kvazimodo76 Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 КОЛЕГИ ИМАМ ПИТАНЕ МОЖЕ ЛИ КОЛАТА МИ ДА ГОРИ МАСЛО ЗАЩОТО МАСЛОТО Е МЕНТЕ ПРИМЕРНО? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 Може...ако са заминали гумички на клапани или сегменти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 АКО Е МЕНТЕ гаранция 4е ще хар4и Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 АКО Е МЕНТЕ гаранция 4е ще хар4иКво значи менте масло ве? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 Кво значи менте масло ве? Едно такова, дето ти го наливат с черпак от един варел, по селата около София. Някой разправят че се казвало AC Delco, други Castrol пълна синтетика, обаче някой знаят, или предполагат, че това е преварено в казана до ракията М10Д, след 3-тата преварка ставало муци. По-въпроса за горенето на масло, най-често причината са гумички на клапани, след определено време или прегряване се втвърдяват и колата почва да гори масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 няма кола която да не гори масло Особено като се кара колата само у високите обороти Това е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 Не каза "колко"гори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FIREBLADE Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 (Редактирано) awe горят ,но до сега не съм попадал на такава късметлиика. сега ще тествам новата,но до 3400км не е мръднало пустото му масло а6 авант куатро 2.5тди 96г. номер 1 Редактирано 9 Ноември 2007 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 10 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2007 (Редактирано) Отсутствие расхода масла – это подозрительноЗимой, при езде на небольшие расстояния, бывает так, что уровень масла от замера к замеру не уменьшается, а даже повышается. Оснований для радости тут нет никаких, так как это значит, что моторное масло разжижено топливом или водяным конденсатом. Эти «добавки», значительно ухудшающие смазочные качества масла, нужно «выварить» путем регулярной длительной езды для того, чтобы конденсат испарился. Затем необходимо сразу замерить уровень масла, так как после выпаривания попавших в масло бензина или воды его уровень резко понизится! При езде исключительно в экстремальном городском режиме без промежуточных поездок на дальние расстояния рекомендуется менять масло чаще, чем через указанные выше интервалы, например через каждые 3000 км пробега или раз в четыре месяца.Зимой следует принимать в расчет расход масла в 2–3%, при этом в наших двигателях с впрыском содержится в масле меньше бензина при дозированном обогащении рабочей смеси во время запуска холодного двигателя, чем в старых карбюраторных двигателях.и превода( за незнаещите руски)(Цитата е от "Техническо обслужване и ремонт на Ауди А4"-1994 нагоре)Отсъствие разход на масло-това е ПОДОЗРИТЕЛНО!!През зимата при шофиране на къси разстояния става така,че нивото на маслото при замерване не спада,а ДОРИ се повишава!!!Тук няма никакви основания за радост,понеже това означава че моторното масло е смесено/разредено или с гориво,или с охлаждаща течност.Тези нежелани "добавки" значително влошават смазочните качества на маслото и е нужно да бъдат "изварени" ("изпарени") чрез продължителна езда на дълъг път за да може този кондензат да се изпари.Веднага след това е нужно да се замери нивото на маслото,понеже след "изпаряването" на попадналите в маслото бензин и/или охлаждаща течност същото рязко спада!При шофиране изключително в натоварени градски условия без да бъдат предприемани от време на време продължителни извънградски пътувания,се препоръчва маслото да се сменя по-често от предписаното,например след всеки 3000 км. пробег,или веднъж на 4 месеца.През зимата следва да се приеме 2-3%-тен разход на масло.Т.е. от всичкото до тук излиза че няма двигател който да не "хапва" масълце-сори за горчивата реалност! Редактирано 10 Ноември 2007 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 10 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2007 Ами не съм съгласен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JohnP Публикувано 10 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2007 Това 2-3% от какво е?В стария учебник по двигатели с вътрешно горене (става въпрос за нещо, писано през 70-те-80-те години пише, че е допустим разход на масло не повече от 2% от разхода на гориво, а двигателите без гумички на клапаните - до 4%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts