Jump to content

AUDI R8, ABT


SpeedyMan

Recommended Posts

Цвета не ми харесва.Трябваше да е сребриста или маняшки черна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолега ако не ти харесва цвета ми го дай на мен :hilezh:

Иначе сега сериозно ако беше някъв друг цвят (сиво, черно) щеше да е много по-брутално. Форд ГТ не може и на малкия пръст да му стъпи на това Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък, но знае :hilezh:

Тате ме е учил, че Форд е измислен за да не бъде Опел най-смотаната кола на този свят :hilezh::hilezh::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те щото Форд са боклуци, затова оригиналното ГТ40 печели 4 години поред Льо Ман. Татко ти те е научил на голяма глупост...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми и аз за Форд нямам добро менение като цяло..сега имат и добри попадения.Харесва ми Ф-150 Хром едишън :hilezh: . Но са доста калпави коли.Цените са и много ниски и пак хората не ги копуват.Говореше се че ще банкрутират. Колите и не са надежни...говорим за коли за масите...сега Форд ГТ си е съвсем друга бира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. Форд ГТ не може и на малкия пръст да му стъпи на това Ауди.

Много ми е интересно как ще изглежда една гонка с тоя форд и с това ауди.. Форда е с около 100 коня отгоре, а въртящия момент е изцяло в негова полза... То от 0-100 км/ч Форда е по-бърз с 0.1 от секундата... ама по-нататък не се знае какво ще стане.. 6000 кубика +турбо не са майтап работа :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е бил непобедим на Льо Ман спор няма, бил е върховната състезателна кола за времето си, но сегашния е по-скоро бутиков модел и няма нищо общо с колите за масово производство. така че една птичка пролет не прави и аз ще продължа да си уважавам Ауди :(:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5,5+компресор(американците турбини на сериини коли май не слагат).

Brum_Brum, кой ти казва да не уважаваш Ауди? Просто тия клишета са големи глупости... Сигурно и RS200 и Escort Cosworth са много зле. Да не говорим за участието във Формула 1.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спортните им модели съм съгласен че са машини от сой и не споря затова, но просто за серийните модели нямам добро мнение. Това е

Поздрави! :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но сегашния е по-скоро бутиков модел...

Много по-истинка кола е от някои бутикови европейски играчки. Но от къде ли ще го знаеш ти това....

А и в момента на европейския пазар Фордовете са с едно много добро съотношене качество/цена. Проблема им е че изобщо не държат цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз тия работи не ги знам много все още съм малък и може да бъркам за някой неща. Вие нали затова сте тук за да давата акъл на малките.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам нищо против ФОРД. Уважавам ги за това, че имат много добър мениджмънт, че колите им са достъпни и за цената си са доста добри, особено ако фордът е немска сглобка. Освен това правят доста неща за VW и AUDI - стартерите, бензиновите помпи на новите коли..

В спорта имат доста успехи, повечето са в америка, ама за миналата година примерно са щампиони в рали шампионата... Снимката дето е постнал Ivo-G е от тройната им победа на Льо Ман през 60-те (май 1964 беше), 1994-та година са шампиони в Ф1 с Шумахер (първата му титла).

Е имат и някои недомислици, примерно първото мондео, макар като кола да е доста добре замислена - има си своите проблеми и недомислици.. ама след това МОНДЕО им носи доста успехи в Европа.

Иначе Форд ГТ е с турбокомпресор, последните версии са над 600 коня, (първите са 550, после им вдигат мощността.. която достигат на около 6500 оборота) и имат огромен въртящ момент..като всяка нормална американска кола V8 :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Spunky е прав.Сменил съм 7-8 форда и мога да кажа ,че е супер здрава кола.

Единствения проблем е цената,която пада много бързо.

Р8 няма да го коментирам то се знае.................

Редактирано от QUATTRO_BG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде на бас, че не е с турбо ГТ-то?

GT-40 си е с 550 коня. Има кабрио версия - GTX-1, оптимизирана за писта - с по-твърдо и по-ниско окачване, която е 750 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе Форд ГТ е с турбокомпресор, последните версии са над 600 коня, (първите са 550, после им вдигат мощността.. която достигат на около 6500 оборота) и имат огромен въртящ момент..като всяка нормална американска кола V8 :(

Не е с турбо, а е с винтов компресор. 550 коня е обаче на дино като го бяха качвали ги беше изкарал 550 на колелата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The 5.4L powerplant is all-aluminum and fed by an Eaton screw-type supercharger. It features four-valve cylinder heads and forged components, including the crankshaft, H-beam connecting rods and aluminum pistons. The resulting power output is 550 horsepower and 500 foot-pounds of torque. This truley impressive power is put to the ground through a Ricardo six-speed manual transmission featuring a helical limited-slip differential.

2005fordgtenginefullkf0.th.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше едно много яко филмче на топ гиър, понеже на ГТ-то вратите са завити на горе и ако спреш до нея нема влизане в пущината. Иначе като кола е дзвер аз залагам на лекичкото Р8 да го накаже на пистата :dance:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...