Jump to content

Kn0cK3r

Members
  • Мнения

    144
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B8.5 2.0d 177 4x4

Персонална информация

  • Локация
    Габрово

Последни посетители

1361 профилни разглеждания

Kn0cK3r's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @mimojef , прав си. Не съобразих, че говорим за Q5. Q5 190кс- 1850kg Acceleration 0 - 100 km/h 8.4 sec A4 177кс- 1640kg Acceleration 0 - 100 km/h 8 sec
  2. Карам 2.0 TDI 177кс коня s-tronic + quattro и вървежа е предостатъчен за семеен автомобил. Да, не те залепя за седалката, но има достатъчно динамика за изпреварване. 190кс трябва да е една идея по-пъргав. Както е казал колегата над мен, с кутията трябва много да се внимава. Много приятни за каране и неприятни за правене.
  3. На първата и третата воланите им са много ожулени, което е признак че колата е бая покарана. Последната е ръчка и добър здрав двигател, като цяло безпроблемна, но много базово оборудване. Втората изглежда добре и е с добро оборудване, но е от Кентавър , а те са борса за изкупуване на автомобили втора употреба.
  4. 1.9 105кс , щом правиш такъв пробег. повече тяга ще има за изпреварване спрямо бензиновата кашлица.
  5. @buzzi , порових отново и видях, че са писали 120 000 miles или 5 години. Иначе комплекта е ОЕМ, да. Ето извадката от сервизната история, която ми изкараха от представителството: 2019-11-11: 211254: 1900452001.: 91FW002584Забел. Работна операция # Номер Обозначение Обслужване Боя V-код Пакет 1 01090012 Insp.w.Oil change (felx.) . X 0000 0 2 01500000 GFF/Guided functions . - 0000 0 3 13751911 Crankshaft vibration damper rem+ins - 0000 0 4 15192060 Toothed belt reley rollers rem+inst - 0000 0 5 15241960 Toothed belt removed+installed - 0000 0 6 15271960 Tensioning pulley removed+installed - 0000 0 7 19501960 Coolant pump removed+installed - 0000 0 8 23241960 Air cleaner element removed+install - 0000 0 9 85181950 Dust and pollen filter removed+inst - 0000 0 10 01400050 Brake fluid service . X 0000 0 11 44052000 Wheels removed+installed - 0000 0 12 26740350 Particulate filter measured - 0000 0 13 99999999 STA/RIAT E RETTIFICA DISCHI FRENI P - 0000 0 14 44052000 Wheels removed+installed - 0000 0 15 46382050 Brake pads,rear disc br. rem+inst - 0000 0 Резервна част # Номер Обозначение Количество ФК КРЧ ГЧ V-код Пакет 1 03L115562 Filterelem 1.00 V OWN 1 0 0 2 N 90813202 Bolt 1.00 V OWN 1 0 0 3 OLIOEDGELL3 LT EDGE PROF. LONGLIFE III 5.00 X 6 S 0 0 4 03L121011P Pump 1.00 V OWN 3 0 0 5 03L198119F REPAIR KIT 1.00 V OWN 1 0 0 6 03L903137J Ply-v-belt 1.00 V OWN 1 0 0 7 G A13A8JM1 COOLANT 1.00 V OWN 2 0 0 8 N 90666003 Seal. ring 2.00 V OWN 1 0 0 9 N 91048804 Screw 4.00 V OWN 1 0 0 10 N 91180301 SCREW 3.00 V OWN 1 0 0 11 WHT005657 Bolt 4.00 V OWN 1 0 0 12 059903341F Roller 1.00 V OWN 2 0 0 13 038903315AN Tensioner 1.00 V OWN 3 0 0 14 N 10640801 Bolt 1.00 V OWN 1 0 0 15 N 10651701 Screw 1.00 V OWN 1 0 0 16 8R0133843K Air filter 1.00 V OWN 1 0 0 17 G 060164M2 Cleaner 1.00 V OWN 2 0 0 18 8K0819439 Filterelem 1.00 V OWN 1 0 0 19 B 000750M3 Brakefluid 1.00 V OWN 2 0 0 20 8K0698451A Br. lining 1.00 V OWN 2 0 0 21 N 10648301 Bolt 2.00 V OWN 1 0 0
  6. При оглед на автомобила спри на баир. След като отпуснеш спирачката и подадеш плавно газ, колата трябва да потегли без вибрации и клатене, както и да не мърда назад при отпускане на спирачката. Поне така тествах моята.
  7. Здравейте, Преди 1 година закупих А4 2.0 TDI CGLC 177кс. Смених маслата на двигателя и на кутията и от тогава насам само карам. Колата е с пълна сервизна история и видях, че ангренажен комплект и водна помпа са сменяни последно на 11.11.2019г От тогава насам са навъртяни грубо 100 000км. Опитах се да потърся информация в чужди форуми, на какъв пробег се сменят и там пишече, че на оригиналният комплект дават 180-200к км, но е хубаво да се смени на 120 000км. С оглед на това, че ги наближавам, исках да се консултирам с някой който е по-наясно. Благодаря!
  8. Ако държиш много на автоматик, то варианта ти е 3.0TDI с ZF кутия, като ето тази -> https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11697985052755109 А ако държиш да е 2.0TDI , тогава гледай да е фейслифт quattro (такава е и моята) , за да е със S-tronic кутия, която е по-добра от мултитроника, но също така скъпа за ремонт. Имай предвид, че на 300-350к км тези кутии вече плачат за комплект съединители. Ето бюджетен вариант -> https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11687617883416999&slink=uh6z24 Има още няколко с тази модификация и на цена около 18 000лв. Ако не държиш да е автомат -> https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11697796125505376&slink=uh6v3w
  9. Kn0cK3r

    Смяна на салон

    @user12321 , аз също си купих B8.5 2.0 TDI Quattro 177к.с. S-Tronic 7 степенен автомат. Колата беше изключително запазена и поддържана само и единствено в Ауди сервиз. Критериите ми бяха да е с този двигател или с 2.0 ТДИ 190кс (който е за предпочитане , но пък е доста рядък и по-скъп). Компромисите, които трябваше да преглътна, бяха това, че колата е само с външен S-Line пакет, т.е. няма вътрешен s-line салон, черен таван и s-line волан (въпреки, че моят е същият трилъчов волан). От всички тези неща, единствено искам да ретрофитна S-Line салона и ще го направя, само изчаквам да изпадне на добра цена и без забележки. Всъщност има такива по 1000лв, но току що и купих 19ки джанти с нови гуми и оставих 2000лв, та седалките ще са за някой от следващите месеци. Моят салон също е без подгрев, ел. седалки и лумбална опора и обмислям да търся същият, като може евентуално и с лумбална опора понеже тя може да се настрои като и подадеш 12v и после си я монтираш директно на колата. Според мен @vle4ugoto e прав. Ако толкова много държиш на екстри, по-добре вдигни бюджета и си купи кола с екстрите, които искаш да има, защото накрая ще влезеш в едни филми и разправии и като драснеш чертата ще си дал повече $, от колкото ако си я беше купил с екстрите, които си ретрофитнал в последствие. Незнам защо толкова държиш на ел. салон , като това не е нещо, което ръчкаш ежедневно. Честно да си призная, седалките ги местя само когато чистя колата с прахосмукачка. Каляската:
  10. Колега какво стана със съединителя където беше сменен и пак боксува защото и аз имам този проблем само че след 4000 км минати със сменен чисто нов/ Какъв се оказа проблема.

  11. чува се точно като да е паричката, но нека старейшаните се изкажат.
  12. Моята така се чуваше и с времето спря да се чува, но и турбината я няма Пък тези от китай за 300лв ако искарат 2 месеца пак добре.
  13. Kn0cK3r

    Audi a6 c5 99г.AEB Fis дисплей

    @integrale45, ако ти е VDO таблото, трябва да стане. Аз сменях преди година и половина и не е мръднало.
  14. Kn0cK3r

    A6 1.8т АЕБ трудно пали

    @ppenchev , много често проблема е от адаптацията на бензиновият компютър спрямо този на газта. За да си сигурен, че не е от това, пробвай да покараш колата 2 дена на бензин и провери дали ще ти запали нормално на 3-ят ден. Пикаещите дюзи на газта могат да се хванат като откачиш маркучетата към самите дюзи непосредствено след гасене на автомобила и ги закачиш на другият ден преди първото палене.
  15. Благодаря за насоките! Като ми остане време ще ги проверя тези неща и пиша резултати. Последно съм ги замервал преди година и половина. Тогава турбото даде 1.2 , а дебитомера нa 3-то до прекъсвач даде 142.5 , но ще замеря пак и ще пиша.
×
×
  • Create New...