TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Това е на чичо ти Мишо обяснение най вероятно, но той ти е говорил за твоя случай, и е прав, ако ти е пред задръстване ката е хубаво да се махне. Ако бодеш чип на нова кола, не е нужно махане ...офтопик/ Мишо поздрави, да ти сере мачка у жабката на алфата/Съгласен съм с теб. Аз си направих тест в реално време докато карам да видя колко гориво се помпа при пълна газ в спортен режим в кат. и честно казано е значително повече в сравнение с нормалният режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 ....и също така зависи колко е агресивен софтуера при подаване на газ...ми не е ного агресивен 30 кс отгоре като картата следва да ми запази оригиналните параметри пи нормално каране Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 ми не е ного агресивен 30 кс отгоре като картата следва да ми запази оригиналните параметри пи нормално каранеВ такъв случай, не се притеснявай, слагаи и карай. Дано дизела е само по-чист по бензиностанциите за вбъдеще!ми не е ного агресивен 30 кс отгоре като картата следва да ми запази оригиналните параметри пи нормално каранеИ също така след по-спортно каране покарай малко колата по-леко за да се поизчисити кат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 колега сложи някоя снимка на Аудитода видиме кво карате там в Новия Свят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 колега сложи някоя снимка на Аудитода видиме кво карате там в Новия Святсемкар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Ето...довечера ще кача още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Ето...довечера ще кача още.супер е колата ... едно дебаджване, юро-хедлайтс и си номер 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 (Редактирано) УНИКАЛНА ЕЛИГИТЕ ПОТЕКОХАСЛОЖИ ЛИ И новFRONT MOUNTED INTERCOOLER Редактирано 3 Юли 2007 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 супер е колата ... едно дебаджване, юро-хедлайтс и си номер 1 благодаря!скорошните модификации ще са: дебаджване, ЛЕД стопове (евроспец.), спортно окачване, подсилени анти-рол щанги, спортна ауспух система и спортна спирачна система. Ще заснема и някое клипче с ускорения и модфикациите на ауспуха.УНИКАЛНА ЕЛИГИТЕ ПОТЕКОХАСЛОЖИ ЛИ И новFRONT MOUNTED INTERCOOLERFMIC е част от Stage 3 upgrade, засега няма смисъл ако не ъпгрейдвам турбокомпресорите.Плюс това в момента съм на границата на мошността която моят типтроник може да поеме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 така ми бе пояснено от уважаван от доста хора в клуба човек който се занимава с това (умишлено не споменавам име да не се обиди) ... Кажи какво точно ти обясни? Специално защо трябва да са маха катализатора ако още е читав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 благодаря!скорошните модификации ще са: дебаджване, ЛЕД стопове (евроспец.), спортно окачване, подсилени анти-рол щанги, спортна ауспух система и спортна спирачна система. Ще заснема и някое клипче с ускорения и модфикациите на ауспуха.FMIC е част от Stage 3 upgrade, засега няма смисъл ако не ъпгрейдвам турбокомпресорите.Плюс това в момента съм на границата на мошността която моят типтроник може да поеме.и в момента ми се струва че не е с оригиналното окачване ... поне по ниска ми седи на снимките ...а дебаджването е работа за един час и малко желание ако искаш ще ти постна линка дет видях как да го направя като я дебаджвах мойта ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Може и преди stage3това не е неква супер секретна ситуациямани ги тия хамерикански стейджовеще ти падне значително температурата на входящия въздухТИПТРОНИКА не е ли чипнати в момента ми се струва че не е с оригиналното окачване ... поне по ниска ми седи на снимките ...а дебаджването е работа за един час и малко желание ако искаш ще ти постна линка дет видях как да го направя като я дебаджвах мойта ...пуснида гледам аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 (Редактирано) Кажи какво точно ти обясни? Специално защо трябва да са маха катализатора ако още е читав. ми като си говорихме да слагаме новия софт го питах принципно трябва ли да се махне катализатора след слагането на чип и той каза - задължително!!пуснида гледам азето действа пробвано ДЕБАДЖВАНЕаз не намерих 3M Adhesive Remover и се поизмъчих малко повече с махането на лепилото Редактирано 3 Юли 2007 от rdk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 ми като си говорихме да слагаме новия софт го питах принципно трябва ли да се махне катализатора след слагането на чип и той каза - задължително!!Аз това го разбрах но защо, обясни ли ти? Къв е аргумента? Само за дизел ли се отнася?Щот при бензин с чип е нормално да караш с по-висок октан и тогава този проблем с обогатената смес не е такъв фактор. Щот аванса след чипа се вдига. Не е заяждане , интересно ми е да разбера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rdk Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 (Редактирано) Аз това го разбрах но защо, обясни ли ти? Къв е аргумента? Само за дизел ли се отнася?Щот при бензин с чип е нормално да караш с по-висок октан и тогава този проблем с обогатената смес не е такъв фактор. Щот аванса след чипа се вдига. Не е заяждане , интересно ми е да разбера. ми не ми обясни а ми беше неудобно да го питам затова и аз поразпитвам по въпроса туканаеш как майсторите се нерват от лаишки въпроси ... Редактирано 3 Юли 2007 от rdk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 и в момента ми се струва че не е с оригиналното окачване ... поне по ниска ми седи на снимките ...а дебаджването е работа за един час и малко желание ако искаш ще ти постна линка дет видях как да го направя като я дебаджвах мойта ...Добро око) Моят модел е с фабрично спортно окачване (23мм по ниска и 38% по-твърдо)Мерси за линка за дебаджването! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Може и преди stage3това не е неква супер секретна ситуациямани ги тия хамерикански стейджовеще ти падне значително температурата на входящия въздухТИПТРОНИКА не е ли чипнатпуснида гледам азТиптроника е чипнат, но това само дорпинася за значително по-бързо превключване.Трансмисията ми е констроирана за 420Нм на входа на хидравличният конвертор. Аз съм вече над това число. Засега не приплъзва, но ако проължавам да вдигам мощността ще се повреди 100% имам 2ма познати които вече си смениха трахсмисиите с спортни варианти ($6800), които са конструирани за въртящи моменти до 750Нм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Извинявай колега ТуинТурбо - тази дино графика преди или след тунинга е?И вярна ли оста с оборотите? Че излиза по нея че колата тръгва над 4000 оборота а много турбо, много нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Извинявай колега ТуинТурбо - тази дино графика преди или след тунинга е?И вярна ли оста с оборотите? Че излиза по нея че колата тръгва над 4000 оборота а много турбо, много нещо...Графиката се отнася за след тюнинга и е естествено на колелата. Турбините достигат максимален бууст при 3200. Прилагам таблица с работният цикъл на турбините от 2500 до 6800 на 3та предавка. Това е тест на магистрала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Еха - Engine load 192%. Значи все пак не е верен мащаба на оборотите на дино графиката. Там пика е около 5000 оборота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TwinTurboTank Публикувано 3 Юли 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Еха - Engine load 192%. Значи все пак не е верен мащаба на оборотите на дино графиката. Там пика е около 5000 оборота.Верен е. НР пика е при 5000, макс. въртящ момент е при 3200. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 koлата е инкредибилемноо кефеща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 не бе сумиста ... иначе не съм си чеквал катализатора в кво състояние ми е но не създава ядовеМдааа така сега напиши и на колко км е колата та да се сетят всички защо съм казал да се махне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Баце светни ни верно за катализатора. Верно ли че при всички случаи трябва да е сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 3 Юли 2007 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2007 Баце светни ни верно за катализатора. Верно ли че при всички случаи трябва да е сменя. Не при всички случаи само при тези над 100000 км (както е в 99% от случаите )все пак нормалният живот на един катализатор е 70000 до 100000 км. хубаво е пак да си сложиш след това катализатор но с оглед на това колко струва повечето хора си слагат резонаторно гърне като по евтин вариант Ако катализатора ти е ок няма проблем но повярвай ми няма такъв на 150-200 хил. км. особено ако последните 20-30 са в България Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване