VBI Публикувано 24 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2008 Точно него имам впредвид, но това е изходящия на радиаторчето - има стрелка на тръбичката на парното. Да не са обърнали входящ и изходящ маркуч на радиаторчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 24 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2008 (Редактирано) При мен се пада горен маркуч този с крана и не е ли входящ за да спира притока към радиаторчето когато е на LO. Иначе за на къде ще го спира? Ама за всеки случай ще погледна утре и стрелките , щото в момента говоря по памет. Редактирано 25 Февруари 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2008 Точно горния се пада и трябва да влиза в металната тръба, която отива във входа на водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 25 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2008 Еми вакумния кран работи , централната клапа също ,вече не знам. И все пак никой не ми отговори при задържане на високи обороти, дали започва да духа по-горещо от обикновенно. Защото ако не е нормално вече ще съм сигурен, че проблема е в радиаторчето. И някой да ми препоръча читав сервиз за климатици във Варна. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 25 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2008 След цялата тази мъка с това радиаторче, аз бих му направил една промивка. За целта трябва да откачиш двата маркуча за радиаторчето от металните тръби от задната част на двигателя.Много трудно се бърка отзад, но не е и невъзможно ,като за целта първо трябва да махнеш черната пластмасова кутия която се намира преди дроселовата клапа. Държи се на два винта ,широката тръба на въздушния филтър и на два пластмасови маркуча с щипки за картерните газове. Когато откачиш гумените маркучи от металните тръби в единия вкарваш маркуч с подходящ диаметър, включваш в чешмата и пускаш водата. Ако има нормална проходимост водага ще тече бързо. За да стане номера обаче вакумния кран трябва да е отворен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 25 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2008 След цялата тази мъка с това радиаторче, аз бих му направил една промивка. За целта трябва да откачиш двата маркуча за радиаторчето от металните тръби от задната част на двигателя.Много трудно се бърка отзад, но не е и невъзможно ,като за целта първо трябва да махнеш черната пластмасова кутия която се намира преди дроселовата клапа. Държи се на два винта ,широката тръба на въздушния филтър и на два пластмасови маркуча с щипки за картерните газове. Когато откачиш гумените маркучи от металните тръби в единия вкарваш маркуч с подходящ диаметър, включваш в чешмата и пускаш водата. Ако има нормална проходимост водага ще тече бързо. За да стане номера обаче вакумния кран трябва да е отворен!Ще пробвам и така макар че нали уж е ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 Нормално е при по-високи обороти да духа по-топло - все пак водната помпа върти по-бързо и осигурява по-голям дебит на топла вода през радиаторчето на парното. Въпроса е, че ако духа хладно на ниски изходящия маркуч ще е доста по-студен от входящия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 26 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 (Редактирано) Идеята ми е не толкова да се промие новото радиаторче , а принудително да се напълни с вода. Интересното е че и примен след сманата се мина по същия път. И при мен при по-високи обороти лъхваше топлина и се появяваше една специфична миризма от новото радиаторче. Даже сина ми казваше: Тате замириса на топло!! Редактирано 26 Февруари 2008 от slav4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 26 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 Идеята ми е не толкова да се промие новото радиаторче , а принудително да се напълни с вода. Интересното е че и примен след сманата се мина по същия път. И при мен при по-високи обороти лъхваше топлина и се появяваше една специфична миризма от новото радиаторче. Даже сина ми казваше: Тате замириса на топло!!Наистина има специфична миризма при по високи обороти. Искаш да кажеш , че все още има въздух в радиаторчето (все пак карам така вече месец и го обезвъздушавах два пъти от пробката ) и за това трябва да се хакне към чешмата. Правилно ли съм те разбрал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 26 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 Такава ми е идеята! Сигурен съм че не преминава топла вода през целия обем на радиаторчето. Искам и да провериш как е вързан изпарителя, успоредно или последователно на малкия кръг? Върти ми се още една идея но трябва да кажеш как са го направили връзването газаджиите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 26 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 Такава ми е идеята! Сигурен съм че не преминава топла вода през целия обем на радиаторчето. Искам и да провериш как е вързан изпарителя, успоредно или последователно на малкия кръг? Върти ми се още една идея но трябва да кажеш как са го направили връзването газаджиите.Тука малко ме затрудни. Явно не ги разбирам толкова нещата, но ще се опитам да ти обясня. Отзат от главата на мотора излиза един маркуч , който отива към изпарителя и към някъдеси чрез тройник. Иначе долния маркуч на радиаторчето( този без клапана), отива пак към изпарителя и към метална тръба покрай двигателя. Това последователно ли ще рече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 26 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2008 Това е успоредно свързване. Утре ти предлагам да направиш следния опит: Избери си място от маркуча /един от двата влизащ и излизащ от изпарителя/ което е с лесен достъп и по някакъв начин го прегъни или стисни така че да спреш притока на вода към изпарителя. По този начин ще възстановиш оригиналния дебит на охлаждаща течност към радиаторчето. Палиш колата и един ден караш само на бензин/ понеже изпарителя няма да се подгрява/ . Може да пробваш да обезвъздушиш от обезвъздушителната пробка която се намира на единия маркуч до вакумния кран когато двигателя загрее. Ако не излезе въздух просто покарай на бензин като от време на време проверявай нивото на охладителната течност в казанчето и внимателно следи уреда за температурата.П.п Газаджиите спират притока на вода като прегънат маркуча и го вържат с тел. Трябва да прецениш дали при теб дължината на маркучите позволява това, а ако не тогава импровизирай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 27 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2008 Има ли развитие по проблема ти, че ми е интересно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 27 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2008 Имен ме заинтрегува ,че си имал същия проблем и си го разрешил. За съжаление тази седмица съм много зает и нямам време да се занимавам , но се уговорих за другата с майстора да пробваме с чешмата. Но не мога да си обясня следното: като сменях водната помпа преди време беше изтекъл всичкият антифриз и после като наляхме се събра по- малко. После с каране и доливане се обезвъздуши много лесно( даже без пробката , щото аз тогава въобще не знаех за нея) и нямаше нкакви проблеми. Смених радиаторчето и не става. Не мога да си го обясня. Значи твоята се оправи с вдигане на предница, така ли? Щото при мен не помогна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 27 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2008 Вчера като се замислих , установих че когато смених радиаторчето още нямах газ /изпарител закачен на малкия кръг/. Наистина трудно се обезвъздуши , но мисля в рамките на 10 дни! Месеци по късно разисквахме в една тема че при успоредно връзване на изпарителя дебита на охладителна течност през радиаторчето намалява поне на половина. Всички дружно решихме че едва ли това е голям проблем. Сега съм почти сигурен че точно от това произтича трудността с обезвъздушаването. Още утре може да пробваш да спреш притока на вода към изпарителя и да покараш на бензин. За тази интервенция не ти трябват майстори и кой знае колко време пък и е къде по -просто от другия вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 27 Февруари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2008 Ще пробвам, но след няколко дни щото наистина съм много зает . Задължително ще пиша след това , че може и на някой друг колега да се случи. Мерси за съветите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2008 (Редактирано) Може би затова газаджиите връзват изпарителя последователно на охлаждането на маслото. Защо не опиташ да го пресвържеш по този начин. При мен е така, а съм виждал, че и на други колеги е вързано по същия начин. Има едно късо маркуче (намира се над масления филтър) , което свързва охладителя на маслото с изходящата тръба. Махаш го това маркуче и на негово място свързваш маркучите на изпарителя. Може наистина, както казва slav4o, да намалява дебита и заради това да не достига необходимото количество антифриз до радиаторчето на парното Редактирано 28 Февруари 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slav4o Публикувано 28 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2008 Веднъж радиаторчето да получи необходимия дебит и да се обезвъздуши, след това няма да има проблеми с парното. Може би климатроника винаги ще държи една идея по-високи оборотите на вентилатора за да поддържа зададената температура, но разликата ще е незначителна /поне при мен е така де/. Нека да пробва първо по-лесния вариант и после ще сподели какво е станало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 5 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 Еми има мендилски радиаторчета . Оказа се , че на новия радиатор тези ламаринени ламели които преминават през тръбичките са доста по нарядко отколкото на оригиналния и съответно въздушната струя преминава по лесно по край тях и от там по-слабо топли. На тези които им предстои такъв ремонт бих препоръчал като се махне стария с него по магазините и да се обърне внимание на гъстотата на въпросните ламели. Понеже аз не съм го сменял още ( този мендилския) искам да питам някой знае ли от къде мога да си купя оригинален на сносна цена (не говорим за 30-50 лева защото моя новия е такъв). Във Варна в Автотреид ми искат 229 лв. което ми се струва доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Април 2008 Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 Моя новия е за 39 лв и си работи чудесно - така, че цената не е решаваща. На външен вид ламелите му бяха толкова колкото и на оригиналния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiuboG Публикувано 5 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2008 Явно при мен се е паднал калпав . Аз го купих преди смяната без да го гледам много, оставих колата заедно с него в сервиза , после отидох да си я взема и нямаше как да го сравня. Никога повече няма да правя така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaudi_6 Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 При мен пък е много зле положението.Немам никакво топло,пълна излагация.Централна клапа е отворена,но въздуха който влиза в купето е леден.Маркучите на казанчето на парното са горещи и двата.Разбрах че има някакъв воден клапан за топло,ама не знам къде е.Може и в него да е проблема,знам ли.Имам съмнения и в самия климатроник,дали командва правилно клапите за топъл въздух.Когато включа да духа по средата,ефекта е нулев-никаква струя няма.Също не духа и отзад на двете духалки на пасажерите.Повече от ясно е че въздуховодите са свързани.Но дори и да няма въздух по средата на таблото,защо отстраничните въздуховоди,които работят няма топлина.Знам че има топлинна клапа която най вероятно е блокирала,или климатроника не я включва.Шах и мат е положението.Климатроника не изписва грешки.Очаквам помощни съвети.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 (Редактирано) Щом входящия и изходящия маркуч на радиаторчето на парното са горещи вероятно проблема ти е в централната клапа - откачена или блокирала в някаква положение - по скоро студено . Редактирано 3 Февруари 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoa6 Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Щом входящия и изходящия маркуч на радиаторчето на парното са горещи вероятно проблема ти е в централната клапа - откачена или блокирала в някаква положение - по скоро студено .каде се намира тази клапа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2010 Има доста теми със снимки - поразрови се малко ще ги намериш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване