Jump to content

загрява


Recommended Posts

здравейте колеги!

сменям вече 3 термостат и вече не знам какво да правя.и в трита случая се повтаря едно и също-отначало всичко е наред термостатът отваря ,държи температура между 87-92 градуса и после всичко отива по дяволите!стига температура до 110-115 градуса,долният маркуч е студен,перката не включва,вътре духа студено,от капачката излиза по малко антифриз.отчаян съм. сега сте вие?/маисторът каза че гарнитурата е добре/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги!

сменям вече 3 термостат и вече не знам какво да правя.и в трита случая се повтаря едно и също-отначало всичко е наред термостатът отваря ,държи температура между 87-92 градуса и после всичко отива по дяволите!стига температура до 110-115 градуса,долният маркуч е студен,перката не включва,вътре духа студено,от капачката излиза по малко антифриз.отчаян съм. сега сте вие?/маисторът каза че гарнитурата е добре/

Дано майстора ти да е прав за гарнитурата ,но на мен ми се струва че може и да греши.

Обърни внимание първо дали водната помпа си върши задълженията.При работещ мотор и

нормално ниво на антифриза наблюдават ли се пулсации на течност от тънкото маркуче в

разширителния съд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано майстора ти да е прав за гарнитурата ,но на мен ми се струва че може и да греши.

Обърни внимание първо дали водната помпа си върши задълженията.При работещ мотор и

нормално ниво на антифриза наблюдават ли се пулсации на течност от тънкото маркуче в

разширителния съд.

имам я от 2 седмици.

каръл съм най-много 100км.

нямам никакви наблюдения.

майстора цял живот е монтъор,съсед ми е.

жената е бясна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам я от 2 седмици.

каръл съм най-много 100км.

нямам никакви наблюдения.

майстора цял живот е монтъор,съсед ми е.

жената е бясна....

Приател да те утеша че и с мойто ауди имам проблеми и то не един и аз го имам от 2 сдемици вече 3.Спокойно не си струва ядове за една кола.

И аз се ядосвах ама прецених че няма нужда.

Дано ти по олекне като знеш че не си сам.

Редактирано от bobsen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приател да те утеша че и с мойто ауди имам проблеми и то не един и аз го имам от 2 сдемици вече 3.Спокойно не си струва ядове за една кола.

И аз се ядосвах ама прецених че няма нужда.

Дано ти по олекне като знеш че не си сам.

БЛАГОДАРЯ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги!

сменям вече 3 термостат и вече не знам какво да правя.и в трита случая се повтаря едно и също-отначало всичко е наред термостатът отваря ,държи температура между 87-92 градуса и после всичко отива по дяволите!стига температура до 110-115 градуса,долният маркуч е студен,перката не включва,вътре духа студено,от капачката излиза по малко антифриз.отчаян съм. сега сте вие?/маисторът каза че гарнитурата е добре/

Щом вътре духа студено, а колата е на над 100С, значи най-вероятно проблема е във водната помпа. Ако термостата не отваря, двигателя ще загрява, но парното ще е баня! Провери си за всеки случай антифриза - тук на големите студове доста колеги имаха като твоя проблем и се оказа -замръзване на антифриза :hilezh: . Не се знае на колко градуса ти е направен, а и с тези ментета, които се продават човек никога не може да е сигурен. Отиди да ти го премерят или един съвет от мен - източваш една спринцовка от разширителното казанче и го слагаш във физера за 4-5 часа. Ако не замръзне е добре. Нормално всеки фризер работи поне на -18С. Честито за колата и не се отчайвай - на всяка стара кола се хвърлят 500-1000лв докато се "изпъне" и после остава удоволствието от шофирането :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги!

сменям вече 3 термостат и вече не знам какво да правя.и в трита случая се повтаря едно и също-отначало всичко е наред термостатът отваря ,държи температура между 87-92 градуса и после всичко отива по дяволите!стига температура до 110-115 градуса,долният маркуч е студен,перката не включва,вътре духа студено,от капачката излиза по малко антифриз.отчаян съм. сега сте вие?/маисторът каза че гарнитурата е добре/

Какво означава от капачката излиза по малко антифриз, означава ли че казанчето е пълно догоре, защото това е недопустимо за тези автомобили ако казанчето е пълно догоре с антифриз системата не може да се самообезвъздуши и се създава въздушна възглавница, може би и заради това нямаш парно и колата загрява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом със сменен термостат ти е студен долният маркуч или имаш ебати въздушната възглавница или водната помпа е счупена и не пуска нищо навън. По добре направи още едно разглобяване като свалиш и термостата и водната помпа, защото от тия температури ще сменяш после гарнитура на главата, а там са по големи цифри :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...