Jump to content

3.0 bi tdi facelift competition обслужване


James

Recommended Posts

Здравейте , колеги ! От два дена съм собственик на въпросния компетишън, 326 кс фейслифт със ZF кутия Като цяло съм много доволен . Искам да питам няколко неща: 

1А . Моторът с 5/30 или 0/30 е по-правилно да се кара , знсм, че вече оригинално 5/30 няма, но пък се замислях за Равенол? Колата е с дпф и екологии, само ад блу шитнята е спряна. 

 

1.Кутията с оригинално ZF масло ли е най-добре да се обслужи или с равенол, защото чувам разни неща за бързо износване с оригиналното . ?  
 

2. Добре ли е да сменя и масла раздатка и заден диф, ако нямам хъркане на място?

 

3.Колата е със спряно ад блу на 150 000 км, в момента е на 190 000, но с дизел гейт софта, чудя се дали е добре само да го сменя със заводския за да не иска да прави чести регенерации или да спра и егр и дпф, за да ми е мирна главата.(като вихровите клапи и катализатора след дпф ще си ги оставя? 

4.Карате ли с някакви добавки зимата или целогодишно в нафтата топ BDC на Bardahl?  


Това е като цяло на първо четене , всякакви мнения и препоръки са добре дошли ! 

Link to comment
Share on other sites

Я сам да си отговоря след кратко проучване . В случай, че и на някой друг темата му е интересна

1.Ravenol 5/40 VMP e маслото за тези каляски. Никакви оригинални хидрокрекове и други подобни . 
2. Нищо, че от Ауди не препоръчват смяна на масла и филтри в кутия, раздатка и заден диф, аз бих ги сменил и ще го направя с ZF кит за скоростна кутия, за раздатка и заден диф сигурно оригинално. 
3.Засега ще карам с екологиите , след време ще направя замерване под това на 4та примерно на какви налягания е дпф-а и ще преценя . Но сигурно логичния избор ще бъде ремап мотор и кутия с премахване дпф и егр, но оставяне на катализатора зад него и вихровите клапи. 

4. Ще се кара с нафта от големите вериги без Лукойл и по 2 капачки BDC на бардал зимата . 
Това са моите 50ст по темата 

Link to comment
Share on other sites

Маслото ти е VMO,ако ще караш Равенол,аз карах 0в30 зимата и 5в30 лятото.Ако махнеш екошитните,можеш да минеш на 5в40.Кутията я обслужи задължително,най-добре със ZF масло,нищо че малоумниците от Ауди казват,че не се обслужва.Аз лично карах всички масла в колата на Равенол,като мотора съм карал и с Кастрол.Нафтата я наливах само на Лукойл,не видях разлика с другите.БДЦ сипвах постоянно,редувах с Лики Моли и като че ли по бях доволен.За да нямаш проблеми с регенерации и т.н.,раздавай редовно газ(нафта).

Edited by МИТАКА1654
Link to comment
Share on other sites

1. Има комплекти на ЗФ за кутията. Не повече от 500лв е клиентска цена.
2. Да, смени си маслата. Оригиналните вече са препечени, потъмнели и не мажат добре.
3. Колата няма вихрови клапи, само една след входа от ЕГР. Помисли за сваляне и почистване на целия интейк, защото яко трупат нагари.
4. Слагай премиум нафта и не се занимавай с тия добавки.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...