Sign in to follow this  
sashocos

препоръчвам една добавка

Recommended Posts

Вчера от ХИТ,купих една добавка за дизел нарича се POWER DIZEL за повишаване на цетановото число,но пише ,че още почиства дюзите и предоотвратява отлаганате на парафини.Разфасовката е от 355 милилитра мисля, и стига за третиране на 135 л.гориво(2 резорвоара).Сутринта я сложих и фулирах резервоара и мисля че има ефект,мотора работи по тихо и педала на газта стана по спонтанен(дано не си внушавам).Веднъж бях зареждал с V-power disel на Шел и усещането е съпоставимо,въпроса е в рентабилноста,незнам в момента кава е цената за литър на V-power -а,но при тази добавка ,сметката показва,че оскъпяването е с 7 стотинки на литър.Фирмата която я произвежда GOLD EAGLE е американска(на шишето си пише "made in U.S."),имат и друга която е анти-гел ама не съм я ползвал пък и май засега нема нужда при тия температури.Цената е 10-на лева.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добавките са добро нещо май, но не ги препоръчват много ако искаш да си караш колата доста време а не да я сменяш... Ако искаш колата ти да стане още по спонтанна и да не я познаеш може да намериш някой, който разбира много от програмата Ваг-ком и да ти направи някой настойки, и ти гарантирам че няма да си познаеш колата... Може и до мен да си направиш една разходка и ти гарантирам успех... А за добавката е добра, да...

Edited by dani_94

Share this post


Link to post
Share on other sites
GOLD EAGLE е американска

Няма нищо лошо в добавките. Тази фирма заедно с още две-три като STP, SNAP, Redex, Red Bull( :flipoff: - извинявай за шегата) са компании с дългогодишен опит и традиции в производството на присадки. Само че въпросът е по-скоро дали помагат толкова, колкото рекламира производителя.

Защото аз като взема една тубичка Redex например и прочета какво пише на етикета, направо свят ми се завива: повишава октановото число/цетановия индекс, почиства дюзите от отлагания, реализира икономия на гориво.

Колегата е прав, една добра диагностика с леки корекции може да направи колата истински звяр, направо да я преоткриеш и да се кефиш отново, също като когато си я купувал.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Колегата е прав, една добра диагностика с леки корекции може да направи колата истински звяр, направо да я преоткриеш и да се кефиш отново, също като когато си я купувал.

Някой се оплакват така: "Когато купих колата вървеше на бургия,сега ми се струва ,че не върви както в началото",стандартния отговор е "споко пич,просто си свикнал с вървежа".

Е при мен не е така колата си върви както си е вървяла винаги,т.е. много добре.Незнам защо слагам присадки,може би само защото се предлагат на пазара,пък обичам да я глезя.Но в случая с гореспоменатата добавка мисля,че тя подобрява просто качеството на горивота като му повишава цетановия индекс и на това се дължи по добрата работа на мотора.

За донастройките на ВАГ-кома ,незнам ...дали трябва да се пипа нещо което си работи добре.Човек винаги иска нещо по добро има ли гаранция обаче ,че нещата няма да се прецакат в преспектива ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом нещо си работи добре не се пипа, а то човек не знае утре какво ще му се случи, камо ли в переспектива да знае кое ще му се счупи на колата :machkaputt:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Щом нещо си работи добре не се пипа, а то човек не знае утре какво ще му се случи, камо ли в переспектива да знае кое ще му се счупи на колата :)

Имах предвид пипайки по настройките,дали не се създават предпоставки за бъдещи неволи,както например всеки които се чипоса,си има едно наум, а ако недай си боже му гръмне турбината вече е сигурен каква е причината :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не съм ти казал че ще ти слагам чип, а че ще пипна по настройките. Например количеството въздух пуснат от ЕГРа, настройка на предварение и закъснение на помпата, почистване на електронният блок на помпата, който плува постоянно в нафта, а нашата нафта се знае каква е, Настройка на тайминга в по ниско ниво като границите са му от 2.5-9мг. а на доста коли съм успял да го свала и под 2мг. Това ще рече по чувствителна газ и доста по бързо и плавно набиране до 2000-2500 оборота, където турбината още не е в силата си. И още много други работи, но в никакав случай това не е тунинг, и не може да навреди на автомобила ти, а с годините заводските настройки не са най-оптимални и сега направените от човек който разбира, може да ти достави ново удоволствие от по добрата работа на автомобила ти...

Share this post


Link to post
Share on other sites

оК,виждам,че си от Монтана.Аз имам село в тази посока(Черни върх)на 50 км на север и когато имам път натам може да се разберем да я пипнеш,Дай тел.за връзка.

Мерси!

Share this post


Link to post
Share on other sites

0886064448 Дани се казвам, и бих помогнал на всеки да се радва повече на своята каляска :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Дани, при помпа дюза моторите как стои въпроса?

И там могат да се ръчкат доста работи с Ваг-кома, но не е като при обикновена електронна помпа. От помпата се извлича най-много от това което обясних, като се изчисти хубаво и настрой... В Супер дизел за смяна на ел.блока с техен като им оставяш твоят те да си го работят след това, вземат към 700лв....вие си направете сметката сами

Share this post


Link to post
Share on other sites

Леле аз още малко ще им стана рекламен агент на тия.

начи,вчера -7.00ч. сутринта t (-17) колата пали от трети опит(прецедент),снощи отивам до ХИТ и взимам 370мл-разфасовка GOLD EAGLE-анти гел-отивам на Лукойл капвам 40 мл.добавка-наливам 20 л дизел-прибирам се в къщи.

Днес сутринта-7.00ч. -17 градуса-пали от раз все едно е лято-евала,евала,евала :):hilezh::hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Леле аз още малко ще им стана рекламен агент на тия.

начи,вчера -7.00ч. сутринта t (-17) колата пали от трети опит(прецедент),снощи отивам до ХИТ и взимам 370мл-разфасовка GOLD EAGLE-анти гел-отивам на Лукойл капвам 40 мл.добавка-наливам 20 л дизел-прибирам се в къщи.

Днес сутринта-7.00ч. -17 градуса-пали от раз все едно е лято-евала,евала,евала :hilezh::hilezh::flehan:

Хммм... на мен и с и без нея ми пали от първия опит при -18! Разлика няма!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Леле аз още малко ще им стана рекламен агент на тия.

начи,вчера -7.00ч. сутринта t (-17) колата пали от трети опит(прецедент),снощи отивам до ХИТ и взимам 370мл-разфасовка GOLD EAGLE-анти гел-отивам на Лукойл капвам 40 мл.добавка-наливам 20 л дизел-прибирам се в къщи.

Днес сутринта-7.00ч. -17 градуса-пали от раз все едно е лято-евала,евала,евала :hilezh::hilezh::hilezh:

А с какво гориво беше заредил когат си запалил с зор?

Share this post


Link to post
Share on other sites

горивото е дизелово..., мое оттам да е проблема! :hilezh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.