s7animir Публикувано 26 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2023 Здравейте, имам проблем с вървежа. колата е 1.9 TDi AFN, тръгва да върви чак след 3000 оборота, а не беше така. Имаше си ряз от 1500-2000, сега е като тролей. Ще сменям клапана N75 и всички вакууми, но някой имал ли е такъв проблем. Навсякъде където търся за тоя проблем, пишат че колите им спирали да вървят след 3000 оборота, моята тогава тръгва. Имам и катализатор, турбината има ли вероятност да се е задръстила ? 90% от времето колата се кара извънградско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hla_has Публикувано 26 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2023 Здравей, Звучи като да е блокирала променливата геометрия на турбината. В зависимост от това в какво положение е блокирала, колата върви или в ниските или във високите обороти. В твоя случай е блокирала затворена. Ако проблема не е в самите лопатки, може да е в клапана, който ги управлява или вакуума. Така или иначе едно почистване на турбото няма да навреди. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7animir Публикувано 26 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2023 Колата е 97-ма края, 110 коня, променливата геометрия не е ли от 99-та и нагоре ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 26 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2023 Направи диагностика.Там пише всичко , иначе само догадки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FEN_NA_TDI Публикувано 26 Юли 2023 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2023 Всички 110ки са с променлива геометрия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7animir Публикувано 26 Юли 2023 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юли 2023 (Редактирано) Вчера като я закачих на ВАГ-КОМ ми излезе 00575 - Intake Manifold Pressure грешка, изтрих я, оправия нямаше, но пък след това повече не наби тая грешка. Има ли вариант в който клапана да е останал отворен или затворен, защото днес като я карах след 2700-3000 оборота излита, а преди това е мъртвец тотален. Тая простотия стана както си карах съвсем нормално извънградско, реших да изпреваря и нямаше никой, изгасих я, запалих я и до сега е така, след 2700-3000 оборота почва да върви. Турбината е сваляна, правих почти основен ремонт на мотора и от тогава до сега 2 месеца извънградско никакви проблеми и изведнъж спря Редактирано 26 Юли 2023 от s7animir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване