Jump to content

Колко ви струва удоволствието да карате А3?


Recommended Posts

Здравейте,

Колко ви струва удоволствието да карате А3 97-00г.? Понеже съм чувал от много хора че, проблема не е да си купиш Ауди, а неговата поддръжка, а доколкото знам А3 е с най-евтината...

Двигателите които биха ме интересували са 1.8Т и 1.9ТДИ 110к.? Кой от двата бихте ми препоръчали при годишен пробег около 15к. км.?

Цени на филтри, ремъци, ролки, амортисьори, накрайници, термостати, маншони, свещи, кабели за свещи, дистрибуторни капачки и т.н.? Всякаква друга информация за цената на поддръжката ще ми е от полза!

За момента имам Нексия и тя ми е първата кола, понеже знаех че е с една от най-евтините поддържки, но след като се развивам долу-горе добре, искам нещо по-добро? Все пак кефът няма цена! В А3 не съм се качвал, но в А4 съм и това, което най-много ми допадна е липсата на шум от външната среда!

Как бихте сравнили (обективно!) А3 с Тойота Корола същите години? Имам преки впечатления от Корола 99г., която е на майка ми...

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Королката е много слабичка, поне от тия години няма мощни мотори. Казвам понеже тук говориш за 1,8Т

Така е тя е до 1.6, има една с 6 ск. затова и не правя сравнение на Корола 1.6 срещу А3 1.6...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Ауди А3 1.9 TDI 110 кс. и за момента съм много доволен! Имах едни скъп ремонт на колата заради немърливия собственик, от когото я купих, а лошото е, че в случая правилото "сляп карти не играе" не важеше. :flipoff: Ако не те интересува разхода на автомобила си вземи 1.8T, a ако няма да отлепяш поглед от стрелката на резервоара по-добре дизела. За вървеж на автомобила няма да говоря - и двата двигателя, сложени на това купе, са изключително пъргави! За 15,000 км. годишно може би е по-добре дизелчето, но ти си решаваш.

При дизела смяната на масло и филтри между 170 и 200 лева. А за друго не мога да ти кажа, защото на този етап не съм сменял друго! :)

И ако някой вземе да те хвърля по върховете с това, че 8-те носача, които са същите както при А4, се разбивали лесно и понеже са скъпи (АДСКИ ВЯРНО :) ) ти увеличават много поддръжката - не е така! При А4 се разбиват по-лесно, защото е по-тежко купето, а при А3 си караш дълго и продължително без да се сещаш за тях. :hilezh: Освен това проблема с тези носачи обикновено идва от нерегулиран преден мост на автомобила. От както баща ми регулира неговия (Audi A4 1.8 125 кс.) не е имал проблем с носачите, а преди това... абе грозна картинка!

За сега това се сещам, но ако ми хрумне още нещо ще ти кажа.

П.П: Уважавам Toyota, но в този случай (с годинките) бих гледал към олимпиеца! :)

Редактирано от sigma
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега или аз съм в много голяма заблуда или има грешка ноооо..... Ауди А3 не е ли с норламни макферсони или там как се води не с тея лайняните халуминиеви носачи ?! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги виждал с очите си (на А4 съм! :flipoff: ), но така знам от майстори и винаги съм знаел, че А3 са с Халуминиевите носачи. Ако аз съм в заблуда моля някой да ме поправи!

Редактирано от sigma
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги виждал с очите си (на А4 съм! :flipoff: ), но така знам от майстори и винаги съм знаел, че А3 са с Халуминиевите носачи. Ако аз съм в заблуда моля някой да ме поправи!

В заблуда си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Избора ти зависи дали искаш мощ/Т/ и идващия по-голям разход с нея.

За 1.9 TDI не мога да говоря, нямам пряки наблюдения. За 1.8Т, поне при мене, средния разход е 10/100 градско/пиковете часове/. Нямал съм проблеми до сега с двигателя. Серзизирането(масло и всички филтри) излиза около 200-250лв. Относно шума... двигателя ще го чуваш повече вътре отколкото отвънка. Това е голям проблем като се кара из централните улици, пешеходците докат не им свирнеш да се качат на тротоара не могат разберат, че има кола на 5 сантиметра зад тях. Това е, други шумове няма в купето :hilezh:

Избора ти зависи от това колко ти е тежък десният крак :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, тез А3-ки много нечупливи, аз ако ви кажа колко неща смених на Нексията... Всичко, което бях изброил по-горе... Никой ли не е сменял "консумативи" по окачването?

Хмм 10 разход градско за 1.8Т е доста добре, но съм чувал от 10 до 14-15...

Колко горят при 150 км/ч по магистрала? 1.8Т и 1.9 ТДИ 110 к.

Моята Нексия гори долу-горе 11-12 газ :bia: , ама тя е при 4500 оборота :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.9 TDI 100 hp мога да ти кажа горе долу, защото не съм я поддържал достатъчно дълго тази скорост, за да й засека разхода с точност, но не повече от 7/100 :hilezh:

Редактирано от sigma
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм 10 разход градско за 1.8Т е доста добре, но съм чувал от 10 до 14-15...

Е... то може и повече зависи как я караш колата. Моя разход 10/100 в града е когато карам спокойно. Иначе ако се кара "газ-спирачка, газ-спирачка, газ-спирачка" разхода става и по-голям :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам А3 Турбо и ми даде среден разход на дълго от Пловдив - Бургас - Пловдив на отиване 2:30 мин с макс скорост 235км/ч и на връщане макс. скорост 220 (на тъмно)и време 2:50 мин . ЗАБЕЛЕЖИ даде ми среден разход от 9/100 което е направо фантастично като се има в предвид че от Чирпан до Пловдив е раборила на 5та на 6000 об. и скорост над 210км/ч. Иначе в града с цедки и отсечки разхода скача но и вървенето плаши :bia: За мен това е колата. А един ден при повече пари RS4 или TT quatrro 3.2

Редактирано от Любо Audi А3 Тurbo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любо, все пак 150 к.с. на това малко купе са страшно много! :bia: Моето върви, а не искам да мисля за твоето! Ще ме повозиш ли някой път? B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз знам че А3 са с нормални носачи. и са наи- сполучливи от всички нови олимпиици:hilezh:

много са готини, но аз искам голяма кола:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизел или бенз? Нека човека си реши. А окачването на А3 е на базата на ГОлф. Така че шарнирчета за 20лв. и караш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията!

Понеже един приятел ми каза че Голф 4 вози по-добре от А3? Има ли нещо вярно след като окачването е едно и също или има някъде грешка в изказванията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията!

Понеже един приятел ми каза че Голф 4 вози по-добре от А3? Има ли нещо вярно след като окачването е едно и също или има някъде грешка в изказванията?

:respekt: Не смятам че има място за сравнение м-у Гоуф и Ауди.

Редактирано от Hard
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията!

Понеже един приятел ми каза че Голф 4 вози по-добре от А3? Има ли нещо вярно след като окачването е едно и също или има някъде грешка в изказванията?

Oкачването е едно към едно :f_ck_you:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз смятам че за 15к км ти трябва 1.8Т. На дизела е по-скъпо обслужването, а и нафтата е по-скъпа. За сметка на това пък харчи по-малко, но и върви по-малко. Въпрос на личен избор. Иначе както колегите вече казаха, носачите на А3 са стоманени, а не алуминиеви и е с макферсон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията!

Понеже един приятел ми каза че Голф 4 вози по-добре от А3? Има ли нещо вярно след като окачването е едно и също или има някъде грешка в изказванията?

Както вече е казал колега, окачването е еднакво.

Но на А3 се слагат по-твърди пружини в сравнения с част от голфовете. Идеята е че А3 е с по-спортна насоченост.

Еднаква е твърдоста на А3 1.8t и Golf4 GTI 1.8t, например.

Така, че има известно основание да се каже, че част от голфовете возят по-меко.

A какви са били фабрично сложените пружини може да разберете чрез декодиране на кодовете в лепенката отзад при резервната гума.

http://igorweb.org/equidec/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както вече е казал колега..............

Мерси за за отговора!

МОЛЯ НЕ ЦИТИРАЙ ЦЕЛИЯ пост на който отговаряш!

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
http://audi.testdrive.bg/model/a3-8l.html 700лв.обслужване за 100 000км. на 1.9 тди 110кс. Редактирано от niki_bendov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А3 Т досега съм дал около 500-560 лева за всички консумативи и сега е перфектна .....няма окачване хлабини няма прекъсвания...нищо :hilezh:

Разхода.... с моята се минават около 5-6 хиляди годишно и съм пре-доволен от избора на Т + кваттро :gut: разхода е 9-9.5 градско като се кара до 4-4.5 обороти :wub: извънградско при агресивно каране до 180-200 около 8-8.5 (с кроткане на места и изкл. от скорост по надолнища)

Ако минаваш 10-15 хиляди годишно взимаи quattro :zustimm: въпреки, че са малко по-скъпи и търси на по малко километри че наскоро познат си взел дизел А4 на уж 169 000 и след 200 километра гръмнала турбина :zustimm: Аз мойто го взех на 138 000 и са реални и съм доволен от разходи/ качество :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........(с кроткане на места и изкл. от скорост по надолнища)................

един съвет,не я изключвай от скорост по нанадолнищата(дръж я над 1500-1600 об/мин. без да подаваш газ) и ще спестиш още повече гориво :zustimm:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...