VelislavS Публикувано 11 Януари Доклад Share Публикувано 11 Януари Здравейте, реших да пусна тема свързана със DPF филтъра. Нека всеки да сподели наблюденията си относно филтъра. Как се следи живота му, на колко километра автомобила си пуска регенерация, по какво и как се вижда че има проблем с него (като изключим изникване на грешка на таблото), използвате ли добавки за отпушване. Всяко мнение и опит ще е от значение за всички! Важно е да се спомене автомобила и дали притежава Adblue. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 7 Април Доклад Share Публикувано 7 Април B9, 45 TDI 231 ps с Adblue. Регенерациите се пускат на различен интервал, според състоянието на филтъра, което зависи от много неща. Аз правя доста градско каране и доста често се опитва да регенерира, но все неуспешно заради късите преходи. Не ми светва грешка на таблото, но се познава по поведението на колата и работата на вентилатора след изключване на запалването. Вдига леко обороти, по нервно сменя предавките и т.н. Понякога излизам извън града и карам 20-30 мин. на ръчно избрана ниска предавка, като гледам оборотите да са м/у 2500-3000 за да си направи регенерацията. Всичко това ми е доста дразнещо и затова ме интересува дали на този модел може да се спира DPF и да се премахнат плочите във филтъра? На предната 2.0 TDI го бял премахнал и всички тези дерзания приключиха в него момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 9 Април Доклад Share Публикувано 9 Април И тука може да се махат екологиите успешно, без да ти светне чека след 5-10 хиляди км след манипулациите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v140 Публикувано 11 Април Доклад Share Публикувано 11 Април За регенерация оборотите се държат между 1500-2500 оборота. При мен се пускаше много рядко, може би и защото основния ми маршрут е по околовръстното. Броени пъти съм чувал перката. Не съм имал проблеми никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimojef Публикувано 17 Април Доклад Share Публикувано 17 Април Аз не съм точно за тази теме понеже моето е Б8.5 но е с АдБлу и за това ще си позволя да драсна едно изречение. Прави и впечатление, че когато зареждам от ЛукОил ми пуска регенерации на 600-800 илометра а когато зареждам на РомПетрол или Шел регенерациите зачестяват 350-450 км. Карам по един маршрут всеки ден по 30км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 17 Април Доклад Share Публикувано 17 Април Качеството на горивото и добавките в него определят отделените сажди и смрад, останалото е ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 17 Април Доклад Share Публикувано 17 Април За мен най-хубавата нафта и бензин е на Лукойл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VelislavS Публикувано 17 Април Автор Доклад Share Публикувано 17 Април Аз зареждам от OMV и Avia и регенерация прави между 400 и 450. На Лукойл разхода се покачва доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване