Jump to content

съединител а4


vladi82

Recommended Posts

нормално ли е съединителя на а4 да отделя на края (горе).дали не се е прецакал диска или де да знам....нещо друго :hilezh:

i miq be6e taka ,no kat smenix pretiskatelq i ferodovia disk sega poteglia ot nai malkoto d@rpane.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя отлепяше горе известно време. Ама след малко мъжко каране започна да отделя на 3 мм от горно положение и няколко дни след това започна да понамирисва на пуканки и да дига оборотити доста бърже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото аудита съм карал, на всички им отделяше горе, но ако не ти харесва е поправимо, може да се регулира без смяна на нищо :wall:

Моята 4-ка също е така.

Редактирано от drk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото аудита съм карал, на всички им отделяше горе, но ако не ти харесва е поправимо, може да се регулира без смяна на нищо :flipoff:

Моята 4-ка също е така.

От къде, и как може да се регулира ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам като отидеш на сервиз и могат да ти го направят където искаш да отделя, нарича се натягане или нищо такова... може да се бъркам... незнам... така съм чувал поне от доста хора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми каже дали си заслужава съединител "САКС"? Защото тук във Варна във фирменният сервиз предлагат само рециклирани за 250лв. плюс 200лв. смяна, но при положение че твоят е оригинален и ти го вземат. ( с две думи и той отива за рециклиране, а от там при следващият балък)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момче 280 лева ми излече чисто нов сакс, а 200 лева за смяна на съединител е пълна гавра с клиента и просто не се коментира.

Предлагат ми чисто нов "САКС" за 309лв. плюс 120лв. за смяна. Тази цена добра ли е???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момче 280 лева ми излече чисто нов сакс, а 200 лева за смяна на съединител е пълна гавра с клиента и просто не се коментира.

Около 250лв е оригиналният на Х, който издържа 2 пъти повече от саксове-максове,а смяната - за работа може да ти вземат 50лв може и 250лв.Не виждам къде е гаврата.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 250лв е оригиналният на Х, който издържа 2 пъти повече от саксове-максове,а смяната - за работа може да ти вземат 50лв може и 250лв.Не виждам къде е гаврата.......

Провери на куатрото колко е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 250лв е оригиналният на Х, който издържа 2 пъти повече от саксове-максове,а смяната - за работа може да ти вземат 50лв може и 250лв.Не виждам къде е гаврата.......

Да толкова е, но не е нов а е рециклиран. Не е ли по-добре да е нов та макар и "САКС"???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери на куатрото колко е.

Няма какво да проверявам-един и същ е.

P.S.Дай ми рама Коле.

Да толкова е, но не е нов а е рециклиран. Не е ли по-добре да е нов та макар и "САКС"???

Ако отидеш да си купиш без да връщаш стария ще ти дадат същия съединител само дето ще те накожат 500-600лв в повече.Тогава за теб нов ли ще е или рециклиран?

Редактирано от deliveryman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S.Дай ми рама Коле.

дай адрес, режа я с флекса и ти я пращам рамата :hilezh:;)

..аз информативно попитах просто, че пред мене онзи ден сменяха на 2.8 куатро и обадиха 600лв ;) та се поослушах малко!! инак моя е сменян преди 70К!! :);)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и моя отделя горе... или малко над средата.. но несъм осетил разлика за 2 години и 50 хил.км пробег. така си е както си беше и преди това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мислех, но останах много учуден, че става да се регулира.

Как?! В два сервиза вече ми казаха, че е саморегулиращ се, каквото и да значи това?! Мое отделя почти в края и много ме дразни!!! Все си мисля, че трябва да се бъркам скоро! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...