benedetto Публикувано 5 Август 2022 Доклад Share Публикувано 5 Август 2022 Здравейте виждам ,че има изписано за конкретния модел но все пак . Гледам автомобил от Холандия . Про Лайн комби,ръчка , на 250 000км .Километрите са реални но ме притесняват няколко неща относно горивната система (вкарването на стружки от помпата)и като цяло здравина ? Някой да сподели мнение за конкретния мотор ще съм благодарен много ? Нека състезателите с 3.0д не ми обясняват колко е спрял и какво ще загубя ако го закупя . Имал съм през годините и по големи кубатури ,така,че знам за какво иде реч. Търся икономия и по голямо пространство. Цената му е около 10к евро докаран до Бг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Август 2022 Доклад Share Публикувано 5 Август 2022 Аз карам такъв мотор на а4 8.5 Allroad,подразбира се че е куатро,при този мотор мисля че е оправен проблема със стружките,поне не съм чел за такава драма,но виж за проблем с маслото вече няколко пъти . Според мен дългите интервали за смяна на масло са причина за това. Имам си моя философия за маслото и за момента малко над 20000 км нямам драми . С ваксиниране на компютъра мотора става достатъчно адекватен да те извади от ситуация. Разхода ми е съвсем нормален около 140 км/ч 7.3 л,при по ниска скорост около 90 и без ръчкане е около 5л. Мотора е с удължен шестограм на маслена помпа 100 мм.Мисля че е последна версия преди да сложат ремъка да върти маслената помпа ,който се сменя с ангренажа. По спомен сервизен интервал с ОЕ ангренаж 210 000 км. Audi drive select,чувствително променя поведението на колата. Ако има достатъчно екстри не виждам причина да се чудиш. Предполагам около литър повече гориво заради по голямото купе. Късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vle4ugoto Публикувано 5 Август 2022 Доклад Share Публикувано 5 Август 2022 Аз доста харесвам купето на А/S6 комби , комфорт и всичко само тия джанти малко като подарени седят . Според мен А6 с тия малките мотори 2.0 TDI и 2.0 TFSI са малко-доста тромави , но за спокоен стил на каране е ОК , но за рискова ситуация ............ доста по адекватни за А4 според мен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 5 Август 2022 Доклад Share Публикувано 5 Август 2022 Баш 2.0tfsi не е спряло. Масовката от колите които се движат по пътищата са далеч под 200 коня (отделно 2.0тфси има страшен потенциал). За 2.0tdi уви са предимно само на предно при А6, та сигурно ще върти гуми, но все пак с разните там ESP и т.н. магии предполагам няма да е толкова трагично бързото изтегляне иначе си е разумен избор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benedetto Публикувано 6 Август 2022 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2022 (Редактирано) Преди 10 часа, buzzi написа: Аз карам такъв мотор на а4 8.5 Allroad,подразбира се че е куатро,при този мотор мисля че е оправен проблема със стружките,поне не съм чел за такава драма,но виж за проблем с маслото вече няколко пъти . Според мен дългите интервали за смяна на масло са причина за това. Имам си моя философия за маслото и за момента малко над 20000 км нямам драми . С ваксиниране на компютъра мотора става достатъчно адекватен да те извади от ситуация. Разхода ми е съвсем нормален около 140 км/ч 7.3 л,при по ниска скорост около 90 и без ръчкане е около 5л. Мотора е с удължен шестограм на маслена помпа 100 мм.Мисля че е последна версия преди да сложат ремъка да върти маслената помпа ,който се сменя с ангренажа. По спомен сервизен интервал с ОЕ ангренаж 210 000 км. Audi drive select,чувствително променя поведението на колата. Ако има достатъчно екстри не виждам причина да се чудиш. Предполагам около литър повече гориво заради по голямото купе. Късмет А проблемът със маслото как се оправя и какво точно представлява ? Няма почти никакви екстри . Редактирано 6 Август 2022 от benedetto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zueka12 Публикувано 13 Август 2022 Доклад Share Публикувано 13 Август 2022 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване