Jump to content

А6 Allroad vs A4 Allroad


Recommended Posts

Здравейте,

 

А6, особено allroad-a, с ръка на сърцето, изтичат ми очите като го видя по улиците. А4 много рядко виждам, не знам реално колко по-малък е.

 

Говоря за C7. Не мога да преценя фейслифта дали си заслужава - визуално със сигурност, но с оглед разликата в цената, може и да го преглътна.

3-ка дизел, може би 272 е разумният вариант, ама си знам, че все ще ми е на акъла, че можеше да е битурбо. Плюс, че всички хвалят ЗФ-а като по-добър от ДСГ-то. Защо - не знам.

 

А4 от друга страна - ЗФ на 272-ката и е на пружини. Също не мога да преценя дали е плюс или минус това. От както се помня карам коли на въздух и честно казано не съм видял зор, нито е било особено скъпо нещо като стане.

 

Разхвърляни са ми малко размишленията - всякакви коментари по темата ще са ми полезни при взимането на решение. Благодаря!

 

В момента карам Туарег с бензинов V8, или както му се вика тук - Q7. Много е яко, ама просто не ми трябва джип. Налага ми се понякога да минавам през малко по-очукани места, но нищо, което да затрудни allroad-a.

 

Мерси отново предварително за съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия 2 коли нямат нищо общо освен емблемата .  Ходи карай и което ти хареса повече , съобразено с бюджета , скачай . Аз бутам А4ката , но с малкият мотор  , супер непретенциозна кола , но и нищо особено . Повдигната а4-ка с раздувки .  А6 е друга бира , но на мен в Белгия не ми е изобщо необходима.  Преди години в БГ карах първият allroad известно време .  Честно казано освен по някакви познати нискотревисти поляни , не бих го вкарал да го надирам другаде . Но на тия места ходих и с 30 годишна астра . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A4ката е по-съвремената кола, моделът е 2015. Тая а6ка колкото и екстри да има си е дърта баба, интериор на А8ца от 2007. 

S-tronic-a е много по-приятен за каране от ЗФ, не знам от къде идва това, че ЗФ е по-добър, може би да е по-здрав, но определено не включва толкова мазно колкото s-tronic-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Интериора няма нищо общо с А8 от 2007, явно не си виждал А6 4Г. 

Двете коли нямат нищо общо. 272 коня мотора е фейслифтовия вариант на 245-цата. Доста проблемен, затягат лагери, валове, като цяло го избягвай. Имай предвид, че при Allroad-a един амортисьор е 2к, докато при А4 е обикновен и няма такива брутални суми. 4Г AllRoad е много яка кола, функционална, комфортна и т.н. 3.0 БиТди гори смешно малко за 2 тона комби с 313+ к.с.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, нищо общо нямат, само ако покажеш двете снимки на някой незапознат, може и да се обърка, че е една и съща кола. 

Не ми се водят безсмислени спорове, всеки има очи и вижда дали са еднакви или не. За мен са. 

20240228_152426.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, дай цялото табло в голям план. Тия конзоли сигурно и сега са сходни с оглед на ергономия и т.н. Както и да е, всеки си има вкус и разбиране за нещата. Въпроса е какъв бюджет е нагласил човека. Ако има солиден доход и може да си позволи А6 няма какво да го мисли.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...