vladi82 Публикувано 24 Април 2007 Доклад Share Публикувано 24 Април 2007 нормално ли е съединителя на а4 да отделя на края (горе).дали не се е прецакал диска или де да знам....нещо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Април 2007 Доклад Share Публикувано 24 Април 2007 И моя е така като го сравнявам с друг автомобил ама карам за сега. Поне не дава признаци за износване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 24 Април 2007 Доклад Share Публикувано 24 Април 2007 И при А3 ката беше така и при А4 ката е така. Май е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 24 Април 2007 Доклад Share Публикувано 24 Април 2007 да, нормално е!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Apito Публикувано 25 Април 2007 Доклад Share Публикувано 25 Април 2007 нормално ли е съединителя на а4 да отделя на края (горе).дали не се е прецакал диска или де да знам....нещо друго i miq be6e taka ,no kat smenix pretiskatelq i ferodovia disk sega poteglia ot nai malkoto d@rpane. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 27 Април 2007 Доклад Share Публикувано 27 Април 2007 И моя отлепяше горе известно време. Ама след малко мъжко каране започна да отделя на 3 мм от горно положение и няколко дни след това започна да понамирисва на пуканки и да дига оборотити доста бърже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drk Публикувано 30 Април 2007 Доклад Share Публикувано 30 Април 2007 (Редактирано) Колкото аудита съм карал, на всички им отделяше горе, но ако не ти харесва е поправимо, може да се регулира без смяна на нищо Моята 4-ка също е така. Редактирано 30 Април 2007 от drk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon67 Публикувано 1 Май 2007 Доклад Share Публикувано 1 Май 2007 Колкото аудита съм карал, на всички им отделяше горе, но ако не ти харесва е поправимо, може да се регулира без смяна на нищо Моята 4-ка също е така.От къде, и как може да се регулира ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 1 Май 2007 Доклад Share Публикувано 1 Май 2007 От къде, и как може да се регулира ?Oт никъде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon67 Публикувано 1 Май 2007 Доклад Share Публикувано 1 Май 2007 Oт никъде!И аз така си мислех, но останах много учуден, че става да се регулира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D-M@X Публикувано 1 Май 2007 Доклад Share Публикувано 1 Май 2007 нормално е и моя отделя горе Не се притесняваи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drk Публикувано 1 Май 2007 Доклад Share Публикувано 1 Май 2007 До колкото знам като отидеш на сервиз и могат да ти го направят където искаш да отделя, нарича се натягане или нищо такова... може да се бъркам... незнам... така съм чувал поне от доста хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon67 Публикувано 4 Май 2007 Доклад Share Публикувано 4 Май 2007 Някой може ли да ми каже дали си заслужава съединител "САКС"? Защото тук във Варна във фирменният сервиз предлагат само рециклирани за 250лв. плюс 200лв. смяна, но при положение че твоят е оригинален и ти го вземат. ( с две думи и той отива за рециклиране, а от там при следващият балък) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 4 Май 2007 Доклад Share Публикувано 4 Май 2007 Момче 280 лева ми излече чисто нов сакс, а 200 лева за смяна на съединител е пълна гавра с клиента и просто не се коментира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon67 Публикувано 5 Май 2007 Доклад Share Публикувано 5 Май 2007 Момче 280 лева ми излече чисто нов сакс, а 200 лева за смяна на съединител е пълна гавра с клиента и просто не се коментира.Предлагат ми чисто нов "САКС" за 309лв. плюс 120лв. за смяна. Тази цена добра ли е??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 5 Май 2007 Доклад Share Публикувано 5 Май 2007 Момче 280 лева ми излече чисто нов сакс, а 200 лева за смяна на съединител е пълна гавра с клиента и просто не се коментира.Около 250лв е оригиналният на Х, който издържа 2 пъти повече от саксове-максове,а смяната - за работа може да ти вземат 50лв може и 250лв.Не виждам къде е гаврата....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 5 Май 2007 Доклад Share Публикувано 5 Май 2007 a куатро-съединитела колко е?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 5 Май 2007 Доклад Share Публикувано 5 Май 2007 Около 250лв е оригиналният на Х, който издържа 2 пъти повече от саксове-максове,а смяната - за работа може да ти вземат 50лв може и 250лв.Не виждам къде е гаврата.......Провери на куатрото колко е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon67 Публикувано 6 Май 2007 Доклад Share Публикувано 6 Май 2007 Около 250лв е оригиналният на Х, който издържа 2 пъти повече от саксове-максове,а смяната - за работа може да ти вземат 50лв може и 250лв.Не виждам къде е гаврата.......Да толкова е, но не е нов а е рециклиран. Не е ли по-добре да е нов та макар и "САКС"??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 7 Май 2007 Доклад Share Публикувано 7 Май 2007 (Редактирано) Провери на куатрото колко е.Няма какво да проверявам-един и същ е.P.S.Дай ми рама Коле.Да толкова е, но не е нов а е рециклиран. Не е ли по-добре да е нов та макар и "САКС"???Ако отидеш да си купиш без да връщаш стария ще ти дадат същия съединител само дето ще те накожат 500-600лв в повече.Тогава за теб нов ли ще е или рециклиран? Редактирано 7 Май 2007 от deliveryman Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 7 Май 2007 Доклад Share Публикувано 7 Май 2007 P.S.Дай ми рама Коле.дай адрес, режа я с флекса и ти я пращам рамата ..аз информативно попитах просто, че пред мене онзи ден сменяха на 2.8 куатро и обадиха 600лв та се поослушах малко!! инак моя е сменян преди 70К!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DeViLs Публикувано 7 Май 2007 Доклад Share Публикувано 7 Май 2007 Моя също отделя горе...пробвъл съм още две, три 4-ки...няма разлика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rodny Публикувано 8 Май 2007 Доклад Share Публикувано 8 Май 2007 Моя също отделя горе.Това не ме притеснява защото и аз съм карал други а4-ки и те бяха така,но това че е станал доста тежък,вече ме притеснява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
99ufo99 Публикувано 8 Май 2007 Доклад Share Публикувано 8 Май 2007 и моя отделя горе... или малко над средата.. но несъм осетил разлика за 2 години и 50 хил.км пробег. така си е както си беше и преди това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 9 Май 2007 Доклад Share Публикувано 9 Май 2007 И аз така си мислех, но останах много учуден, че става да се регулира.Как?! В два сервиза вече ми казаха, че е саморегулиращ се, каквото и да значи това?! Мое отделя почти в края и много ме дразни!!! Все си мисля, че трябва да се бъркам скоро! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване