Jump to content

Чип/софтуер производители които се инсталират в БГ!


Recommended Posts

Това е на чичо ти Мишо обяснение най вероятно, но той ти е говорил за твоя случай, и е прав, ако ти е пред задръстване ката е хубаво да се махне.

Ако бодеш чип на нова кола, не е нужно махане ...

офтопик

/ Мишо поздрави, да ти сере мачка у жабката на алфата/

Съгласен съм с теб. Аз си направих тест в реално време докато карам да видя колко гориво се помпа при пълна газ в спортен режим в кат. и честно казано е значително повече в сравнение с нормалният режим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 74
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

....и също така зависи колко е агресивен софтуера при подаване на газ...

ми не е ного агресивен 30 кс отгоре като картата следва да ми запази оригиналните параметри пи нормално каране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми не е ного агресивен 30 кс отгоре като картата следва да ми запази оригиналните параметри пи нормално каране

В такъв случай, не се притеснявай, слагаи и карай. Дано дизела е само по-чист по бензиностанциите за вбъдеще!

ми не е ного агресивен 30 кс отгоре като картата следва да ми запази оригиналните параметри пи нормално каране

И също така след по-спортно каране покарай малко колата по-леко за да се поизчисити кат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

супер е колата ... едно дебаджване, юро-хедлайтс и си номер 1 :flipoff:

благодаря!

скорошните модификации ще са: дебаджване, ЛЕД стопове (евроспец.), спортно окачване, подсилени анти-рол щанги, спортна ауспух система и спортна спирачна система. Ще заснема и някое клипче с ускорения и модфикациите на ауспуха.

УНИКАЛНА Е

ЛИГИТЕ ПОТЕКОХА

СЛОЖИ ЛИ И нов

FRONT MOUNTED INTERCOOLER

FMIC е част от Stage 3 upgrade, засега няма смисъл ако не ъпгрейдвам турбокомпресорите.

Плюс това в момента съм на границата на мошността която моят типтроник може да поеме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така ми бе пояснено от уважаван от доста хора в клуба човек който се занимава с това (умишлено не споменавам име да не се обиди) ...

Кажи какво точно ти обясни? Специално защо трябва да са маха катализатора ако още е читав. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря!

скорошните модификации ще са: дебаджване, ЛЕД стопове (евроспец.), спортно окачване, подсилени анти-рол щанги, спортна ауспух система и спортна спирачна система. Ще заснема и някое клипче с ускорения и модфикациите на ауспуха.

FMIC е част от Stage 3 upgrade, засега няма смисъл ако не ъпгрейдвам турбокомпресорите.

Плюс това в момента съм на границата на мошността която моят типтроник може да поеме.

и в момента ми се струва че не е с оригиналното окачване ... поне по ниска ми седи на снимките ...

а дебаджването е работа за един час и малко желание ако искаш ще ти постна линка дет видях как да го направя като я дебаджвах мойта ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и преди stage3

това не е неква супер секретна ситуация

мани ги тия хамерикански стейджове

ще ти падне значително температурата на входящия въздух

ТИПТРОНИКА не е ли чипнат

и в момента ми се струва че не е с оригиналното окачване ... поне по ниска ми седи на снимките ...

а дебаджването е работа за един час и малко желание ако искаш ще ти постна линка дет видях как да го направя като я дебаджвах мойта ...

пусни

да гледам аз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи какво точно ти обясни? Специално защо трябва да са маха катализатора ако още е читав. :flipoff:

ми като си говорихме да слагаме новия софт го питах принципно трябва ли да се махне катализатора след слагането на чип и той каза - задължително!!

пусни

да гледам аз

ето действа пробвано

ДЕБАДЖВАНЕ

аз не намерих 3M Adhesive Remover и се поизмъчих малко повече с махането на лепилото

Редактирано от rdk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми като си говорихме да слагаме новия софт го питах принципно трябва ли да се махне катализатора след слагането на чип и той каза - задължително!!

Аз това го разбрах :hilezh: но защо, обясни ли ти? Къв е аргумента? Само за дизел ли се отнася?

Щот при бензин с чип е нормално да караш с по-висок октан и тогава този проблем с обогатената смес не е такъв фактор. Щот аванса след чипа се вдига. Не е заяждане , интересно ми е да разбера. :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз това го разбрах :hilezh: но защо, обясни ли ти? Къв е аргумента? Само за дизел ли се отнася?

Щот при бензин с чип е нормално да караш с по-висок октан и тогава този проблем с обогатената смес не е такъв фактор. Щот аванса след чипа се вдига. Не е заяждане , интересно ми е да разбера. :flipoff:

ми не ми обясни а ми беше неудобно да го питам :hilezh: затова и аз поразпитвам по въпроса тука

наеш как майсторите се нерват от лаишки въпроси ...

Редактирано от rdk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и в момента ми се струва че не е с оригиналното окачване ... поне по ниска ми седи на снимките ...

а дебаджването е работа за един час и малко желание ако искаш ще ти постна линка дет видях как да го направя като я дебаджвах мойта ...

Добро око:hilezh:) Моят модел е с фабрично спортно окачване (23мм по ниска и 38% по-твърдо)

Мерси за линка за дебаджването!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и преди stage3

това не е неква супер секретна ситуация

мани ги тия хамерикански стейджове

ще ти падне значително температурата на входящия въздух

ТИПТРОНИКА не е ли чипнат

пусни

да гледам аз

Типтроника е чипнат, но това само дорпинася за значително по-бързо превключване.

Трансмисията ми е констроирана за 420Нм на входа на хидравличният конвертор. Аз съм вече над това число. Засега не приплъзва, но ако проължавам да вдигам мощността ще се повреди 100% имам 2ма познати които вече си смениха трахсмисиите с спортни варианти ($6800), които са конструирани за въртящи моменти до 750Нм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега ТуинТурбо - тази дино графика преди или след тунинга е?

И вярна ли оста с оборотите? Че излиза по нея че колата тръгва над 4000 оборота а много турбо, много нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай колега ТуинТурбо - тази дино графика преди или след тунинга е?

И вярна ли оста с оборотите? Че излиза по нея че колата тръгва над 4000 оборота а много турбо, много нещо...

Графиката се отнася за след тюнинга и е естествено на колелата. Турбините достигат максимален бууст при 3200. Прилагам таблица с работният цикъл на турбините от 2500 до 6800 на 3та предавка. Това е тест на магистрала.

post-8799-1183479534_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха - Engine load 192%. :flipoff:

Значи все пак не е верен мащаба на оборотите на дино графиката. Там пика е около 5000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еха - Engine load 192%. :hilezh:

Значи все пак не е верен мащаба на оборотите на дино графиката. Там пика е около 5000 оборота.

Верен е. НР пика е при 5000, макс. въртящ момент е при 3200.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не бе сумиста ... иначе не съм си чеквал катализатора в кво състояние ми е но не създава ядове

Мдааа така сега напиши и на колко км е колата та да се сетят всички защо съм казал да се махне :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце светни ни верно за катализатора. Верно ли че при всички случаи трябва да е сменя. :flehan:

Не при всички случаи само при тези над 100000 км (както е в 99% от случаите :hilezh::hilezh::flehan: )

все пак нормалният живот на един катализатор

е 70000 до 100000 км. хубаво е пак да си сложиш след това катализатор но с оглед на това колко струва повечето хора си слагат резонаторно гърне като по евтин вариант :bia:

Ако катализатора ти е ок няма проблем но повярвай ми няма такъв на 150-200 хил. км. особено ако последните 20-30 са в България :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...