Drone

Members
  • Content Count

    313
  • Joined

  • Last visited

About Drone

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Q5 3.0 TFSI

Персонална информация

  • Location
    София/Пловдив

Recent Profile Visitors

1,175 profile views
  1. Аз съм с Беру също и за сега проблеми нямам, сменяни са преди преди 15-20к км.
  2. Като гледам колата ти е англичанка ? Защо само оригинално масло ? Vag Маслото е Кастрол, та надали е най-най. Не робувам на марки, но защо не пробваш нещо друго ? Ако е в гаранция ясно защо слагаш VAG.
  3. Странно как обаче тия коли са правени в Германия Кодировките се сменят, стоповете се оправят, не е чак такава голяма драма. Всичко останало го има тук. Не говорим за японска кола тип Акура или Toyota 4 runner, които ги няма в Европа. Мотора е едно към едно с автомобил от Германия или Италия Аз за това и взех Audi q5, а не споменатите марки North Auto съм чувал, че са добре, в Хонда форума 2-3 души си внесоха през тях Acura и Pilot. AutobidCanada и те са ок
  4. Не съм сменял предните дискове. Странното е, че нов диск е 30мм, а лимита му е 28мм.
  5. Аз отзад съм с Textar дискове и Накладки. Отпред смених само накладките с Техтар. За сега проблеми не съм имал.
  6. Това си е доста. Моята харчеше толкова като й течеше гарнитурата на единия капак. Смяна на PCV ще оправи нещата. Има една група във фейсбук Audi 3.0 TFSI България Там се дискутират проблемите с PCV.
  7. Аз по спомен сложих бриск. Цецо от Бургас кара с такива и каза, че няма проблем.
  8. Аз моята я правих при Коко в Малинова долина. минал съм 20тина хиляди километра и проблеми не е имало. Моята риташе при смяна от 2ра на 3та като давам много газ и влизаше в авариен режим. Преди вдигането на цените излезна всичко 3900лв Рециклиран Торк конвертор и сменени всички пакети съединители. Гаранцията беше 6 месеца.
  9. @nikrga Този мотор попринцип фабрично има проблем със сегментите и гори масло. @VesoPL Поразгледай чуждите форуми, там сто процента ще има описано с какви бутала са сменяли. Може би е добре да погледнеш TSB-то за горенето на масло. Ето отправна точка. цък
  10. Ремонта е около 2-3 бона с частите и труда Водна помпа, Картерна, Термостат, тръбички, чистене на нагар След това чак се замисляй за тунинг, но рано или късно ще трябват нови катализатори или test pipes
  11. Тоя сензор е малко ала бала. Най-добре се вижда със щека.
  12. Потвърждавам, След ъпдейта при @kpematop сменя на доста ниски обороти моята.
  13. Е 034 не е ли по-добре ? една е 275$ Моята е на 202к ама не е тунингована.
  14. Има ли някакви записани грешки ? Влизала ли е в Авариен режим ?
  15. Сменяно ли е маслото някога ? Аз съм имал проблем след смяна на масло, оказа се, че не са сложили филтъра и риташе брутално от 2ра на 3та и влизаше в авариен режим. Смених всички съединители и торк конвертора и сега нямам проблеми Ако й даваш всичката газ от спряло положение, пак ли има ритане като превключва от 2ра на 3та?