p.markov Публикувано 18 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2023 Здравейте, да започна с това, че като цяло ме няма особено по колите и преди няма и година си взех първата кола (А4 Б6 2002, 1.9 тди, 131кс). Взех я за никакви пари и се убедих до болка, че евтиното излиза скъпо. Единствените неща, които работят са моторът и скоростната кутия. Буквално. Дори прозорците не ми работят като хората. Напоследък гледам А4ки, които са две генерации нагоре - Б8, 2008-2009 година автоматик, като откъм мотор съм се насочил към 2.0 и 2.7 ТДИ, но като че ли приоритетно е 2.0. Ценовият диапазон на колите, които гледам е доста широк, като варира между 8000 и около 20-23000. Евентуално ако наистина взимам подобна кола ще бъде на кредит, като съответно бюджетът ми ще е около 15 000, като това не включва обслужване и евентуални ремонти след покупката, които силно се надявам да не се налагат такива този път. Исках да ви попитам като хора с повече опит и акъл, дали можете да ми кажете как върви средната цена и дали изобщо може да се намери приличен екземпляр за 15 000, защото в сегашната, която карам съм набил буквално повече за ремонти, отколкото цената за която съм я купил и въпреки това е счупена та не ми се мисли. Благодаря предварително! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2023 2.0 автомат ще е с кутия мултитроник, която се троши. Те всички автомати си се трошат, но тази доволно. Аз не бих взел с тази кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p.markov Публикувано 18 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2023 (Редактирано) На 18.11.2023 г. at 16:10, OvivO написа: 2.0 автомат ще е с кутия мултитроник, която се троши. Те всички автомати си се трошат, но тази доволно. Аз не бих взел с тази кутия. Редактирано 20 Ноември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2023 ако е 2.7 на предно пак мисля е мултитроник. Трябва да е куатро. Ако ще е 2.7, то да е 3.0 Аз, ако съм на твое място, кредити, това, онова - ще си избера една кола 2015 г. за 15 000 и ще си се возя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kn0cK3r Публикувано 18 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2023 (Редактирано) Ако държиш много на автоматик, то варианта ти е 3.0TDI с ZF кутия, като ето тази -> https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11697985052755109 А ако държиш да е 2.0TDI , тогава гледай да е фейслифт quattro (такава е и моята) , за да е със S-tronic кутия, която е по-добра от мултитроника, но също така скъпа за ремонт. Имай предвид, че на 300-350к км тези кутии вече плачат за комплект съединители. Ето бюджетен вариант -> https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11687617883416999&slink=uh6z24 Има още няколко с тази модификация и на цена около 18 000лв. Ако не държиш да е автомат -> https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11697796125505376&slink=uh6v3w Редактирано 18 Ноември 2023 от Kn0cK3r Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p.markov Публикувано 18 Ноември 2023 Автор Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2023 (Редактирано) Благодаря! А съединителят на тези автоматици дава ли знаци, когато е за смяна? Преди да се счупи и да стане очевидно и солено [emoji16] Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 20 Ноември 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kn0cK3r Публикувано 18 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2023 При оглед на автомобила спри на баир. След като отпуснеш спирачката и подадеш плавно газ, колата трябва да потегли без вибрации и клатене, както и да не мърда назад при отпускане на спирачката. Поне така тествах моята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 19 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2023 (Редактирано) Да, потвърждавам това от последния пост. Моите съвети са - само 2.0TDI и по възможност фейслифт. Ако е автоматик, да бъде и quattro. Знай, че при 3.0TDI отиваш на съвсем друг клас автомобил, с много по-висока поддръжка (обслужване на мотора) и разход, отделно и доста по-трошлив е. Примерно знам че 2.0tdi 143hp е доста здрав вариант. @p.markov Сподели ми ако искаш на ЛС какви проблеми имаш с твоята A4 B6, карам същата , също като теб я взех за без пари, но пък след известни ремонти я докарах до г/ф добро състояние и ми върши добра работа вече 3та година. Редактирано 19 Ноември 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2023 3.0 tdi е много здрав мотор, но да - гори повече, има повече дюзи и периферия и е по-скъпа поддръжката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2023 Автоматичната кутия при А4 Б8 2.7TDI V6 190 к.с.префейс,и при 3.0TDI V6 204 к.с. е само мултитроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване