Генчо Генчев Публикувано 12 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2023 Добър ден,вечер. Искам да попитам дали въпросния сензор може да е дефектирал. Защото при почти всяко каране изка да си прави регенерация. Закачих я на диагностика и ми показва на обороти 18мили бара и като и подам газ отива до 80-90м.бара. опитахме се да и направим принудителна регенерациа но изписа че неможе да стартира регенерациа защото вредните емисии са 14мили грама. А трябвало да са поне над 300. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 12 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2023 (Редактирано) Ако ти е забит ДПФ-а ще оказва влияние и върху цялостното поведение на колата. Ще е по-мудна и може да влезе и в авариен режим. Провери с VCDS какви са наляганията преди и след ДПФ-а. Когато е чист трябва да има малка разлика в стойностите. Виж какво изкарва и за изчислена маса на саждите в във филтъра. Нещата са свързани. Ако differential sensor-a ти е заминал щеше да праща грешки към борд компютъра. Сензорите обикновенно се мерят по съпротивление за да се разбере дали са заминали но не знам за този колко ома трябва да е нормално. Като гледам цената му не е цифра така че не пречи да го смениш за да видиш ще се оправят ли нещата. Редактирано 12 Декември 2023 от Nikolay Tanchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 15 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2023 Да, възможно е. Не е рядък проблем сензора да прави проблем и да вдига регенерации постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване