Jump to content

Въпрос за Ауди купе


Recommended Posts

Гледах две такива тази седмица,и на двете двигателите нямаха номера,едното беше V6,продавача твърдеше ,че е 2.8 от 94,год а навсякаде по стъкла,пепелници ,капачки пишеше 91,на снимки беше мн.добре в действителност :hilezh:

Гледам има купета с 1.8;2.0;2.3;2.6 мотори,кой е най здравия,и трябва ли да ме притеснява това,че мотора няма номер при условие че е регистрирана в Б-я?

Като говорим за дизели 1.9 и 2.5(петака на C4)всички са единодушни,че са железни,интересува ме при изброените бензинoви как стои въпроса/

Mersi!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А по въпроса за липса на номер на мотора?Как да съм сигурен ,че е НГ,има ли други 2.3

в талона обикновено си пише какъв е мотора дали е нг, ако не пише номер на мотора в талона, гледаш под капака, ако е петак с механична инжекция почти сугурно е такъв- нг, един приятел продава такова купе, 3200 лв но е малко стара година 90 та мисля, :hilezh: ако имаш интерес му звънни телефона му е 0899853999 Иво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в талона обикновено си пише какъв е мотора дали е нг, ако не пише номер на мотора в талона, гледаш под капака, ако е петак с механична инжекция почти сугурно е такъв- нг, един приятел продава такова купе, 3200 лв но е малко стара година 90 та мисля, :bia: ако имаш интерес му звънни телефона му е 0899853999 Иво

Пак може да не е NG, PS може да е забоден, има един 2.2 пак петак. NG се познава по квадратния входящ колектор, а 2.2/не му помня кода/ както и PS са с обли колектори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес,ходих да гледам още едно,по обява беше 94г(2.3-куатро),като го видях ,има горе долу вид със следи от удар от пред,не добре оправен,но в талона пише на първа регистрация -88 г.,и тоя мушмурок ми обяснява ,че некаква друга била 94,ама я продал ,а тая била по добра,еба си наглеца,аз отивам да гледам кола 94 тоо.... ми пробутва 88 на всичкото от горе му обявил цена 4200(което си беше симнително за 94),вече два пъти ходя за зелен хайвер,миналата неделя ходих ,чак до Тетевен, и пак абсолютно разминаване ,м/у обявените данни и действителноста.

А купето ,което бих го взел веднага,го видях днес сутринта.Кара си един пич по Стамболийски и точно след одрин некакво такси го засече и пича се блъсна в таксито,имах малко работа до гарата и като се върнах гледам мотат се нещо с полицайте.Отидох при,човека и му съчуствах и правих компания,дикато дойде репатрака.Най смешното ,е ,че като отидох,се представих

"аз съм от ауди клуба ...."се едно всеки,който кара ауди трябва да знае за нас.В случая обаче той беше чувал,но не се беше регистрирал,дадох му съвет да го направи,защото тук може доста да му помогнеме с инфо и с всичко.Та колата на момчето беше "гледана",направо идеален виншен вид,надникнах и под капака който беше станал на хармоника-двигатела свети,момчето каза че е 2.0-16V-136 коня,аз незнаех ,че има такъв.Пича много си обичаше колата и твърдо беше решил да я стега,ама от къде ще търси предна броня(половината беше станала на сол,капак,фар ,мигач,калник....незнам,като знам колко са кът частите за купета,кофтити беше че и страницата беше подала и предната греда и ще се наложи да се изпъва на стенд.

Та е такава кола ми трябва,ама едва ли ще намеря до 4 бона,пича твирдеше,че тъкмо се бил наканил да я продава за 8 бинки и щял да си купи пак купе ама V6-куатро от некакъв познат който му го пазил.Пожелах му късмет и се резделихме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше същата работа като си търсех купе преди 2-3 месеца, видях 4-5 из мобилето, които изглеждаха много обещаващи, но на наживо....истински вампири <_<

То не бяха едни продавачи дето лъжеха на поразия, то не беше фотошоп, абе не е за разправяне. Бих по 150-200км за нищо.

След почти 2 месеца търсене се отказах от купетата просто защото не намерих нито едно читаво.

Колега пожелавам ти повече успех в търсенето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоето купе е 2.0 АБК мотор 113к.с. според мен е най-добрия мотор откъм здравина и поддръжка. Взех си я от един пич от форума, много пазена и гледана. Успех с търсенето колега! :hilezh::bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоето купе е 2.0 АБК мотор 113к.с. според мен е най-добрия мотор откъм здравина и поддръжка. Взех си я от един пич от форума, много пазена и гледана. Успех с търсенето колега! :hilezh::bia:

Един приятел продава такова купе 2000куб. АБК - тъмно син цвят, много запазено, '92 год. с рекаро салон и т.н.

тел. 0897961110

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж има много двигатели на купета като се почне от 1.8 до 2.8. Имал съм 1.8 а сега съм на 2.3 20в и разликата е голяма. Първото е сравнително евтино от към подръжка и се търкаля прилично може да му се сложи газ(ама неможе газов инжекцион защото е мех-инжекция)но трябва да се сложи много добре защото ако гръмне изкривява дебитомера който е много специфичен за мех-инжекция и си ебава майката на колата буквално! Същото важи за НГ 2.3 моторите (абе всички мех-инжекции). Но карашли си на бензин забрави за пробелеми ! Иначе вече клапановите мотори са друго нещо има 2.0 16в(140 коня) - 2.0 20в(160 коня) и 2.3 20в(170 коня) които са дифицитни и хорота които ги имат за нищо на света небиха се разделили с тях. Защото ако са читави и още повече куатро това са невероятни машини! Такаче могадати кажа от опит търси от клапановите петаци 20в . Само ще ти приведа за пример ,че след като зех мойта мой приател след 2 месеца купи същата!

Редактирано от Nik0las
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе вече клапановите мотори са друго нещо има 2.0 16в(140 коня) - 2.0 20в(160 коня) и 2.3 20в(170 коня) които са дифицитни и хорота които ги имат за нищо на света небиха се разделили с тях. Защото ако са читави и още повече куатро това са невероятни машини! Такаче могадати кажа от опит търси от клапановите петаци 20в . Само ще ти приведа за пример ,че след като зех мойта мой приател след 2 месеца купи същата!

Баце грешка 2000 16 клапана е механична. А и това, че 7А е някакво мега рядко Ауди не е баш така. Има две у мобиле 7А и още едно с неплатен акциз та до тук станаха 3 броя от "редките" Иначе е убава кола много, наистина много. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баце грешка 2000 16 клапана е механична. А и това, че 7А е някакво мега рядко Ауди не е баш така. Има две у мобиле 7А и още едно с неплатен акциз та до тук станаха 3 броя от "редките" Иначе е убава кола много, наистина много. :hilezh:

Има има 6А мотора е електронен. И не съм казал че е мега рядко но е рядко още повече че е с акциз. Плюс това на мобилето не вярвай толкова че там съм виждал 1.8 ДЗ че е 120 коня!

ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има има 6А мотора е електронен.

Не пиши глупости и 6А и АСЕ са механични инжекции. А това дали са или не 7А не знам, оня ден карах едната даже. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- добър разход/вървеж 2.3 NG двигател , но не очаквай чудеса :rolleyes: . Успех

Не е точно така! Всичките клапанови ще го бият на вървеш и по-малко харчене (или поне същото) !

Ето намерих интересен сайт с всички двигатели за Купе с детайлно обяснение на за тях, няма само NM 2000 20в който е само за Италия

http://images.google.bg/imgres?imgurl=http...l%3Dbg%26sa%3DG

За тези дето неразбират немски като мене ето:

http://www.google.com/translate_t?langpair=de|en

А това е единственото 7А което можеби е наистина 7А което намерих Jivko иначе си прав че 6А мех инж но не си прав че е едно и също с АСЕ, аз просто мислих че както има ABK което е ел. инж така едно от клапановите е също:http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...&f1=details

Редактирано от Nik0las
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно така! Всичките клапанови ще го бият на вървеш и по-малко харчене (или поне същото) !

Баце за АСЕ и 6А мое поспориме доста дали бият на вървеж NG. :birthday: За разхода иначе си прав и пак с някой условности. За подръжка вече, вентиловите петаци са лекинко по-скъпи, но пак според зависи. И те така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за клапановия мотор... ма за мене такъв куц кон и така харчи като му се бият камшиците... .Имал съм и 2 те слагал съм ги на правата . На 2.3 NG 3-тата скорост е една дъъъълга и 16 -ката започва да изостава . Това съм пробвал това съм видял може и да не е така ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай за клапановия мотор... ма за мене такъв куц кон и така харчи като му се бият камшиците... .Имал съм и 2 те слагал съм ги на правата . На 2.3 NG 3-тата скорост е една дъъъълга и 16 -ката започва да изостава

Абсолютно съм съгласен, до 4000 оборота нема никой ма наистина никой. Празен ход се едно. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно аз пък си бях супер доволен от мойто 16V - вървеше си супер! И не харчеше много! :rolleyes: Вие изглежда сте попадали на някакви скапани мотори! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...