Nomakbg Report post Posted June 20 Здравейте, Онзи ден ми светнаха "реотанките" като не светеха постоянно а примигваха на таблото и колата за кратко влезе в нещо като limp mode. След изгасване и стартиране вече нямаше проблеми и така до днес. Закачихме я в сервиза и излезе тази грешка. Някаква идея? Quote Share this post Link to post Share on other sites
infestdead Report post Posted June 22 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 Quote Share this post Link to post Share on other sites
audiVAG Report post Posted June 24 @infestdead демек може да е актуатор? Как може да се разбере на коя турбина е? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ifidik Report post Posted June 26 проверете за спукан маркуч по турбопътищата. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plamen 73 Report post Posted June 26 (edited) пусни и другите грешки да видим Edited June 26 by plamen 73 Quote Share this post Link to post Share on other sites
audiVAG Report post Posted June 27 @plamen 73 другите грешки са стари грешки които седят. Имаше проблем с nox sensor bank 2 , и със ДПФ-а. От тях светваше чека, но от месец не са се появявали.Сега колата влиза в limb mode след ускорение, но мисля че го прави на предавки над 5-та и обороти около 2-3к. Два пъти ми го прави и това успях да уловя, закачихме я на диагностиката и тази която съм показал беше единствената нова регистрирана. От както го постнах не се е включвала. Quote Share this post Link to post Share on other sites
infestdead Report post Posted June 28 Много неща може да са, около турбините. Може да е нещо малко като пукнат маркуч, до проблем в турбина. Трябва да го види някой, който ги разбира тези неща, има диагностики и процедури, за съжалние не мога да ти препоръчам никой. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milen02 Report post Posted June 30 Имах същия казус, при стигане 2000+ оборота на последна предавка колата влизаше в авариен режим и записваше тази грешка. Налягането се губи и проблема е или някъде в турбо пътищата или във всмукателния колектор, както беше при мен. Quote Share this post Link to post Share on other sites
audiVAG Report post Posted July 1 @Milen02 Може ли да кажеш какъв точно е бил проблема с всмукателният колектор? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milen02 Report post Posted July 1 Вихрова клапа се беше отчупила или нещо подобно и от там изпускаше. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nomakbg Report post Posted August 2 Колеги, малко развитие и нужда от помощ. колата я бяхме разглобили,турбини бяха сваляни и тествани, управлението беше сваляно и тествано, беше проверяван вакума и дали няма скъсани маркучета и турбо пътищата,генерацията и дпф-и бяха сваляни и проверявани,проверявани бяха вихрови клапи и ЕГР. Никъде не беше намерен проблема, единственото което излизаше по-различно е висок бакпрешър и идеята е да смениме температурните датчици тъй като единия отчита висока температура. Някой има ли идеи или предложения? Quote Share this post Link to post Share on other sites