PowerMate Публикувано 26 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2004 Lampard е правр куцо си е да се качиш от по-силна в направо каруца. В моя случай очаквах от новото (за мен) В4 и неговите 90 коня да ме дърпат много повече, но неприятно се изненадах. Още повече е на метан и за 5-6 лева на 100 км явно нищо повече не трябва да очаквам. :? Всъщност то всичко ти се изяснява като прочетеш в книжката на модела за колко набира до 100 - близо 14 сек. и то при идеални условия! На мен не ми мърдат 18-20! Звучи отчайващо, но от някъде трябва да се започне Между другото здравейте на всички Чудесен форум! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 26 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2004 Добре дошъл в Форума Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PowerMate Публикувано 26 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2004 Благодаря! :oops: Не можах да намеря картинка 10 кв, но ще потърся някаква анимация Тук е приятно :!: и много полезно откъм съвети, ...то дано не се налага... от сервизните... :roll: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 27 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2004 а дано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BobbyA4 Публикувано 27 Декември 2004 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2004 zna4i ot tova koeto iz4etoh da sledva izvoda: Da ne smeniam 2.6 za 1.8T Quatro, osobeno kogato se 4ustva 4e 1.8T Quatro e spanato i si e napravo kuc kon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PowerMate Публикувано 27 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2004 Какво ти спънато! Тия хора просто искат да те прецакат и да си платиш на всичко отгоре за това! Добре че си се отказал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 27 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2004 1.8T върви пове4е и ако е в добро състояние е за предпо4итане пред 2.6, а ако е quattro ве4е няма нужда от коментар...нали се сещаш 4е 2007 гражданската на 2.6 ще е 1000лв. което автомати4но озна4ава 4е от 2006 2.6 си остава ве4но твое,а на 1.8Т му слагаш един 4ип за 800лв. и караш кола 180к.с. а плащаш смешни данъци...П.С.мое мнение аз така си расъждавам,нали съм профисеонално изкривен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 27 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2004 ако искаш да караш хубава кола с голям мотор парите няма да те интерсуват колкото и да е скъпо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RS-MAD Публикувано 27 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2004 1.8T върви пове4е и ако е в добро състояние е за предпо4итане пред 2.6, а ако е quattro ве4е няма нужда от коментар...нали се сещаш 4е 2007 гражданската на 2.6 ще е 1000лв. което автомати4но озна4ава 4е от 2006 2.6 си остава ве4но твое,а на 1.8Т му слагаш един 4ип за 800лв. и караш кола 180к.с. а плащаш смешни данъци...П.С.мое мнение аз така си расъждавам,нали съм профисеонално изкривен...Мен ако питаш му слагаш един чип за 350 $ на Upsolute и караш кола 195 к.с. която набира до 100 за около 7 сек ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 27 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2004 чип маже да му сложиш и за 200-300 лева при Мишо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 28 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2004 Моето скромно мнение е, че 2.6 е много по-добре като кола 2-ра ръка. Първо защото този двигател има вечен ресурс и са много по-малко разправиите. Обикновено ентусиазма от покупката на някоя кола с търбо се охлажда още първия път като влезнеш в сервиза. Както ти каза РС-мед, по 1.8Т има куп детски болести които ще ти скъсат нервите(евентуално). Атвойта си я познаваш.Да не говорим , че 6 цил. са си 6 цил. както и да ги погледнеш. Дори звучат по-различно. Аз единствено бих я сменил за 2.6 КУАТРО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 28 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2004 ... а и сама по себе си всяка една смяна крие рискове...Аз лично само затова не си сменям колата - защото искам следващата да е нова... Тази поне си я познавам, знам, че половината е сменена с нови и то само оригинални части, и мога и утре да тръгна за Германия примерно, и да съм сигурен, че няма да ме остави на път... А все пак си е на 15 години кола... Така че, ако се прави замяна, трябва да е за нещо класи над настоящото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 28 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2004 абе важното е че Аудито на Tsvet40 върви много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavcho_7125 Публикувано 28 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2004 ... а и сама по себе си всяка една смяна крие рискове...Аз лично само затова не си сменям колата - защото искам следващата да е нова... Тази поне си я познавам, знам, че половината е сменена с нови и то само оригинални части, и мога и утре да тръгна за Германия примерно, и да съм сигурен, че няма да ме остави на път... А все пак си е на 15 години кола... Така че, ако се прави замяна, трябва да е за нещо класи над настоящото Не говори така - желязо е, чупи се и седиш на пътя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 28 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2004 Не говори така - желязо е, чупи се и седиш на пътя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 30 Декември 2004 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2004 абе друго е шестаковия рев на 2.6 и много по скромния на 1.8т и не си заслужава да прави6 такава смяна караи си красавицата и и се радваи докато може6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
videlov Публикувано 2 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2005 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 2 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2005 Аз бих предпочел 1.8Т защото.... ако те стега джоба можеш да караш споко и да харчи доста по-малко от 2.6; има великолепен въртящ момент в заничително широк диапазон на оборотите, който прави карането адски, ама адски приятно - реденето на скорости става излишно в доста повече моменти (изпреварване, градско etc.); ако не те кефи да ускорява за 8.5sec. си мяташ един чип и се качваш на ~280Нм и ~190 коня и вервай ми ще пееш друга песен; няма по-невероятна мания на тази земя от това да караш кола с quattro - гаратирам ти, че един път като се качиш няма да искаш до края на дните ти да караш друго; все си мисля че подръжката на един R4 1.8 ще е по-ефтина от V6 2.6, но за съжаление нямам база за сравняване.Като минуси мога да споделя същото написано от колегите по-рано... един дебитомер струва към 700-800лв и се сменя на около 70-80к км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 2 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2005 Абе и ти си прав, ама не съвсем... Естествено, че се чупи, въпросът е, че човек като си познава колата и знае как я е поддържал, може да е спокоен с нея... А иначе изненади винаги може да има, това е ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampard Публикувано 2 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2005 Абе и ти си прав, ама не съвсем... Естествено, че се чупи, въпросът е, че човек като си познава колата и знае как я е поддържал, може да е спокоен с нея... А иначе изненади винаги може да има, това е ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RS-MAD Публикувано 2 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2005 Wizi абе дебитометъра , не е чак толкова много , все пак живеем в 21 век и има интернет а и другото което е ,че ако върнеш стария развален ще вземеш новия рециклиран за доста по малко пари .. не е болка за умиране толкова ... моята кола е на 70 000 и дебитометъра е перфектен , има само няколко серии който правят парчета.Така че ... мятайте се на ТУРБАЛАН и не го мислете .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 3 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2005 Трябва да се извиня ли сега, че не съм погледнал в интернет? :roll: Толкова струваше преди година на един приятел, купи си го от Аутотехника за това предположих, че все още е там някъде цената. Колкото до рециклиран - щом казваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 3 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2005 Абе ти много заядлив си станал напоследък?!? Няма ли кой да ти бие бан-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 3 Януари 2005 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2005 :/ аре да не се изръся пак, че оня смешния Гост пак ще ме полази, но един бан май няма да ми е зле като за начало.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulgartashak Публикувано 15 Март 2005 Доклад Share Публикувано 15 Март 2005 хм, с моито а4 2,6 quattro късам 1.8Т още на първа ... и аз бих ти посъветвал да си останеш с 2.6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване