Jump to content

Проблем с паленето


nufrii

Recommended Posts

Понеже нямам контакти в моя град с хора които карат коли с AFB двигател пускам тази тема .От както застудя сутрин и след като колата е престояла няколко часа пали малко по-трудно т.е. въртя 5-6 сек докато запали .Наскоро смених две изгорели подгревни свещи че преди въртеше и по повече .Колко време би трябвало да подгряват свещите ,поне при мен крушката за подгряване гасне много бързо 3сек ,а самото подгряване трае 5-6 сек (съдя по волтметъра на таблото ,когато греят свещите напрежението пада до 11 в ,след подгряване се качва до 12,1-12,2В ) Като сипя добавка пали малко по-лесно ,но пак не е като беше преди (по миналата зима на - 20 нямах никакви грижи ).Оня ден колата беше стояла 3 ч на температура около нулата и въобще не подгря (волтметъра си отиде на 12,4В след като дадох контакт) и съответно пак запалих по-трудно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е най-добре да се закачи на Ваг-ком от човек дето разбира какво прави и да се погледне предварението на помпата, а и би било добре да се ръчне малко в настройката за количеството гориво при палене. Пак се работи с Вага...

Успех, дано намериш човека който ти трябва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчкаха и се оправи на студено ,но като загрее пали по-трудно .... и върнаха старата настройка .След празниците ще ходя при Мишо ,че в Монтана гледат колата като голем камик !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окей, равам се че си забелязал големите камъни в Монтана...

Ако имаш катализатор го махни и тогава пробвай пак да направите настройките на студено да ти пали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, подгревните свещи се сменят всичките наведнъж, защото много често след смяна "на парче" горят и други. В твоя случай освен диагностика е редно да проверят зацепването на ГНП-то. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За свещите знам ,в началото на зимата при смяна на масло реших да ги сменя всичките но се оказа че в сервиза имат само 4 бр . ,сега смених останалите две които може и да са били здрави . Може би имам повреда в някое реле което пуска свещите да греят ,нямам си и представа колко е физическото време за подгряване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За свещите знам ,в началото на зимата при смяна на масло реших да ги сменя всичките но се оказа че в сервиза имат само 4 бр . ,сега смених останалите две които може и да са били здрави . Може би имам повреда в някое реле което пуска свещите да греят ,нямам си и представа колко е физическото време за подгряване .

Ваг-Ком програмата, казва всичко което му трябва на един кадърен диагностик. Но щом казваш, че в Монтана твоето Ауди е голям камък за всички диагностици, ходи си харчи парите както знаеш. Так като те слушам, ще изхарчиш доста, преди да си решиш проблема...

Успех <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен диагностика ми трябва и човек който да реши проблема ,диагностика мога и сам да си направя но не ми е това работата ,но явно проблема няма да се реши с изтриването на няколко грешки .

Чак сега погледах че си от Монтана , няма проблем и ти да вземеш парите ...пиши едно лично с телефон за връзка .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен когато двигателя е студен след подаване на контакт лампата на подгряването угасва последна и то с 4-5сек след останалите(общо ~7-8сек.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...