nurv Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Здравейте,Доста време вече стана обикалям да си купя сносна количка. Не съм човек с парички все още и затова гледам във възможно най-ниският клас, както ще се убедите. Но днес на Горубляне видях една изключително запазена кола. Идва си със сервизната книжка, 3 ключа и плочката за вадене на нов. Има забележки по купето, две сериозни драскотини на двете задни вежди. Не знам какво точно мнение очаквам да чуя. Но искам да споделя една снимка на двигателя.Ще съм благодарен за всякакви съвети, които се сещате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Двигателя е просто добре измит, това въобще не трябва да те подлъгва(за справка- ето за няколко часа какъв вид докарах с гъбичка, обезмаслител и силиконов спрей на предишния си двигател- щрак ).Колата е с механична безинова помпа, май и с ръчен смукач, съдейки по двете жила, отиващи в карбуратора. С други думи, няма много електроника по нея и е максимално опростена.Виж я как пали студена, как работи като загрее, провери как се върти волана, съединителя отделя ли добре.Няма да ти цитирам целия списък от неща, които трябва да провериш, можеш да го прочетеш ТУК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 9 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Колата запали от първото завъртане, без газ. Държи си оборотите. За разлика от всичко друго, което гледах тази не хвърляше "конденз" като обезумяла. Най-много ме впечатли книжката, първото масло е сменени на 8к километра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Това за конденза, не знам до колко е показателно, По- скоро говори, че колата е запалена вече загряла...П.С. Сетих се една забавна случка- на времето, като направих основен ремонт на Асконата и смених цялата генерация с нова Уокър. Та след 3- 4 минути работа, от ауспуха почна да излиза конденз, аз си казах 'Бах'ти, 1000лв за ремонт и почна да плюе вода' , майсторите едвам ме успокоиха, че мотора е ок и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 9 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Като оставим настрана обаче тази кола, ако съдя само по Горубляне за хора със скромен бюджет като моя до 4к няма място в средите на Audi. Ще взема да открадна на бащата и ще му купя нещо друго Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 ...няма много електроника по нея и е максимално опростена...Двигателя е NE,няма абсолютно никаква електроника! Иначе корав мотор,елементарен за поддръжка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Че е карбуратор,познах и аз.Интересно ми е обаче,това означава ли автоматично,че дърпаш и връщаш смукач?!Аз примерно съм се зарекъл след Жигулата кола със смукач да не карам.Колеги,мисля че не е разводняване на темата,ако сравним плюсовете и минусите на карбуратора и моноинжекциона.Да кажа и какво ми направи впечатление от снимките-някой май е побългарявал маркуча между радиатора и разширителното казанче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 ...и казанчето е чисто ново.Оригиналния маркуч е доста скъп, дават го да държи сериозно налягане, но човека е сложил просто маслоустойчив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 9 Март 2008 Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Да и на мен ми направи впечатление казанчето,а и антифриза е нов.Като знам моето казанче с какво ли не го чистих и не достигнах този ефект...няма как да не е ново... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 9 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2008 Искате да кажете, че колата далеч не е толкова запазена, колкото ремонтирана тук? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Не сме казали такова нещо Просто те съветваме да обърнеш внимание на подменените детайли с елементи на побългаряване, понеже подозирам, че е търсено 'бюджетно решение'.Само по снимка друго не можем да кажем. Ако искаш информация за състоянието на колата, закарай я в сервиз, за да и направят диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TheSaint Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 На моето аудио си беше същия мЪркуча, така, че съм склонен да мисля, че си е оригиналния. Да кажа и какво ми направи впечатление от снимките-някой май е побългарявал маркуча между радиатора и разширителното казанче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 10 Март 2008 Доклад Share Публикувано 10 Март 2008 Смукача е ръчен(и невиждам проблем в това,даже предимство)!Маркуча между радиатора и разширителния съд е 100% оригинален!Други въпроси и предположения!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване