todorov Публикувано 30 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2007 Колеги имам колата от 4 години и загрява6е 90 градуса само лятото когато я купих.Дойде зима и оттогава не загрява на 90.Преди 2 седмици смених термостат и загрява добре но много бавно.Моля колегите които имат тди да ми кажат как загряват техните.извън града вдига 90 градуса в тоя студ 4ак на около 20 километра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morskiq Публикувано 30 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2007 При мен е същата ситуация, в града минавам 5-6км докато стигне 60-70гр минаваха ми мисли да не отново термостата но не е, при достигане на температура 92гр и то в големи задръствания вентилатора си включва, сложих ''термостатна преграда''- картон на радиатора и като я усуча извън града с 120-130км стрелката отива до 80-85гр повече не ще, но парното си бичи много добре. Но отпусна ли газта както си е на скорост стрелката пада на м/у 70-80гр. Карай смело и отговорно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov Публикувано 30 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2007 При мен е същата ситуация, в града минавам 5-6км докато стигне 60-70гр минаваха ми мисли да не отново термостата но не е, при достигане на температура 92гр и то в големи задръствания вентилатора си включва, сложих ''термостатна преграда''- картон на радиатора и като я усуча извън града с 120-130км стрелката отива до 80-85гр повече не ще, но парното си бичи много добре. Но отпусна ли газта както си е на скорост стрелката пада на м/у 70-80гр. Карай смело и отговорно!Хубаво колега но моята е дизелачка и си е запушена отпред.Надявам се някой с дизел да отговори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morskiq Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 Хубаво колега но моята е дизелачка и си е запушена отпред.Надявам се някой с дизел да отговори.А ми тя моята си е дизел!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todorov Публикувано 31 Декември 2007 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 А ми тя моята си е дизел!!!! И не е запу6ена отпред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morskiq Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 И не е запу6ена отпред?Моята е с климатик и м/у водния радиатор и изпарителя съм сложил на половината ширина на радиатора картон! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 По добре си направете по една изолация на капака, ако нямате де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 31 Декември 2007 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2007 моята и в града и извън града не вдига повече от 80, хем е сменян термостата. Наколкото знам, по прицип Тди-та загряват по-бавно. И друго нещо има, датчика на таблото не винаги вярна отчита. така че, при загряла кола най-добре си виж температарута в казанчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 Мойта от октомври е с нов термостат BEHR и загрява и поддържа точно 87 градуса, но наистина доста бавно. Имам и изолация на капака и кора под мотора, но за 5-6 км. до работата около 15 минути не достига до 87 градуса. Трябват и поне 10-тина километра или яко да е изпържиш на 3-4 сфетофара ... тогава ги качва по-бързо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaMO_MuHaBaM Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 По добре си направете по една изолация на капака, ако нямате де.би ли споделил как може да се "направи" изолация под капака, защото аз нямам, а не ми се лепят дунапрени с фолио като на Нивите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 би ли споделил как може да се "направи" изолация под капака, защото аз нямам, а не ми се лепят дунапрени с фолио като на НивитеТърсачката е много добра ще знаеш!Виж какво открих по темата:Изолация на А4Ето и най-добрия материал за предния капак! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 4 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2008 Мойта от октомври е с нов термостат BEHR и загрява и поддържа точно 87 градуса, но наистина доста бавно. Имам и изолация на капака и кора под мотора, но за 5-6 км. до работата около 15 минути не достига до 87 градуса. Трябват и поне 10-тина километра или яко да е изпържиш на 3-4 сфетофара ... тогава ги качва по-бързо колега, а можеш ли да кажеш колко ти струваше новия термостат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 4 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2008 колега, а можеш ли да кажеш колко ти струваше новия термостат?25 лв. от Димо TheSaint11 - само качествени части съм видял от него!Предната есен пак бях сменил термостат уж пак BEHR от Пловдив го бях взел обаче и до лятото вече колата не загряваше повече от 70° Така изкарах лятото, но преди зимата беше крайно време да го сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipv Публикувано 5 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2008 благодаря, колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване