Jump to content

Sмяна лампа на фар Б7 TFSI


martin76

Recommended Posts

Колеги, за да сменя крушка на габарит на десен фар на биксенон фар, тр. ли да извадя фара и сложно ли е? Май място за изваждането и монтирането на новата, няма?? Фарат ако тр да извадя напред изтегляйки го, само болтовете които го фиксират ли тр да освободя?! Не ми казвайте, че и за това тр да плащам на сервиз?!въздуховода разглобих вече, болтовете 3 или 4 са?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

на б5-цата съм сменял, сега гледам клипчета....май болтовете са 3, единият от които е скрит и ми тр удължение в отвора!Та след като ги освободя,фара тр да го извадя напред за да извадя крушката, или може да не се изважда фара??!!

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен габаритами е в секцията на дневните светлини... Махам капачето май вадех крушката на дневните и после тази на габарита. Фара не се отвива нито сваля, има малко капаче на самия фар.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

На мен габаритами е в секцията на дневните светлини... Махам капачето май вадех крушката на дневните и после тази на габарита. Фара не се отвива нито сваля, има малко капаче на самия фар.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето ауди е от последните за модела 2007ма. т,е. няма жълт мигач и има дневни светлини предполагам е същия фар...Сега ще огледам и ще пиша.Ако е като твоя би тр да има място, без да  освобождавам и вадя фара ми казваш, така ли???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
преди 35 минути, Milanski написа:

Да и моето в 2007 а те са до 2008 г началото...

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk
 

именно! Та, имам достъп до габарита,след като освободя целия яъздуховод от винтовете, но понеже габарита е в горния край на тялото, тр да извадя дневната лампа(понеже двете лампи са в едното тяло), за да извадя габарита!! Та сега нямам на идея как да извадя фасунгата и лампата на дневните светлини, за да извадя габарита. Завърта ли се или само дърпам назад?!

Преди 1 час, Milanski написа:

На мен габаритами е в секцията на дневните светлини... Махам капачето май вадех крушката на дневните и после тази на габарита. Фара не се отвива нито сваля, има малко капаче на самия фар.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk
 

На мен габаритами е в секцията на дневните светлини... Махам капачето май вадех крушката на дневните и после тази на габарита. Фара не се отвива нито сваля, има малко капаче на самия фар.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk
 

как махаш дневната лампа?!!!завъртане или дърпане?!!Механизъм ли придържа фасунгата!!Свалих пластмасовото, капаче и имам достъп и до 2те лампи, но ми тр инфо как се изваждат

 

 

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Справих се колега, благодаря за съдействието. крушката утре, че се оказа, че нямам. Надявам се, да не се налага след смяната да ходя на комп, да ми зачистват грешка, че на таблото ми излиза една задраскана лампа и звукова.😉 Колкото се може по-в края хващаме фасунгата и завъртаме на където е възожно, все в едната посока ще подаде! Малко по-лесно се добираме до фасунгата на габарита , но с леко разклащане на кабелите излиза с фасунгата, сменяме и по същия начин връщаме всичко(за тези които им предстои смяна).Темата може да бъде заключена

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да иска за нуляване на грешки, слагаш нова и си ти. Търси 3 ватова, че повечето са 5 вата и гори рефлектора.

Изпратено от моят DRA-L21 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Б 7 не знам но би трябвало да е същото като на Б6 а там фара се сваля за минута има четири болчета за т25 две видими от пред които се свалят и още две едното е в страни от фара другото е от зад зад фара те само се развиват до някъде без да се махат и фара излиза,после го взимаш под мишница и на някоя маса удобно сменяш каквото си искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, CVT написа:

..... без да свалиш бронята.

Точно така си е. Даже капака на фаровете в секцията със заводски биксенон не се затваря с щипки, а с болтове,до които има достъп само при свален фар,респективно  свалена предна броня.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 2 часа, CVT написа:

На Б7-цата не можеш да свалиш фара и да го вземеш под мишница без да свалиш бронята.

лесния достъп е само за дневните и габарита, значи, за мигач или ксенон, требва да сваялм фара? Цялата броня ли тр да сваля за една лампа?май почвам да съжалявма за модела.не че се налага да пипам там нещо де, но просто информацията не ми хареса..демек ако ми изгори мигач тр да свалям фара, съответно броня!Или да се ходи в сервиз

 

Редактирано от martin76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, martin76 написа:

.... Цялата броня ли тр да сваля за една лампа?

 

Сваля се цялата броня,за да измъкнеш фара-много тъпо е измислено.Пък,за да свалиш бронята,трябва да развиеш поне половината скрепления на двата подкалника.Освен това ще ти трябват и  поне две "удължения",за да стигнеш до винтовете в калника.

Изобщо процедурата не е за сам човек,пък още по-малко ,ако искаш да го правиш "на път"и без нужните инструменти.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...