feri Публикувано 2 Май 2007 Доклад Share Публикувано 2 Май 2007 привет колеги имам следния проблем при рязко натискане на спирачките педала е твърд а при плавно натискане пропада почти до долу да кажа че колата не е със вакуумно серво а зима усилване от хидравличната помпа ако можете помагайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 4 Май 2007 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2007 нйкой ли не кара вече старата стотица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cable Публикувано 4 Май 2007 Доклад Share Публикувано 4 Май 2007 Абе аз карам, ама не мога да ти помогна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 4 Май 2007 Доклад Share Публикувано 4 Май 2007 (Редактирано) Цоньо,и аз съм в клуба на старата стотица, но нямам такъв проблем и не се е случвало да имам - идея си нямам от какво ще да е Пиши като намериш решение на проблема - да кажеш какво е било.П.С. Дано някой да е запознат Редактирано 4 Май 2007 от petertyp44 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 4 Май 2007 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2007 Цоньо,и аз съм в клуба на старата стотица, но нямам такъв проблем и не се е случвало да имам - идея си нямам от какво ще да е Пиши като намериш решение на проблема - да кажеш какво е било.П.С. Дано някой да е запознат привет Пепи мисля че твоя стотак е със вакуумно усилване на спирачките и не е като при мене от хидравличната помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 4 Май 2007 Доклад Share Публикувано 4 Май 2007 Аз не карам 100-ца но на твое място бих обезвъздушил спитачките, надявам се да помогне! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petertyp44 Публикувано 4 Май 2007 Доклад Share Публикувано 4 Май 2007 привет Пепи мисля че твоя стотак е със вакуумно усилване на спирачките и не е като при мене от хидравличната помпа Мне от хидрамличната помпа за волана - един маркуч отива в рейката, а един друт при спирачките Демек би трябвало да е като при тебе Вече при новата стотица / С4-ката - при нея спирачките са с отделно серво и педала на спирачките е значително по-мек от при нашия модел /С3А интересното е, че старата стотица / С2 е с отделно серво за спирачките, а при нас кво им е щукнало на инглощадските инжинери да го направят на едно - спирачки, волан .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 8 Май 2007 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2007 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване