george135 Публикувано 12 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2008 здравейте колеги!сменям вече 3 термостат и вече не знам какво да правя.и в трита случая се повтаря едно и също-отначало всичко е наред термостатът отваря ,държи температура между 87-92 градуса и после всичко отива по дяволите!стига температура до 110-115 градуса,долният маркуч е студен,перката не включва,вътре духа студено,от капачката излиза по малко антифриз.отчаян съм. сега сте вие?/маисторът каза че гарнитурата е добре/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 12 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2008 здравейте колеги!сменям вече 3 термостат и вече не знам какво да правя.и в трита случая се повтаря едно и също-отначало всичко е наред термостатът отваря ,държи температура между 87-92 градуса и после всичко отива по дяволите!стига температура до 110-115 градуса,долният маркуч е студен,перката не включва,вътре духа студено,от капачката излиза по малко антифриз.отчаян съм. сега сте вие?/маисторът каза че гарнитурата е добре/Дано майстора ти да е прав за гарнитурата ,но на мен ми се струва че може и да греши.Обърни внимание първо дали водната помпа си върши задълженията.При работещ мотор и нормално ниво на антифриза наблюдават ли се пулсации на течност от тънкото маркуче вразширителния съд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
george135 Публикувано 12 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2008 Дано майстора ти да е прав за гарнитурата ,но на мен ми се струва че може и да греши.Обърни внимание първо дали водната помпа си върши задълженията.При работещ мотор и нормално ниво на антифриза наблюдават ли се пулсации на течност от тънкото маркуче вразширителния съд.имам я от 2 седмици.каръл съм най-много 100км.нямам никакви наблюдения.майстора цял живот е монтъор,съсед ми е.жената е бясна.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 12 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2008 (Редактирано) имам я от 2 седмици.каръл съм най-много 100км.нямам никакви наблюдения.майстора цял живот е монтъор,съсед ми е.жената е бясна....Приател да те утеша че и с мойто ауди имам проблеми и то не един и аз го имам от 2 сдемици вече 3.Спокойно не си струва ядове за една кола.И аз се ядосвах ама прецених че няма нужда.Дано ти по олекне като знеш че не си сам. Редактирано 12 Януари 2008 от bobsen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
george135 Публикувано 12 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2008 Приател да те утеша че и с мойто ауди имам проблеми и то не един и аз го имам от 2 сдемици вече 3.Спокойно не си струва ядове за една кола.И аз се ядосвах ама прецених че няма нужда.Дано ти по олекне като знеш че не си сам.БЛАГОДАРЯ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 12 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2008 жената е бясна....Дано ти по олекне като знеш че не си сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2008 здравейте колеги!сменям вече 3 термостат и вече не знам какво да правя.и в трита случая се повтаря едно и също-отначало всичко е наред термостатът отваря ,държи температура между 87-92 градуса и после всичко отива по дяволите!стига температура до 110-115 градуса,долният маркуч е студен,перката не включва,вътре духа студено,от капачката излиза по малко антифриз.отчаян съм. сега сте вие?/маисторът каза че гарнитурата е добре/Щом вътре духа студено, а колата е на над 100С, значи най-вероятно проблема е във водната помпа. Ако термостата не отваря, двигателя ще загрява, но парното ще е баня! Провери си за всеки случай антифриза - тук на големите студове доста колеги имаха като твоя проблем и се оказа -замръзване на антифриза . Не се знае на колко градуса ти е направен, а и с тези ментета, които се продават човек никога не може да е сигурен. Отиди да ти го премерят или един съвет от мен - източваш една спринцовка от разширителното казанче и го слагаш във физера за 4-5 часа. Ако не замръзне е добре. Нормално всеки фризер работи поне на -18С. Честито за колата и не се отчайвай - на всяка стара кола се хвърлят 500-1000лв докато се "изпъне" и после остава удоволствието от шофирането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 12 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2008 здравейте колеги!сменям вече 3 термостат и вече не знам какво да правя.и в трита случая се повтаря едно и също-отначало всичко е наред термостатът отваря ,държи температура между 87-92 градуса и после всичко отива по дяволите!стига температура до 110-115 градуса,долният маркуч е студен,перката не включва,вътре духа студено,от капачката излиза по малко антифриз.отчаян съм. сега сте вие?/маисторът каза че гарнитурата е добре/Какво означава от капачката излиза по малко антифриз, означава ли че казанчето е пълно догоре, защото това е недопустимо за тези автомобили ако казанчето е пълно догоре с антифриз системата не може да се самообезвъздуши и се създава въздушна възглавница, може би и заради това нямаш парно и колата загрява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 13 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2008 Щом със сменен термостат ти е студен долният маркуч или имаш ебати въздушната възглавница или водната помпа е счупена и не пуска нищо навън. По добре направи още едно разглобяване като свалиш и термостата и водната помпа, защото от тия температури ще сменяш после гарнитура на главата, а там са по големи цифри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts