SpeedyMan Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Ето ТУКВече почти догонва FORD GT.. нищо че форда е 6000 кубика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Нечовешко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Цвета не ми харесва.Трябваше да е сребриста или маняшки черна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Kолега ако не ти харесва цвета ми го дай на мен Иначе сега сериозно ако беше някъв друг цвят (сиво, черно) щеше да е много по-брутално. Форд ГТ не може и на малкия пръст да му стъпи на това Ауди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Форд ГТ не може и на малкия пръст да му стъпи на това Ауди.Разбираш ги ти нещата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shavo Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Разбираш ги ти нещата...Малък, но знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BLAZE Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 super e s toq cvqt,shvabite si znaqt rabotata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Малък, но знае Тате ме е учил, че Форд е измислен за да не бъде Опел най-смотаната кола на този свят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikoyan Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Те щото Форд са боклуци, затова оригиналното ГТ40 печели 4 години поред Льо Ман. Татко ти те е научил на голяма глупост... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Тате ме е учил, че Форд е измислен за да не бъде Опел най-смотаната кола на този свят Татко ти значи лошо те е учил.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Ми и аз за Форд нямам добро менение като цяло..сега имат и добри попадения.Харесва ми Ф-150 Хром едишън . Но са доста калпави коли.Цените са и много ниски и пак хората не ги копуват.Говореше се че ще банкрутират. Колите и не са надежни...говорим за коли за масите...сега Форд ГТ си е съвсем друга бира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 13 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 .. Форд ГТ не може и на малкия пръст да му стъпи на това Ауди.Много ми е интересно как ще изглежда една гонка с тоя форд и с това ауди.. Форда е с около 100 коня отгоре, а въртящия момент е изцяло в негова полза... То от 0-100 км/ч Форда е по-бърз с 0.1 от секундата... ама по-нататък не се знае какво ще стане.. 6000 кубика +турбо не са майтап работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Че е бил непобедим на Льо Ман спор няма, бил е върховната състезателна кола за времето си, но сегашния е по-скоро бутиков модел и няма нищо общо с колите за масово производство. така че една птичка пролет не прави и аз ще продължа да си уважавам Ауди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikoyan Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 5,5+компресор(американците турбини на сериини коли май не слагат).Brum_Brum, кой ти казва да не уважаваш Ауди? Просто тия клишета са големи глупости... Сигурно и RS200 и Escort Cosworth са много зле. Да не говорим за участието във Формула 1. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 За спортните им модели съм съгласен че са машини от сой и не споря затова, но просто за серийните модели нямам добро мнение. Това еПоздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 ...но сегашния е по-скоро бутиков модел...Много по-истинка кола е от някои бутикови европейски играчки. Но от къде ли ще го знаеш ти това....А и в момента на европейския пазар Фордовете са с едно много добро съотношене качество/цена. Проблема им е че изобщо не държат цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 13 Април 2007 Доклад Share Публикувано 13 Април 2007 Ами аз тия работи не ги знам много все още съм малък и може да бъркам за някой неща. Вие нали затова сте тук за да давата акъл на малките. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Април 2007 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2007 Аз нямам нищо против ФОРД. Уважавам ги за това, че имат много добър мениджмънт, че колите им са достъпни и за цената си са доста добри, особено ако фордът е немска сглобка. Освен това правят доста неща за VW и AUDI - стартерите, бензиновите помпи на новите коли..В спорта имат доста успехи, повечето са в америка, ама за миналата година примерно са щампиони в рали шампионата... Снимката дето е постнал Ivo-G е от тройната им победа на Льо Ман през 60-те (май 1964 беше), 1994-та година са шампиони в Ф1 с Шумахер (първата му титла).Е имат и някои недомислици, примерно първото мондео, макар като кола да е доста добре замислена - има си своите проблеми и недомислици.. ама след това МОНДЕО им носи доста успехи в Европа.Иначе Форд ГТ е с турбокомпресор, последните версии са над 600 коня, (първите са 550, после им вдигат мощността.. която достигат на около 6500 оборота) и имат огромен въртящ момент..като всяка нормална американска кола V8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QUATTRO_BG Публикувано 14 Април 2007 Доклад Share Публикувано 14 Април 2007 (Редактирано) Spunky е прав.Сменил съм 7-8 форда и мога да кажа ,че е супер здрава кола.Единствения проблем е цената,която пада много бързо.Р8 няма да го коментирам то се знае................. Редактирано 14 Април 2007 от QUATTRO_BG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikoyan Публикувано 14 Април 2007 Доклад Share Публикувано 14 Април 2007 Айде на бас, че не е с турбо ГТ-то?GT-40 си е с 550 коня. Има кабрио версия - GTX-1, оптимизирана за писта - с по-твърдо и по-ниско окачване, която е 750 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spunky Публикувано 14 Април 2007 Доклад Share Публикувано 14 Април 2007 Иначе Форд ГТ е с турбокомпресор, последните версии са над 600 коня, (първите са 550, после им вдигат мощността.. която достигат на около 6500 оборота) и имат огромен въртящ момент..като всяка нормална американска кола V8 Не е с турбо, а е с винтов компресор. 550 коня е обаче на дино като го бяха качвали ги беше изкарал 550 на колелата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 14 Април 2007 Доклад Share Публикувано 14 Април 2007 The 5.4L powerplant is all-aluminum and fed by an Eaton screw-type supercharger. It features four-valve cylinder heads and forged components, including the crankshaft, H-beam connecting rods and aluminum pistons. The resulting power output is 550 horsepower and 500 foot-pounds of torque. This truley impressive power is put to the ground through a Ricardo six-speed manual transmission featuring a helical limited-slip differential. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 14 Април 2007 Доклад Share Публикувано 14 Април 2007 Имаше едно много яко филмче на топ гиър, понеже на ГТ-то вратите са завити на горе и ако спреш до нея нема влизане в пущината. Иначе като кола е дзвер аз залагам на лекичкото Р8 да го накаже на пистата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts