Jump to content

Audi A6 2012 2.0 d 177 мнения


Recommended Posts

Здравейте виждам ,че има изписано за конкретния модел но все пак . Гледам автомобил от Холандия . Про Лайн комби,ръчка , на 250 000км .Километрите са реални но ме притесняват няколко неща относно горивната система (вкарването на стружки от помпата)и като цяло здравина ? Някой да сподели мнение за конкретния мотор ще съм благодарен много ? 

Нека състезателите с 3.0д не ми обясняват колко е спрял и какво ще загубя ако го закупя . Имал съм през годините и по големи кубатури ,така,че знам за какво иде реч. Търся икономия и по голямо пространство. Цената му е около 10к евро докаран до Бг. 

audi-a6-avant-2-0-tdi-pro-line-navi-clima-pdc.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такъв мотор на а4 8.5 Allroad,подразбира се че е куатро,при този мотор мисля че е оправен проблема със стружките,поне не съм чел за такава драма,но виж за проблем с маслото вече няколко пъти . Според мен дългите интервали за смяна на масло са причина за това.

Имам си моя философия за маслото и за момента малко над 20000 км нямам драми .

С ваксиниране на компютъра мотора става достатъчно адекватен да те извади от ситуация. Разхода ми е съвсем нормален около 140 км/ч 7.3 л,при по ниска скорост около 90 и без ръчкане е около 5л.

Мотора е с удължен шестограм на маслена помпа 100 мм.Мисля че е последна версия преди да сложат ремъка да върти маслената помпа ,който се  сменя с ангренажа. По спомен сервизен интервал с ОЕ ангренаж 210 000 км.

 Audi drive select,чувствително променя поведението на колата.  Ако има достатъчно екстри не виждам причина да се чудиш. Предполагам около литър повече гориво заради по голямото купе. 

Късмет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доста харесвам купето на А/S6 комби , комфорт и всичко :) само тия джанти малко като подарени седят . Според мен А6 с тия малките мотори 2.0 TDI и 2.0 TFSI са малко-доста тромави , но за спокоен стил на каране е ОК , но за рискова ситуация ............ доста по адекватни за А4 според мен . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш 2.0tfsi не е спряло. Масовката от колите които се движат по пътищата са далеч под 200 коня (отделно  2.0тфси има страшен потенциал). 

 

За 2.0tdi уви са предимно само на предно при А6, та сигурно ще върти гуми, но все пак с разните там ESP и т.н. магии предполагам няма да е толкова трагично бързото изтегляне иначе си е разумен избор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, buzzi написа:

Аз карам такъв мотор на а4 8.5 Allroad,подразбира се че е куатро,при този мотор мисля че е оправен проблема със стружките,поне не съм чел за такава драма,но виж за проблем с маслото вече няколко пъти . Според мен дългите интервали за смяна на масло са причина за това.

Имам си моя философия за маслото и за момента малко над 20000 км нямам драми .

С ваксиниране на компютъра мотора става достатъчно адекватен да те извади от ситуация. Разхода ми е съвсем нормален около 140 км/ч 7.3 л,при по ниска скорост около 90 и без ръчкане е около 5л.

Мотора е с удължен шестограм на маслена помпа 100 мм.Мисля че е последна версия преди да сложат ремъка да върти маслената помпа ,който се  сменя с ангренажа. По спомен сервизен интервал с ОЕ ангренаж 210 000 км.

 Audi drive select,чувствително променя поведението на колата.  Ако има достатъчно екстри не виждам причина да се чудиш. Предполагам около литър повече гориво заради по голямото купе. 

Късмет

А проблемът със маслото как се оправя и какво точно представлява ? Няма почти никакви екстри . 

audi-a6-avant-2-0-tdi-pro-line-navi-clima-pdc (1).jpg

Редактирано от benedetto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...