anpa1 Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 Здарвейте всички. Тази сутрин нещо странно. Въртя за да запали при нинус 2. Въртя стартера около 5 сек. В един момент стартера спря да върти без да съм върнал ключа. После върнах ключа в изходно положение. Отноео комтакт , подграв и след около 2 сек запали. дали е нормално и къде да търся проблема. Уж не е в акумулатора. Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 може стартерът да е за втулки и други неща. Може дюзи съм чел. Може и акумулатор. За сега аз бих си видял с колко ми зарежда алтернатора и как е акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 А, защо държиш ключа, за да запали? Само го врътваш и пускаш, тя ще си завърти стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anpa1 Публикувано 14 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 преди 1 минута, ники 125кс. написа: А, защо държиш ключа, за да запали? Само го врътваш и пускаш, тя ще си завърти стартера. защото така съм свикнал с по старите коли. преди 10 минути, OvivO написа: може стартерът да е за втулки и други неща. Може дюзи съм чел. Може и акумулатор. За сега аз бих си видял с колко ми зарежда алтернатора и как е акумулатора. акум и динамото са уж наред, Зарежда 13.8 V , акум при палене пада до 11 V Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 Динамото е аут.Послушай ме, казвам от личен опит.Вероятно и акумулатота също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anpa1 Публикувано 14 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 (Редактирано) защо така реши? мерил съм всичко...но възможно е да грешим Редактирано 14 Януари 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 алтернаторът трябва да прави около 14.3 гледал ли си дали клемата плюсова под капака грее? Акумулаторът може да е ок, но да не се зарежда добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 Защото при мен зареждаше на 13.8 и като си купих ново динамо тръгна на 14.2, даже и на мми дисплея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anpa1 Публикувано 14 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 преди 52 минути, OvivO написа: алтернаторът трябва да прави около 14.3 гледал ли си дали клемата плюсова под капака грее? Акумулаторът може да е ок, но да не се зарежда добре. да, наясно съм. Клемата грее малко. Но нали мерим каква стойност дава динамото преди и след плюсовата клема под капака. Стоиностите са едни и същи 13.8 v преди 51 минути, ники 125кс. написа: Защото при мен зареждаше на 13.8 и като си купих ново динамо тръгна на 14.2, даже и на мми дисплея. да мупувам ново динамо ? или се ремонтира старото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 преди 14 минути, anpa1 написа: ... Стоиностите са едни и същи 13.8 v ... Малко е. Трябва да е между 14.3 и 14.7 волта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 13.8 едно, че е ниско за зареждане, другото е, че грееща плюсова клема може в един момент да се превърне в консуматор и да е утечка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anpa1 Публикувано 14 Януари 2022 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 (Редактирано) На 14.01.2022 г. at 14:36, OvivO написа: значи почваме от плюсовата клема? Редактирано 16 Януари 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 14 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2022 Пробиваш дупка в клемата и пълниш с калай или сменяш кабела направо. Предполагам говориш за клемата до мотора, за подаване на ток? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan gti Публикувано 18 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2022 Клемата до мотора аз лично я кербовах с два различни камак за 35кв и за 50кв ,спря да грее и до акумулатора при включено парно,фарове и музика стигат 14V. Tова с дупченето и пълненето ми се струва доста излишно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2022 кото имаш хидравлични клещи, ако нямаш пълниш, на мойта инсталация навремето си кербовах нови ушички и почна да стига 14.1v на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване