Jump to content

Еднакви ли са турбините ?!?!?


EXPLOSIVE

Recommended Posts

Здравейте колеги ... указа се, че Weste Gate на турбото не работи както трябва (отваря много малко).... та от една морга ми обещаха 2 турбини едната от А4, а другата от Octavia и двете са 110 к.с. според агента който ми ги дава, дават ми ги без пари да си обера от тях каквото ми трябва и да попитам гейтовете от турбините еднакви ли са с моя А3 AHF 110cc. Лошото е, че не знам от какви точно мотори са турбините :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ... указа се, че Weste Gate на турбото не работи както трябва (отваря много малко).... та от една морга ми обещаха 2 турбини едната от А4, а другата от Octavia и двете са 110 к.с. според агента който ми ги дава, дават ми ги без пари да си обера от тях каквото ми трябва и да попитам гейтовете от турбините еднакви ли са с моя А3 AHF 110cc. Лошото е, че не знам от какви точно мотори са турбините :?

ТДИ 110 коня турбината е VTG та не разбирам за какъв Weste Gate говориш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ... указа се, че Weste Gate на турбото не работи както трябва (отваря много малко).... та от една морга ми обещаха 2 турбини едната от А4, а другата от Octavia и двете са 110 к.с. според агента който ми ги дава, дават ми ги без пари да си обера от тях каквото ми трябва и да попитам гейтовете от турбините еднакви ли са с моя А3 AHF 110cc. Лошото е, че не знам от какви точно мотори са турбините :?

Гейта който управлява променливата геометрия ... при турбините с прави лопатки се нарича бай-пас

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм несъгласен с теб но просто сега не ми се спори .

Просто еднотое Waste Gate турбина а другото си е VTG турбина. Ако искаш ше сканирам една две страници с обяснения ама без спорове след това

По твоя въпрос....много вероятно е да станат но едва ли ефекта ще е като при нова турбинка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм несъгласен с теб но просто сега не ми се спори .

Просто еднотое Waste Gate турбина а другото си е VTG турбина. Ако искаш ше сканирам една две страници с обяснения ама без спорове след това

По твоя въпрос....много вероятно е да станат но едва ли ефекта ще е като при нова турбинка

И на мен не ми се спори ... само искам да знам дали може да се обърка нещо ... аз си знам че няма да е като нова, но и когато съм купил колата не е била като нова ... така, че ... иначе има и оферта за 250 лв. нов гейт ... само, че турски !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от Octavia-та трябва да стане 100%

Е виж кви са моторите де! :eusa_clap: На а3ката е АХФ на октавията къФ е?

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

то важното е да не оства отворен аз на моита често и изключвам електромагнитния клапан да не разтоварва турбината и яко върви не изключва турбината въобще и докато не изключи помпата яко дърпа и свири направо ми пълни душата като го откача,проблеми с мотора още съм нямал 1z както е известно е легендарен с издражливоста и надеждността си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110 коньовото AFN е с Garret GT1749V (VNT15). Слага се и на AHF, ASV, AVG, ALH, AHH.

Картинка :flipoff:

vtg_animation.gif

Здрасти, колега. Видях, че си запознат с турбините на дизелите. Случайно да знаеш какъв е модела на турбото на двигателя AJM - това е 116 к.с. помпа-дюза. И на мен ми прави номера да се изключва турбото и ми предстои решаване на проблема. От форума разбрах, че е или замърсена геометрия или клапан N75. Ще ходя на диагностика първо на клапана, а после ако не е той виновника ще чистя турбо. Та в този ред на мисли няма да е лошо да си знам модела на турбото. Благодаря авансово!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за това дали е гейт или не му се вика управляваш вакумен клапан на турбото.той или работи или не .вътре има мембрана която или е скъсана или не е.по верятно да е мръсна геометрията и затова да няма необходимия ход.самия клапан можеш да го ползваш и от октавия и от афн.като цяло турбината е същата само от октавия 110к.

пд 116 коня има същата турбина,но с външни изменения.маркучите се монтират с фиби,а не със скоби и малко по различно изглежда захващането на управляващия клапан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...