Jump to content

Проблем с генератор (може би)


Recommended Posts

Здравейте,

 

Изпадам в някакви филми с A6 C5 1,8t. 

Почна да ми премигва лампа за генератора на таблото от време на време и своевременно я вкарах за рециклиране на генератор. Сменили са модулчето с четките и регулатора и ми я върнаха като казаха, че четките не са били износени, възможно е самия регулатор да прави въртели.

 

Взех я и след известно каране пак почна да премигва и нещата започнаха да стават по-странни. В момента лампата за генератора свети постоянно, но е димирана. Когато дам контакт свети силно и когато запаля интензитета на светлината намаля двойно(примерно). 

Колата когато е студена на климатик + къси+дълги+халогени не може да падне под 13v. Когато я покарам и загрее нещата драстично се променят пада до 12-12,2v (на празен ход).

 

Оглеждах кабели (докато меря от генератора - към + на акумулатора), дърпах, бутах нищо не се променя. 

 

Какво може да се променя въз основа на температурната промяна?

Какво може да причинява димирано светене на индикатора за генератора на таблото?

 

 

 

 

Редактирано от RTM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е сменена. Поръчахме обтегач, ремъка е на 30к км. За момента там се ориентираме.

Остава въпроса защо свети постоянно при положение, че зарежда на 14,2 на студено.

На първата снимка при загасен двигател свети нормално (ярко) На следващата снимка при запален двигател свети мижаво.

IMG_E7475.JPG

IMG_E7476.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Диода в модула с четките и регулатора ли се намира или е към алтернатора?

Диода ми е ясно как да го хвана, статорната намотка как мога да я премеря дали се опитва да пробие някъде?

 

Май си отговорих на въпроса.

 

 

Ще тествам диодите по-късно. 

Редактирано от RTM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих друг алтернатор и всички се оправи. Обаче ме глождеше да видя дали мога да възстановя моя генератор (по хубаво от оригиналното няма).

Разпарчедисах го, видях, че диодния модул върви заедно с единия от капаците на генератора и леко се обезкуражих. После обаче мерих отново диодния блок и изненада...  този път не даваше индикации да има пробил диод. Върнах регулатора на мястото му, премерих пак за диодите и отново даде, че има пробил диод.

И така няколко пъти да се убедя че всъщност регулатора дава проблем.

За да няма недуразумения обяснявам как меря, от B+ (изхода за + към акумулатора) към корпуса за "-"  като слагам мултицета на мерене на диод.

- Без регулатор ми дава 0.5v само в едната посока

- С регулатор ми дава 1v в двете посоки.

 

Предполагам, че това не е нормално и новия регулатор е издал багажа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, след като премерих всеки диод самостоятелно и видях, че са здрави, тогава се върнах назад и останових, че когато сложа регулатора ми показва в двете посоки :) Вярвай ми играх си на разпояване и запояване. Премерих и статорните намотки като блока беше разкачен. Съпротивлението на ротора, абе май всичко :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...