nufrii Публикувано 15 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2007 Понеже нямам контакти в моя град с хора които карат коли с AFB двигател пускам тази тема .От както застудя сутрин и след като колата е престояла няколко часа пали малко по-трудно т.е. въртя 5-6 сек докато запали .Наскоро смених две изгорели подгревни свещи че преди въртеше и по повече .Колко време би трябвало да подгряват свещите ,поне при мен крушката за подгряване гасне много бързо 3сек ,а самото подгряване трае 5-6 сек (съдя по волтметъра на таблото ,когато греят свещите напрежението пада до 11 в ,след подгряване се качва до 12,1-12,2В ) Като сипя добавка пали малко по-лесно ,но пак не е като беше преди (по миналата зима на - 20 нямах никакви грижи ).Оня ден колата беше стояла 3 ч на температура около нулата и въобще не подгря (волтметъра си отиде на 12,4В след като дадох контакт) и съответно пак запалих по-трудно . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 16 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 Колата е най-добре да се закачи на Ваг-ком от човек дето разбира какво прави и да се погледне предварението на помпата, а и би било добре да се ръчне малко в настройката за количеството гориво при палене. Пак се работи с Вага...Успех, дано намериш човека който ти трябва... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 16 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 Ръчкаха и се оправи на студено ,но като загрее пали по-трудно .... и върнаха старата настройка .След празниците ще ходя при Мишо ,че в Монтана гледат колата като голем камик ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 16 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 Окей, равам се че си забелязал големите камъни в Монтана...Ако имаш катализатор го махни и тогава пробвай пак да направите настройките на студено да ти пали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 16 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 Колега, подгревните свещи се сменят всичките наведнъж, защото много често след смяна "на парче" горят и други. В твоя случай освен диагностика е редно да проверят зацепването на ГНП-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 16 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 За свещите знам ,в началото на зимата при смяна на масло реших да ги сменя всичките но се оказа че в сервиза имат само 4 бр . ,сега смених останалите две които може и да са били здрави . Може би имам повреда в някое реле което пуска свещите да греят ,нямам си и представа колко е физическото време за подгряване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 16 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 За свещите знам ,в началото на зимата при смяна на масло реших да ги сменя всичките но се оказа че в сервиза имат само 4 бр . ,сега смених останалите две които може и да са били здрави . Може би имам повреда в някое реле което пуска свещите да греят ,нямам си и представа колко е физическото време за подгряване .Ваг-Ком програмата, казва всичко което му трябва на един кадърен диагностик. Но щом казваш, че в Монтана твоето Ауди е голям камък за всички диагностици, ходи си харчи парите както знаеш. Так като те слушам, ще изхарчиш доста, преди да си решиш проблема...Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 16 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2007 Освен диагностика ми трябва и човек който да реши проблема ,диагностика мога и сам да си направя но не ми е това работата ,но явно проблема няма да се реши с изтриването на няколко грешки .Чак сега погледах че си от Монтана , няма проблем и ти да вземеш парите ...пиши едно лично с телефон за връзка . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taf Публикувано 18 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2007 при мен когато двигателя е студен след подаване на контакт лампата на подгряването угасва последна и то с 4-5сек след останалите(общо ~7-8сек.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts