lampard Публикувано 19 Юни 2007 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2007 Като скъсаш ремък на 20 клапанен 5-ак сменяш клапани. И аз и Пернишкия Явор сме го констатирали успешно! Аз като говорех навремето никой не ме слушаше,ръчка и тва е после започват главоболия като почнеш да смяташ всичко по-20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CIFA Публикувано 29 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2009 На 1,8 NE със сигурност не удрят. Знам от опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2009 (Редактирано) На 1,8 NE със сигурност не удрят. Знам от опит. От опит знам,че си ми на второ място в класацията "Археолог на форума". Редактирано 29 Юни 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 29 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2009 Човека иска да е от полза,ти почти му се скара!Поне кажи,кой е археолог нумеро уно!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 29 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2009 Човека иска да е от полза,ти почти му се скара!Поне кажи,кой е археолог нумеро уно!?що бе,не ползвам главни букви,подлъгах се от неговия пост Няма да кажа пък ,нека да свърши частното проучване и ще пусна чарт тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SaltWater Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 Вчера зацепвах на DZ-a по какви ли не начини и като въртях не чух нищо.Възножно ли е обаче при някакви високи обороти на теория да не седят така нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 да, на високи обороти клапаните и мотовилките се удължават също като пишките ако ги дърпаш от ранна детска възраст Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SaltWater Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 мойта не съм си я дърпал па е все така голяма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 Преди две години така свитнАх 5така ,че 10 от клапаните му беха видимо криви,за другите само може да предполагаме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CIFA Публикувано 1 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2009 Ха Ха Ха Ех тоя NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro131 Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 Здравейте колеги! Темата е малко стара, но понеже има спорове, ето какво установих днес, като сменях ремък и ролка на Б4 АБТ мотор- 2000 кубика. Изкарах буталото на 1-ви, съответно и 4-ти на гмт и завъртях разпределителния вал на 360 гр.- няма удар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 316 /318 M40 М42 и М43 М44 мисля всички срещат 80 1.8 JN Не среща. Преди две седмици скъса ангренаж без поражения. Нов ремък и заминаваш. Няма защита. Просто камерата е голяма и не се достигат буталата с клапаните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 10 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2012 ABK среща клапаниАБТ среща същоАДА среща мнооо яко1.8 NE,PM и другите 1.8-ци не ги апят клапаните1.6 и 1.9 дизел правят миш-маш също 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване