jbs4 Публикувано 1 Август 2007 Доклад Share Публикувано 1 Август 2007 Здравейте колеги!Ъпгрейтвах си колата с поставянето на би-ксенон. Всичко много хубаво освен едно - при включване на къси светлини ми светва индикацията за изгоряла/неизправна крушка. Това е така, защото ксеноновите баласти за постоянно захранени от акумулатора с цел моментално запалване и старите ми фасунки висят празни.Не помага поставянето на каква да е крушка/консуматор - компютъра следи и за изправна крушка и символа не изчезва.Очевидно трябва да се промени настройката на компютъра ако не искам да съм с 8 вместо с 4 крушки - а аз определено не искам!Ако накой знае как и може - нека да предложи!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevo Публикувано 3 Август 2007 Доклад Share Публикувано 3 Август 2007 (Редактирано) вземи захранването на ксенона от жиците за късите и би трябвало да се оправи Редактирано 3 Август 2007 от stevo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jbs4 Публикувано 3 Август 2007 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2007 не става!първо баластите имат различни характеристики спрямо крушките и със сигурност ще ми показва отново грешка и второ - за да имам светкавица на дългите и мигновено палене - баластите трябва да бъдат постоянно заредени - т.е. захранени, а при старите фасунки ще идва ток, само когато си включа фаровете.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Agent Smith Публикувано 3 Август 2007 Доклад Share Публикувано 3 Август 2007 Сигурно решението е подобно на това при Ауди Купе. Само, че при теб модула мисля че е с номер 301 и има вид на сдвоено реле. Виж и тази тема може да ти е от полза:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=24140 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jowie Публикувано 11 Август 2007 Доклад Share Публикувано 11 Август 2007 Проблема се решава с по едно съпротивление на всяка фасунка - по 20-30ст/едното(точно какво не мога да ти кажа, но трябва да е еквивалентно на стандартните крушки, може да ги замериш с какво съпротивление са и да сложиш такова), ръгаш ги във фасънките и лампата исгасва, има и друго редикално решение - отваряш таблото и махаш крушката която индикира проблема и си готов, естествено първия метод е по интелегентен, а втория е типично българския, ти си решавай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 12 Август 2007 Доклад Share Публикувано 12 Август 2007 Здравейте колеги!Ъпгрейтвах си колата с поставянето на би-ксенон. Всичко много хубаво освен едно - при включване на къси светлини ми светва индикацията за изгоряла/неизправна крушка. Това е така, защото ксеноновите баласти за постоянно захранени от акумулатора с цел моментално запалване и старите ми фасунки висят празни.Не помага поставянето на каква да е крушка/консуматор - компютъра следи и за изправна крушка и символа не изчезва.Очевидно трябва да се промени настройката на компютъра ако не искам да съм с 8 вместо с 4 крушки - а аз определено не искам!Ако накой знае как и може - нека да предложи!Поздрави!Не виждам причина, защо да не използваш оригиналните фасунки за ксенона.И аз слагах ксенон, но такъв проблем нямах. Имах един случай с дефектна крушка, която замених и единия фар не светеше, а на таблото си индикираше. След като заменихме и светна крушката лампата на таблото си изгасна. Според мен иди при този, който ти е слагал ксенона да ти го оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване