Jump to content

Смяна на ауспухова система с REMUS


Recommended Posts

Обясни ми принципа на изсмукване от самата генерация, таблици, диаграми, схеми снимков материал, аудио, видео. Пълен комплект. :hilezh:

А чак толкова много нямам. Принтципа на измукване става чрез едни дупки които всяка е под различен ъгъл и големина и по начина по които минават чупките през самото гърне. Таблици и диаграми има само за гърнета които са за модела. Схема ако имаше всеки щеше да прави такива гърнета. Гърнетата за модела са изчислени по кубатура, коне, брои гърнета, дължина на генерацията, дебелина на тръбите.

Редактирано от Botsko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Как така как и защо - защото прадавача го е мерил на ДИНО естествено. Или просто е на процент от печалбата...

Ти пък къде се обаждаш?! Нещо си в грешка, не сме на процент, а цялата печалба е за нас!

Стана ли ти ясно от къде знаеме инфо за Ремус?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бъзикам се ве мацо, иначе знам, че хубавите генераций имат този ефект. :bia:

П.П Я обясни сега за Н образните генераций, хамериканците мноо ги ползват по пилите си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортните генерации са на принципа на комин, те измукват изгорелите газове и по този начин се улеснява работата на двигателя.

Без да претендирам, че знам принципна на работа на спортните генерации, все си мисля, че няма как да бъдат на принципа на комина, просто защото принципа на комина се основава главно на височината на комина. Разлики във височини, разлики в налягания и т.н. Така, че една хоризонтална система няма как да създава тяга, каквато създава един комин. Не и на този принцип.

Другото, което не ми стана ясно от твойте обяснения е как една система без движещи се части е в състояние сама да създава разреждане и да "изсмуква" изгорелите газове или каквото и да било друго. По твоята логика дори когато мотора не работи, спортната генерация пак си смуче, защото работи на принципа на комина, а и мотора няма нужда да "бута" газовете. Така ли е, или нещо не съм разбрал?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ги тия ефекти, завихрящи се потоци който доспомагат измЯткането на колата.

http://www.hedman.com/pages/XTREME-SCIENCE.html е ти да четеш за Н генерацийте.

Редактирано от КАЙПО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да претендирам, че знам принципна на работа на спортните генерации, все си мисля, че няма как да бъдат на принципа на комина, просто защото принципа на комина се основава главно на височината на комина. Разлики във височини, разлики в налягания и т.н. Така, че една хоризонтална система няма как да създава тяга, каквато създава един комин. Не и на този принцип.

Другото, което не ми стана ясно от твойте обяснения е как една система без движещи се части е в състояние сама да създава разреждане и да "изсмуква" изгорелите газове или каквото и да било друго. По твоята логика дори когато мотора не работи, спортната генерация пак си смуче, защото работи на принципа на комина, а и мотора няма нужда да "бута" газовете. Така ли е, или нещо не съм разбрал?

Комина измуква ли нагоре, измуква. Генерацията измуква ли, измуква. Комина има ли движещи се части, не. Генерацията също няма движещи се части. Както Кайпо каза получава се завихряне, мотора бута газовете и от там генерацията ги изкарава. Това олеснява двигателя. Това че ти приемаш нещата буквално е отделен въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък къде се обаждаш?! Нещо си в грешка, не сме на процент, а цялата печалба е за нас!

Стана ли ти ясно от къде знаеме инфо за Ремус?

ЩЕ получа ли отговор по моя въпрос господин печалба или да търся другаде? Имаш ли доказателство да ми покажеш как примерно на твоята кола преди и след монтажа на ремуса (дето изсмуквал газовете като дива блондинка :hilezh: ) сте направили дино тестове и разход тестове и резултатите наистина са били такива като тия приказки от 1001 нощи които разправяте на неволните ви клиенти :bia: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЩЕ получа ли отговор по моя въпрос господин печалба или да търся другаде? Имаш ли доказателство да ми покажеш как примерно на твоята кола преди и след монтажа на ремуса (дето изсмуквал газовете като дива блондинка B) ) сте направили дино тестове и разход тестове и резултатите наистина са били такива като тия приказки от 1001 нощи които разправяте на неволните ви клиенти B) .

http://www.remus.at/

Виж кво, като си толкова любознателен г-н недоверие, влез в страницата на REMUS и си прочети как стават нещята. Аз нямам желание да се занимавам със смотове като теб!!! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комина измуква ли нагоре, измуква. Генерацията измуква ли, измуква. Комина има ли движещи се части, не. Генерацията също няма движещи се части. Както Кайпо каза получава се завихряне, мотора бута газовете и от там генерацията ги изкарава. Това олеснява двигателя. Това че ти приемаш нещата буквално е отделен въпрос.

Ако приемах нещата буквално щях да ти правя B) като Кайпо, щото щях да си мисля, че си няква мастър тунер батка. А ти просто си пропуснал физиката около 10ти клас, където се обяснява какво прави комина, обясняват се температури, плътности, конвекция и т.н. А ако не беше щеше да знаеш, че комина и генерацията нямат нищо общо, освен че през тях излизат изгорели газове.

Но явно тунер батките сте открили вълшебната генерация, която "смуче" от самосебе си, дори когато я возиш в багажника си. Вече за което аз мога да ви направя B):bia: . Евала батки, открили сте едновременно и черна дупка и перпетуум мобиле. Поклон.

Няма нужда да ми отговаряш. Аз съм просто един смот. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но явно тунер батките сте открили вълшебната генерация, която "смуче" от самосебе си

Ми тези термодинамични процеси са открити доста отдавна тва, че ти си леко изостанал от събитията си е вече отделен въпрос. А пък топлата вода е открита още преди новата ера, римляните са имали акведукти за топла и студена вода, трябва ли на ново да я откриваме.

Аз нямам желание да се занимавам със смотове като теб!!! :bia:

B)B):bia: баси колко си директен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че станахте 2 мастър тунер батки. B) Тогава да ви питам - имаме 3 еднакви коли: първата с stock exhaust, втората с performance exhaust, третата без никакъв exhaust. Коя ша бега най-могу?

(Hint - иде реч за backpressure.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че станахте 2 мастър тунер батки. :hilezh: Тогава да ви питам - имаме 3 еднакви коли: първата с stock exhaust, втората с performance exhaust, третата без никакъв exhaust. Коя ша бега най-могу?

(Hint - иде реч за backpressure.)

Ми би треело втората, оти първата е кенеф, а на третата и е нарушено целото газоотделяне. Дай нещо по-така за задачка, излагаш се. Тия сме ги решавали у детската градина. :blackey:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми би треело втората, оти първата е кенеф, а на третата и е нарушено целото газоотделяне. Дай нещо по-така за задачка, излагаш се. Тия сме ги решавали у детската градина. :blackey:

Тоа па....3-тата ше каже той.... ама ше каже щото си мисли че колко по бързо излезнат газовете толко по добре...,а то твва си е баси науката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK, предавам се, явно, че с вас нема разговор. :blackey:

Сетих се друго - защо според вас на Сиерата на Тош кюнеца е на капака, а Голфа на Киро и на Типото на Фил - на калника? Щото не разбират от тунинг или щото нямат стотинки за вълшебната тунерска Мегасмук генерация?

Редактирано от Ivo-G
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да им е еФтинко, па после искат и да върви, е тоя филм го нема.

Какво да ми е евтинко не мога да разбера !!! Наизуст не говори! Дадох 2000лв.за масла,ролки и ремъци.Навтата последно я зареждах на 1,98 V-power.Разхода ми е 11-12 градско.

А за вървенето явно си :hilezh::blackey::hilezh: поинтересувай се малко и после говори ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щото нямат стотинки за вълшебната тунерска Мегасмук генерация?

Те тука се крие отговора :blackey: аре кажи що тука ги прават така?Щот сме цигани затва...я се загледай по американски сайтчета за драг...говора ти за обикновенни коли...Що ли са с генерация?АА ми сигурно щот има ефект от нея

Редактирано от AuDi_RuLzz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що ли са с генерация?АА ми сигурно щот има ефект от нея

Щото има ефект от нея в сравнение със сток генерация, а и също така защото кола без генерация не е street legal. Сеш ли се. Дори и в БГ куките пишат актове на такива коли.

Знаеш колко пари струва да направиш една 10сек кола. Кажи ми сериозно ли мислиш, че тия хора дето са набутали по 1 кашон с пари в тия коли, после изведнъж са решили да спестят някоя стинка от генерация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото има ефект от нея в сравнение със сток генерация, а и също така защото кола без генерация не е street legal. Сеш ли се. Дори и в БГ куките пишат актове на такива коли.

Знаеш колко пари струва да направиш една 10сек кола. Кажи ми сериозно ли мислиш, че тия хора дето са набутали по 1 кашон с пари в тия коли, после изведнъж са решили да спестят някоя стинка от генерация?

Бе до са не съм видел да напишат акт на некой за тва че е на двуцевка само....добре де...като са толко паралий значи съвсем спокойно мое си поръча некой кит за цифра и да го тури...сеш ли се?Я ми обясни тогава КУРО като беше на двуцевка колата що му прекъсваше?И що вървеше по малко?Има ефект от генерацията...квото и да ми говориш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе до са не съм видел да напишат акт на некой за тва че е на двуцевка само...

Ако искаш мога да те запозная с двама. :blackey:

И пак да питам, че не съм сигурен дали разбрах - искаш да кажеш, че двама човека, които в даден момент са държали рекорда на Божура с времена 10-11сек нямат пари и не разбират от тунинг? Така ли е? Щото според мен тия 2-3 човека разбират повече от тунинг от нашия целия форум без 2-3 човека взети заедно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ми е евтинко не мога да разбера !!! Наизуст не говори! Дадох 2000лв.за масла,ролки и ремъци.Навтата последно я зареждах на 1,98 V-power.Разхода ми е 11-12 градско.

А за вървенето явно си :hilezh::blackey::hilezh: поинтересувай се малко и после говори ...

Извинявай бате голем си!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш мога да те запозная с двама. :blackey:

И пак да питам, че не съм сигурен дали разбрах - искаш да кажеш, че двама човека, които в даден момент са държали рекорда на Божура с времена 10-11сек нямат пари и не разбират от тунинг? Така ли е? Щото според мен тия 2-3 човека разбират повече от тунинг от нашия целия форум без 2-3 човека взети заедно.

Ми начи тия двамата са баси тъпаците :hilezh: Тоа па смот такъв...ако беха некви батки и паралий немаше да прават сиери и голфове,сещаш ли се?Щеха да прават Драгстери а не подобия на тях.И моа ти кажа че па не разбират чак толко много от тунинг,щот лично знам една батка от тоя форум дето ше ги насере сичките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото има ефект от нея в сравнение със сток генерация, а и също така защото кола без генерация не е street legal. Сеш ли се. Дори и в БГ куките пишат актове на такива коли.

Знаеш колко пари струва да направиш една 10сек кола. Кажи ми сериозно ли мислиш, че тия хора дето са набутали по 1 кашон с пари в тия коли, после изведнъж са решили да спестят някоя стинка от генерация?

Абе баце па мислиш и говориш с некой задни части на тялото си. Коя от колите се кара по улиците ве, на Тош коша на рапатрак само се придвижва на Киро скрапера също, и квадрата миналогодишния тоже, само РС-ката се движеше по улиците и съоветно имаше генераций. А защо имат "хай-пайпове" :hilezh: наще "драг монстери" вместо истински генераций е много обширна тема. Единствената кола която е правена с пари от всичките е на Даниел Нисана, и има генерация(баси как се е преебал), а също се движи на платформа. :blackey:

Ети малко построяването на истинска бегачка, да не седиш в заблуда, че в България се правят коли.

Headers/Exhaust. There are many headers systems available for any 911 application. We have SSI stainless steel heater box kits complete with oil lines and muffler. They not only enhance performance but also the value of the car. Complete kits from $1600. There are several racing headers available. The Cox Motorsports system (shown in the photograph) features three collectors and a single tailpipe. This system provides excellent midrange torque that improves the overall horsepower. This system is available in mild steel $2000 or stainless steel $3000. Also available from S-CAR-GO Header systems in stainless steel are 26" for Early 911's up to the 964 chassis $3200, 19" RSR Headers for $3250 and 29" Long Tube Headers for 993 for $3350. All of these headers systems are hand crafted for exceptional quality, appearance and performance.

ron_exhaust.jpg

Поразгледай малко цените, и ми кажи дали си още на мнение, че наще "пили" са с хай-пайпове щото е по-добре или причината е друга :hilezh:

Ети и целия линк, към това как се правят коли. http://www.autometricsmotorsports.com/products/911/index.htm

Редактирано от КАЙПО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекалено много се отклонихме от темата. Аз нямам нищо против хубавите генерации. Ставаше въпрос, че няма как 2 метра усукани тръби да "смучат". Разбираш ли? Щото твоя човек точно тва се опитва да ни убеди с някви примери с комин, въпреки, че двете неща нямат нищо общо. :hilezh:

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка, не си баш прав... Смученето не е като при курвите по околовръстното... Луп у устата и тегли дорде сакаш. Освен това баш принципа на коминното смучене се ползва в генерациите. То е точно едно и също. Изхвърляне на газ под въздействието на разлики в налягането в двата края на тръбата/комина/генерацията.

Всъщност едни и същи закони за ниско и високо налягане играят май. За топлина, за разширение. Наистина не мисля, че отвеждането на изгорелите газове ще намали разхода на гориво и ще покачи мощността на мотора. По-скоро процеса на изхвърляне се облекчава максимално, а това от своя страна разтоварва работата на двигателя при изхвърляне на изгорелите газове.

В интерес на истината и на сайта на Ремус нищо теоретично не е дадено /естествено да не са луди/. Но има идея в това, което каза колегата Addicted. Само дето мноо се палите а не разсъждавате трезво. Освен това аз попитах защо и как, а не колко струва, кой си го слага, къде и колко.

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъркайте генерация за турбо кола и генерация за атмосферна кола. При турбо колата - комина на тошката е най оптималното решение. Скайлайна се е преебал с генерация защото си е стриит кола и си се движи по улиците (мислите ли че човек като Дани няма да си направи гърне (и познайте - то не е РЕМУС хехееее) и ще търпи да му влизат пушеци идващи от предния капак ли?

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...