-
Content Count
313 -
Joined
-
Last visited
-
Аз съм с Беру също и за сега проблеми нямам, сменяни са преди преди 15-20к км.
-
Като гледам колата ти е англичанка ? Защо само оригинално масло ? Vag Маслото е Кастрол, та надали е най-най. Не робувам на марки, но защо не пробваш нещо друго ? Ако е в гаранция ясно защо слагаш VAG.
-
Покупка на А7/А8/Q7 от Щатите/Канада
Drone replied to bonevstiliyan's topic in Как и каквo Audi да си купя?
Странно как обаче тия коли са правени в Германия Кодировките се сменят, стоповете се оправят, не е чак такава голяма драма. Всичко останало го има тук. Не говорим за японска кола тип Акура или Toyota 4 runner, които ги няма в Европа. Мотора е едно към едно с автомобил от Германия или Италия Аз за това и взех Audi q5, а не споменатите марки North Auto съм чувал, че са добре, в Хонда форума 2-3 души си внесоха през тях Acura и Pilot. AutobidCanada и те са ок -
Не съм сменял предните дискове. Странното е, че нов диск е 30мм, а лимита му е 28мм.
-
Аз отзад съм с Textar дискове и Накладки. Отпред смених само накладките с Техтар. За сега проблеми не съм имал.
-
Това си е доста. Моята харчеше толкова като й течеше гарнитурата на единия капак. Смяна на PCV ще оправи нещата. Има една група във фейсбук Audi 3.0 TFSI България Там се дискутират проблемите с PCV.
-
Аз по спомен сложих бриск. Цецо от Бургас кара с такива и каза, че няма проблем.
-
Аз моята я правих при Коко в Малинова долина. минал съм 20тина хиляди километра и проблеми не е имало. Моята риташе при смяна от 2ра на 3та като давам много газ и влизаше в авариен режим. Преди вдигането на цените излезна всичко 3900лв Рециклиран Торк конвертор и сменени всички пакети съединители. Гаранцията беше 6 месеца.
-
@nikrga Този мотор попринцип фабрично има проблем със сегментите и гори масло. @VesoPL Поразгледай чуждите форуми, там сто процента ще има описано с какви бутала са сменяли. Може би е добре да погледнеш TSB-то за горенето на масло. Ето отправна точка. цък
-
Ремонта е около 2-3 бона с частите и труда Водна помпа, Картерна, Термостат, тръбички, чистене на нагар След това чак се замисляй за тунинг, но рано или късно ще трябват нови катализатори или test pipes
-
Тоя сензор е малко ала бала. Най-добре се вижда със щека.
-
Потвърждавам, След ъпдейта при @kpematop сменя на доста ниски обороти моята.
-
Е 034 не е ли по-добре ? една е 275$ Моята е на 202к ама не е тунингована.
-
Има ли някакви записани грешки ? Влизала ли е в Авариен режим ?
-
Сменяно ли е маслото някога ? Аз съм имал проблем след смяна на масло, оказа се, че не са сложили филтъра и риташе брутално от 2ра на 3та и влизаше в авариен режим. Смених всички съединители и торк конвертора и сега нямам проблеми Ако й даваш всичката газ от спряло положение, пак ли има ритане като превключва от 2ра на 3та?