Jump to content

3.0 bi tdi facelift competition обслужване


James

Recommended Posts

Здравейте , колеги ! От два дена съм собственик на въпросния компетишън, 326 кс фейслифт със ZF кутия Като цяло съм много доволен . Искам да питам няколко неща: 

1А . Моторът с 5/30 или 0/30 е по-правилно да се кара , знсм, че вече оригинално 5/30 няма, но пък се замислях за Равенол? Колата е с дпф и екологии, само ад блу шитнята е спряна. 

 

1.Кутията с оригинално ZF масло ли е най-добре да се обслужи или с равенол, защото чувам разни неща за бързо износване с оригиналното . ?  
 

2. Добре ли е да сменя и масла раздатка и заден диф, ако нямам хъркане на място?

 

3.Колата е със спряно ад блу на 150 000 км, в момента е на 190 000, но с дизел гейт софта, чудя се дали е добре само да го сменя със заводския за да не иска да прави чести регенерации или да спра и егр и дпф, за да ми е мирна главата.(като вихровите клапи и катализатора след дпф ще си ги оставя? 

4.Карате ли с някакви добавки зимата или целогодишно в нафтата топ BDC на Bardahl?  


Това е като цяло на първо четене , всякакви мнения и препоръки са добре дошли ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сам да си отговоря след кратко проучване . В случай, че и на някой друг темата му е интересна

1.Ravenol 5/40 VMP e маслото за тези каляски. Никакви оригинални хидрокрекове и други подобни . 
2. Нищо, че от Ауди не препоръчват смяна на масла и филтри в кутия, раздатка и заден диф, аз бих ги сменил и ще го направя с ZF кит за скоростна кутия, за раздатка и заден диф сигурно оригинално. 
3.Засега ще карам с екологиите , след време ще направя замерване под това на 4та примерно на какви налягания е дпф-а и ще преценя . Но сигурно логичния избор ще бъде ремап мотор и кутия с премахване дпф и егр, но оставяне на катализатора зад него и вихровите клапи. 

4. Ще се кара с нафта от големите вериги без Лукойл и по 2 капачки BDC на бардал зимата . 
Това са моите 50ст по темата 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото ти е VMO,ако ще караш Равенол,аз карах 0в30 зимата и 5в30 лятото.Ако махнеш екошитните,можеш да минеш на 5в40.Кутията я обслужи задължително,най-добре със ZF масло,нищо че малоумниците от Ауди казват,че не се обслужва.Аз лично карах всички масла в колата на Равенол,като мотора съм карал и с Кастрол.Нафтата я наливах само на Лукойл,не видях разлика с другите.БДЦ сипвах постоянно,редувах с Лики Моли и като че ли по бях доволен.За да нямаш проблеми с регенерации и т.н.,раздавай редовно газ(нафта).

Редактирано от МИТАКА1654
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Има комплекти на ЗФ за кутията. Не повече от 500лв е клиентска цена.
2. Да, смени си маслата. Оригиналните вече са препечени, потъмнели и не мажат добре.
3. Колата няма вихрови клапи, само една след входа от ЕГР. Помисли за сваляне и почистване на целия интейк, защото яко трупат нагари.
4. Слагай премиум нафта и не се занимавай с тия добавки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...