Jump to content

трудно палене сутрин


anpa1

Recommended Posts

Здарвейте всички. 

Тази сутрин нещо странно. Въртя за да запали при нинус 2. Въртя стартера около 5 сек. В един момент стартера спря да върти без да съм върнал ключа. После върнах ключа в изходно положение. Отноео комтакт , подграв и след около  2 сек запали. дали е нормално и къде да търся проблема. Уж не е в акумулатора. Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може стартерът да е за втулки и други неща. Може дюзи съм чел. Може и акумулатор. 
За сега аз бих си видял с колко ми зарежда алтернатора и как е акумулатора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, ники 125кс. написа:

А, защо държиш ключа, за да запали? Само го врътваш и пускаш, тя ще си завърти стартера.

защото така съм свикнал с по старите коли. 

 

преди 10 минути, OvivO написа:

може стартерът да е за втулки и други неща. Може дюзи съм чел. Може и акумулатор. 
За сега аз бих си видял с колко ми зарежда алтернатора и как е акумулатора. 

акум и динамото са уж наред, Зарежда 13.8 V , акум при палене пада до 11 V

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо така реши? мерил съм всичко...но възможно е да грешим

 

 

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

алтернаторът трябва да прави около 14.3

гледал ли си дали клемата плюсова под капака грее?

Акумулаторът може да е ок, но да не се зарежда добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 52 минути, OvivO написа:

алтернаторът трябва да прави около 14.3

гледал ли си дали клемата плюсова под капака грее?

Акумулаторът може да е ок, но да не се зарежда добре.

да, наясно съм. Клемата грее малко. Но нали мерим каква стойност дава динамото преди и след плюсовата клема под капака.  Стоиностите са едни и същи 13.8 v

 

преди 51 минути, ники 125кс. написа:

Защото при мен зареждаше на 13.8 и като си купих ново динамо тръгна на 14.2, даже и на мми дисплея.

да мупувам ново динамо ? или се ремонтира старото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 14 минути, anpa1 написа:

...

Стоиностите са едни и същи 13.8 v

...

 

Малко е. Трябва да е между 14.3 и 14.7 волта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13.8 едно, че е ниско за зареждане, другото е, че грееща плюсова клема може в един момент да се превърне в консуматор и да е утечка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 14.01.2022 г. at 14:36, OvivO написа:

 

значи почваме от плюсовата клема?

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробиваш дупка в клемата и пълниш с калай или сменяш кабела направо. Предполагам говориш за клемата до мотора, за подаване на ток?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клемата до мотора аз лично я кербовах с два различни камак за 35кв и за 50кв ,спря да грее и до акумулатора при включено парно,фарове и музика  стигат 14V. Tова с дупченето и пълненето ми се струва доста излишно ;) 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кото имаш хидравлични клещи, ако нямаш пълниш, на мойта инсталация навремето си кербовах нови ушички и почна да стига 14.1v на акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...