Jump to content

Дим от вентилационните отвори


AudiA3rs

Recommended Posts

Здравейте! Имам следното питане към вас, колата е Audi A3 8l 1.8 125 к.с. с код на мотора AGN от два дена имам странен проблем, едната сутрин дори и при пуснато парно стъклата ми се запотяваха, при докосване със ръка не беше обикновен конденз, а беше нещо мазно (може би антифриз), днес излизах със колата и усещах как мирише на нещо странно, нещо подобно на ароматизатор тип люляк, но по отвратителен начин, след което установих, след като спрях колата, че от отворите на вентилацията при загасен мотор илиза някакъв сиво-бял дим и чак тогава се усетих откъде е идвала неприятна миризма докато пътувах, дори решетките на вентилационните ми отвори бяха покрити със същото мазно нещо като прозорците ми... Колата напоследък започна да пипа и от антифриза, сложих добавка против течове от радиатора, но и след нея нямаше ефект. Другото нещо което забелязах след като спрях автомобила и отворих казанчето на антифриза е, че самият антифриз беше станал на пяна... Та сега очаквам вашите предположения на какво може да се дължи това? 

Също така искам да добавя и това, че колата си достига 90° и си ги поддържа без те качва повече от 90° и да започва да прегрява 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиаторчето на парното ти е проблема. Сваля се цялото табло на колата за да се смени. Протекло е и горещия антифриз се изпарява по стъклото и вентилационните отвори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А то играе ли роля когато включа климатроника? Понеже и на включен климатроник проблема е същият, а маслото ми е чисто, няма антифриз във него, само не мога да установя, защо имах някаква пяна в антифриза след като загасих автомобила, след като автомобила се охлади и пяната изчезна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е от добавката? И на включен климатроник, и на изключен мисля, че през радиаторчето си циркулира антифриз постоянно и то си тече от него. 

Като включиш и вентилатора вече става още по-лесно да вдига изпаренията нагоре.

Много е важно, ако се разглобява таблото за да се смени радиаторчето, да се облепят и клапите на климатроника. 

Така ще имаш истинско парно зимата и истински студен климатик лятото.
 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, Diido0 написа:

Да не е от добавката? И на включен климатроник, и на изключен мисля, че през радиаторчето си циркулира антифриз постоянно и то си тече от него. 

Като включиш и вентилатора вече става още по-лесно да вдига изпаренията нагоре.

Много е важно, ако се разглобява таблото за да се смени радиаторчето, да се облепят и клапите на климатроника. 

Така ще имаш истинско парно зимата и истински студен климатик лятото.
 

 

Възможно е да бъде и от добавката, днес си махнах стелката от пасажерското място понеже видях, че е текло антифриз върху нея и след като я махнах изненада... Под нея имаше от същата тази пяна от която имах и в разширителният съд на антифриза, аз в самото начало си помислих да не би да е станало нещо с гарнитурата или главата като видях пяната в антифриза, но пък после се замислих, че ако е така ще ми прегрява и ще качва градусите, а със тях нямам проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, Diido0 написа:

Да знаеш, че филма е голям със смяната на това радиаторче. Сваляш цялото арматурно табло. Ама пък поне после ще имаш истинско парно.

А дали няма вариант да се разглоби само от страната на пасажера и да се смени радиаторчето, понеже над краката на пасажера има някакви кори, ако те се махнат и впоследствие жабката да се махне и тя ще се отвори според мен не малко пространство, но не знам доколко ще бъде възможно да бъде сменено по такъв начин, тоест без да се разкача волан, километраж и останалите неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@AudiA3rs 

Няма вариант само от пасажера да се работи. На Голф4 и всичките му версии се (А3,Леон и т.н.) се точи фреона на климатика, сваля се ЦЯЛОТО табло, гредата зад таблото може само да се откачи без да се сваля и чак тогава може да извадиш кутията на климатроника. На жена ми на голфа се наложи и механизма на чистачките да свалим, защото има един болт, който държи гредата на таблото откъм коша на мотора. Клапите на 99% им се е разпаднал дунапрена и ще трябва да се облепят. Приготви си и нови О-пръстени за изпарителя на климатика. 

Голям кОр е и не бих го препоръчал на всеки. Като цяло си е тежък ремонт с много дребни детайли, които трябва да се свалят, много крепежи, също трябва да се внимава при монтажа откъде се прекарват кабелите, за не се окаже че някоя букса е на грешно място и да не стигне до мястото си. 

Общо взето е един хубав пример, защо труда е 400-500лв за радиаторче, което е 50лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...