Jump to content

Проблем с паленето и оборотите


tup_4yk

Recommended Posts

Здравейте колеги имам нужда от помощ.Проблема ми се появи снощи докато карах.Спрях на един от сфетофарите и в момента в който изклиючих от скорост колата започна да държи много високи обороти.Забелязах и че изгуби мощноста си.Когато подам газ не ускорява така както преди да стане този проблем.Прибрах се и завъртях ключа да изгася колата,но тя остана да работи още няколко секунди.Днес сутринта реших да я закарам на майстор но не можах да я запаля.Извиках приятел с неговата кола да ме дръпне да запаля но отново неможа да запали въпреки че опитвах доста на 2 и на 3-та скорост.Запали за момент след дълго дърпане и то замалко, след което като подадох газ тя сякаш се задави и пак изгасна.Колата е Б3 1.6 двигател РР с карбуратор.Ако някои има идея от какво може да е или да е имал подобен проблем ще се радвам ако може да ми помогне с съвет или да каже от каде може да е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако е прескочил зъб на ремъка би трябвало да се наруши нормалната работа на двигателя или поне аз така си мисля.а и ще държи ли такива високи обороти?отделно тя запали веднъж, поработи нормално както снощи на високи обороти ... и когато и подадох газ се задави и изгасна.. :flipoff: Снощи имах време да се опитам да върна на ръка палеца с жилото на газта.... и оборотите се нормализираха ... но когато го пуснах всико се върна в изходно положение :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а как? аз не съм човек които разбира особено много от автомобили.но ми се видя правилно решение след като не можах да я запаля цяла сутрин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има същото Ауди, подобно нещо не ми се е случвало. Провери да не е разхлабено делкото. Друга възможност е регулатора на дроселната клапа да е изпушил, щом като буташ с ръка зад карбуратора и се оправя.По принцип ремък трудно превърта освен око не е охлабил повече, виж го и него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за помоща колеги :flipoff: сега вече е късничко да ги проверя всички тези неща но утре ще ги погледна на светло.ако някои има други идеи може да ги сподели, ако не се оправя тези дни , понеделник колата ще я водя на доктор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търси проблема в делкото ,според мен ти е избягала центровката въпроса е защо.огледай палеца и капачката на делкото и виж оста на делкото да не се е разбила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а случайно преди да почне да прави тези номера да си сипал бензин на някоя бензиностанция, възможно е да го прави и от некачествено гориво :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ако е прескочил зъб на ремъка би трябвало да се наруши нормалната работа на двигателя или поне аз така си мисля.а и ще държи ли такива високи обороти?отделно тя запали веднъж, поработи нормално както снощи на високи обороти ... и когато и подадох газ се задави и изгасна.. :flipoff: Снощи имах време да се опитам да върна на ръка палеца с жилото на газта.... и оборотите се нормализираха ... но когато го пуснах всико се върна в изходно положение :rolleyes:

Според мен нещо се е разболял карба.

Твоя сигурно е от ония електронните - огледай му първо жиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега! От скоро имам Ауди 80 и незнам дали проблема е същия, но също като при теб не небараше както преди и много бяха колебливи оборотите. При мен беше скъсан тампон на карбуратора, долу този гумения. Това им била болката на тези коли. Именно при подаването на газ карбуратора се накланя напред и влиза въздух, така на колата не и стига гориво. Отиди на диагностика на бензин или газ, на каквото я караш, да я погледнат. Надявам се да съм бил от полза. УСПЕХ!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами този филм с карбуратора вече го минахме :stupid: Бензин малко преди това наистина сипах, но пък друг път от лош бензин такива маимунджолъци не е правила ,че чак да не пали.За проблемите с кабелите на карбуратора също сме го гледали филма и там погледнах.Делкото наистина от известно време е станало едно такова шумно и се чува от него един мн странен шум, но пък ако е от него защо до вечерта ми държеше само високи обороти и работеше а сега даже неще да запали кочината каталясала... :blink: Сега в понеделник съм и уговорил доктор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

аванс коректора най-много да е зацепил и да имаш постоянно предварение - така както го описваш.

Пи голямо предварение не иска да гасне колата а и по-трудно казват, че пали /лично аз не съм забелязал по-трудно палене, но и не съм прекалявал с предварението де/.

Огледай делкото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...