Jump to content

Гори масло 2.0 tfsi -смяна на... ?


VesoPL

Recommended Posts

Привет,

Моля ако има някой който се е сблъсквал с решаване на проблема с маслото да даде съвет.

Имам проблема, мисля да го реша- смяна на бутала и сегменти и ревизия на остатъка.

Колебанието ми  е дали да се смени само бутало и сегмент KbS на 21мм, или да добавя и биели в комплекта на 23мм?

Edited by VesoPL
Link to comment
Share on other sites

Причините една кола да гори масло са толкова много, че не бива да се започва с каквито и да било ремонти преди качествена диагностика. Още повече, че обикновено става въпрос за трудоемки и скъпи ремонти. Например в случая буталата и сегментите е възможно да са ОК, а да са капут гумичките на клапаните.

Link to comment
Share on other sites

@nikrga Този мотор попринцип фабрично има проблем със сегментите и гори масло. 

 

@VesoPL Поразгледай чуждите форуми, там сто процента ще има описано с какви бутала са сменяли. Може би е добре да погледнеш TSB-то за горенето на масло. Ето отправна точка. цък

Link to comment
Share on other sites

Буталата и сегментите от линка задължително трябва да се използват с биели, различни от оригиналните. Това прави само частите да струват значителна четирицифрена сума, отделно немалко за труд.

Ако единствения проблем е повишения разход на моторно масло, според мен за предпочитане е да се следи нивото му и да се долива, когато е необходимо.

Link to comment
Share on other sites

@Drone Така е, благодаря за линка. Конкретно се спрях на 21 мм вариянт с КШ само бутала..

@nikrga Бллагодаря ти колега, видимо е че не си в час с проблема. Но все пак благодаря за нассоките...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...