Jump to content

А8 3.0i 220к.с


Audia4110

Recommended Posts

Търси теми за BBS това му е кода. В А8 мисля, че е само на предно което ще рече мултитроник кутия … или иначе казано “чудна” комбинация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което е добре или зле? По добра за обслужване и здрава или обратно интересува ме дали го има там този външен филтър дето го има на другите автомати,който бил по 1000лв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка BBJ е кода на мотора ама все тая хардуерно е 1:1 с ASN

 

Потърси за мултитроник …

нз за кой филтър иде реч, но кита за обслужване на 6 степенния ZF автоматик (известен като типтроник) е грубо 400лв. Явно си чел за с троник.

 

3.0i е само ма предно което за такъв шлеп ще е “интересно” … добавяме и печално известния мултитрошляк и се получава чудно комбо.

 

Помисли дали имаш желание да наливаш пари в кола гонеща 20 години … макар и сравнително евтини за купуване тия талиги са скъпи за поддръжка, разбирай може с лекота да вкараш 2х на покупната цена за ремонти още първата година.

Редактирано от P_PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
On 6/23/2023 at 10:24 PM, Audia4110 said:

Колеги здравейте!

Може някакви мнения за този тип двигател 3.0i на А8,дали е надежден и какви болежки има? 

Благодаря!

 

Бягай от там. Вероятно е само на предно, което е несериозно за този автомобил. Отделно е Мултитроник. Мотора е пословичен масларник, неподлежащ на отремонтиране. Хвърля блока и няма намиране на такъв.

Редактирано от ma3xa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...