Jump to content

Колата губи обороти, лампата за акумулатора светва и колата гасне...


Атанас Янев

Recommended Posts

Колеги, помагайте :stupid:

Че ще се ходи в сервиз е ясно ;)

Колата започна да се държи странно - вчера 2 пъти загасна по много странен начин - и преди е губила обороти (слиза до към 500, но веднага ги вдига), по наблюдение - като се пуска климатика.

Вчера обаче направо загасна, държа ниски обороти за около секунда и загасна, като секунда преди това светна лампичката на акумулатора (доста неприятно - на кръстовище, точно спирах, пред мен кола, а педала за спирачката замръзна... Добре че беше ръчната :wall: ).

Колата пали съвсем нормално, без никакви проблеми и няма индикация за нещо нередно.

Първо помислих, че е може би заради акумулатора (не съм го сменял, а колата я взех преди ~месец и малко, не вярвам да са ми я дали с чисто нов :D ), но не би ли трябвало да свети повече от 2 секунди преди да загасне? :unsure:

Моля за всякакви идеи и предложения - след час отивам на сервиз, но искам да съм на ясно предварително с вашето мнение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам но неразбирам от коли

според мен крушката на акумулатора ти е светнала защото са паднали оборотите?

карам но неразбирам от коли

:stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата светва когато зареждането е недостатъчно и започва да тегли ток от акумулатора.

Щом спирачките ти правят проблем, почнете търсенето оттам, може дори да ти блокира някое колело и да гаси колата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам - нямам борд, а колата е А3 (на а4 мисля имаше датчик и за тоците :hilezh:).

Ходих на диагностика - над Метро (Варна), горещо ми ги препоръчаха - човека отсече на 100% ламбда сонда (http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0_%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0 - професионално изкривяване :hilezh: ).

Всичко по колата беше ОК, само ламбдата дава 0.455в - права линия :bia:

Аз се изненадах от друго (освен че съм бая тъп, за да си помисля че е от акумулатора :hilezh: ) - разхода ми сега е около 11 градско с винаги включен климатик и нормално каране... От сервиза ми казаха, че с новата (работеща :P ) ще смъкна поне 2-3 литра... Да го вярвам ли това? :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в софия, нормално каране в градски условия, до колкото могат да се наречат градски тези задръствания, разхода ми варира от 9 до 11 с клима 12, но ако не се навирам в огромни задръствания 9-10, така, че 2 литра сигурно, за 3 не знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем,диагностиката отчете същото, но в краина сметка се оказа че не е от ламбата..Проблема бил в една лайнория,която ти смесва въздуха с горивото(незнам как се казва..).Свалиха я ,почистиха я и спря да прави проблеми.Та ако не е ламбата може да хвърлиш едно око и на това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем,диагностиката отчете същото, но в краина сметка се оказа че не е от ламбата..Проблема бил в една лайнория,която ти смесва въздуха с горивото(незнам как се казва..).Свалиха я ,почистиха я и спря да прави проблеми.Та ако не е ламбата може да хвърлиш едно око и на това

дебитомер ли имаш предвид?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maki, утре по обед ще ходя да взимам нова ламба и ще я водя при един мой човек да я сменим - я кажи малко повече от къде е бил точно проблеми при теб :hilezh:

Днес колата се опита да загасне само един път, но и дадох съвсем малко газ и всичко си дойде на мястото...

И все пак ламбда сондата показваше 0.445 волта... Дори конкретно проблема да не е от нея - явно и тя е за смяна...

Marseille, може ли да кажеш нещо повече за този дебитомер (ако е възможно да е от него), както и да пуснеш снимки на bi-xenon-ите - и аз съм се навил да сменям стоковите :hilezh:

Редактирано от Атанас Янев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maki, утре по обед ще ходя да взимам нова ламба и ще я водя при един мой човек да я сменим - я кажи малко повече от къде е бил точно проблеми при теб :hilezh:

Днес колата се опита да загасне само един път, но и дадох съвсем малко газ и всичко си дойде на мястото...

И все пак ламбда сондата показваше 0.445 волта... Дори конкретно проблема да не е от нея - явно и тя е за смяна...

Marseille, може ли да кажеш нещо повече за този дебитомер (ако е възможно да е от него), както и да пуснеш снимки на bi-xenon-ите - и аз съм се навил да сменям стоковите :hilezh:

еми какво повече да кажа за него, пробвай как ще върви като го откачиш, за снимки на ксенона Мишо го е слагал, влез му в сайта и виж снимки :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа кой е Мишо :flehan:

Нов съм тук :rolleyes:

Днес не успях да отида до сервиза поради здравословни причини - за 50тина изминати километри резервоара се изпразни с повече от 1/4... луда работа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Marseille може и дебитомер да е ,не съм мн чат в тази област. Като отвориш капака се намира горе долу по средата от страната на стъклото най-отгоре.. :rotcol:.Една джаджа с разни мъркучета влизаши в нея :0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Marseille може и дебитомер да е ,не съм мн чат в тази област. Като отвориш капака се намира горе долу по средата от страната на стъклото най-отгоре.. :flipoff:.Една джаджа с разни мъркучета влизаши в нея :0

да дебитомер ще да е :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен за сега, с новата лабда сонда, е окей...

Утре ще напиша повече впечатления - за сега съм минал едва 20тина километра с новата, но колата се държа съвсем нормално (въпреки, че още бавно сваля оборотите като изключа от скорост).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес е съвсем нормално всичко - оборотите си падат както преди, явно е трябвало малко време компютъра да свикне с правилните данни ;)

Проблема е решен с 30 лева за диагностика + 90 лева за нова сонда (предлагаха ми някаква Бош за ~350лв... но ми се стори прекалено скъпа... 3 пъти и половина разлика и обяснението, че е "все пак Бош"...) :)

Благодаря на всички, които ми писаха ПМ с готовност да помогнат! :)

Нямате равни, ей! :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частите ги взимам с някакво намаление ;)

Нямам представа в магазина колко е :birthday:

редакция

дали да отида пак на диагностика да изчистят грешката?

Има ли смисъл според вас?

Също забелязах нещо, което ме шашна - няколко пъти се наложи да карам на резерва и колата става доста по-спъната :)

След като сипя наново и литва... Или си въобразявам? :D

Редактирано от Атанас Янев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много евтина сонда си взел братле, дано да не ти прави проблеми :hilezh:

Мдаа, тази цена наистина е притеснителна,въпреки отстъпката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е по-голям ментак от тези за по 150-170 лева :flipoff:

След някой друг месец ще видим :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...