Jump to content

Проблеми със спирачките на Audi 100 1.8, 1984


Niko76

Recommended Posts

Аудито е с хидравлика за волана и спирачките. Проблемът е че педалът на спирачките е твърд , а и чувствителността се е поизгубила. Проверил съм за въздух в спирачната система и резултатът е нулево съдържание... В същото време чувствителността на волана не се е променила и функционира перфектно. Ако някой има инфо и може да ми помогне, моля да заповяда :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да е централната сфера (акумулатор на налягане) на спирачките. Тя се намира отдолу вляво, близо до клаксоните. Сервото ти е заедно със сервото на волана, но е на отделно буталце на помпата. Така че не е задължително когато са ти твърди спирачките да ти е твърд и волана. Виж на спирачната помпа отстрани има един датчик на налягане дали е свързан електрически или е откачен. Ако е свързан и не ти мига от време на време червена предупредителна лампа, значи налягането е добро, но не работи сферата. Като натискаш педала на спирачката има ли леко вибриране на педала? Ако има значи сферата е заминала със сигурност. По принцип на изгасен двигател трябва педала да се натиска меко 4-5 пъти поне, преди да се втвърди. За това нещо се грижи тази сфера. За съжаление на тези модели това е голяма болка. Моето предишно Ауди беше такова и бях замислил да му слагам вакуумно серво. Сферата е много скъпа и не се поправя, затова едно вакуумно серво на старо мисля, че е по-добър вариант :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффф и аз имам такъв проблем. Лампичката свети от време на време и педала е твърд и пулсира и.....

И си карам така, но не знам до кога?!?!?!

Някой ден може и да си остана без спирачки :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че по-лошо не може да стане. Ако серво-помпата дава достатъчно налягане, би трябвало да останат спирачките в това положение. По-добре е все пак ако се сложи вакуум серво, а старото да се изключи ;)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за помощта :blackey: Мисля да пробвам да си намеря сфера втора употреба. За вакуумното серво няма място, защото колата е била с десен волан, който е преместен от ляво , ама ако знаех от кого... Благодаря на VBI за насочването :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай при смяната на сферата, защото е с азот (май беше) под много високо налягане!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с азот е, аз имам някъде едни схеми с налягането и т.н. на сферата, ама къде ги запилях... не мога да ги открия из компютъра ми :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета гледам тук си говорите за серво спирачки и т.н.,та викам и аз да споделя проблем с моята А4 1.8.Купих я наскоро всичко добре изглежда само едно нещо ме притеснява а това е свирене което идва сякаш от хидравликата.Като работи на празен ход колата се чува,ако завъртя волана докато колата е на място(не до крайно положение) се усилва а и се чува и в движение.Прилича на шум от ремък но ме тревожи да не е помпата.Естествено ще мина през майстори но ще съм благодарен ако някой срещал същият проблем сподели опита си :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета гледам тук си говорите за серво спирачки и т.н.,та викам и аз да споделя проблем с моята А4 1.8.Купих я наскоро всичко добре изглежда само едно нещо ме притеснява а това е свирене което идва сякаш от хидравликата.Като работи на празен ход колата се чува,ако завъртя волана докато колата е на място(не до крайно положение) се усилва а и се чува и в движение.Прилича на шум от ремък но ме тревожи да не е помпата.Естествено ще мина през майстори но ще съм благодарен ако някой срещал същият проблем сподели опита си :hilezh:

Не искам да те притеснявам, обаче сигурно сервопомпата ти е тръгнала. Ремък свири само в крайните положения, където натоварването на помпата е най-голямо. Иначе има една малка вероятност ако са ти сменяли някои от маркучите на рейката (този който е с компенсатора в него) с неоригинален, това свирене да е от него. При всички случаи трябва да отидеш да я видят в сервиз. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...