dragotrd Публикувано 11 Април 2022 Доклад Share Публикувано 11 Април 2022 (Редактирано) Здравейте колеги! Знае ли някой или да направи справка, какво налягане прави турбината на audi a4 Avant b6 2004 година PD 101 коня АVB мотор. Къде ли не търсих, но така и не мога да намеря. Единственото което намерих е в аутодата и там пише че надува до 1.9- 2.1 бара при 3900 оборота в минута, което на мен ми се вижда много. Ще съм благодарен за споделеното мнение. Редактирано 11 Април 2022 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 11 Април 2022 Доклад Share Публикувано 11 Април 2022 (Редактирано) 1.2 bar peak, 0.9 bar hold. Редактирано 11 Април 2022 от ads Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Април 2022 Доклад Share Публикувано 11 Април 2022 1,9 до 2,1 бара абсолютно, демек 0,9 до 1,1 относително. Относителното не включва атмосферното, което е около 1 бар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 11 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2022 Благодаря колега. А кое подава сигнал към клапан h75 когато достигне 1,1 бара за да разтовари. мап сензора ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Април 2022 Доклад Share Публикувано 11 Април 2022 Контролира се от ECU-то и по-точно от стойностите които са заложени в паметта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 11 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2022 (Редактирано) Другото което е не мога да намеря схема за вакумите на тоя мотор. От това което виждам по всички други подобни схеми е че, на моята, клапана H75 от него излизат два маркуча. Третия изход които е към кутията на филтъра е ....затапен фабрично с някаква тапа. Та не знам това, обикновенна тапа ли е или някакъв клапан. Друго за което се сещам е може ли да пренадува от запушен катализатор. Редактирано 11 Април 2022 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 13 Април 2022 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2022 Проблема с пренадуването е решен. Причина зацапана геометрия на турбината. Сега колата надува перфектно точно до 0.9 бара. Благодаря на отзовалите се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване