Jump to content

Климатроник


Milen Mitev

Recommended Posts

Имам следното питане ако някой може да каже:

Когато оставя колата на обороти да работи климатроника спира да духа студено и когато потегли колата в движение почва отново.

А също така при първоначално включване ако е по топло в купето и компресора се натовари ремъка пресвирва .

Възможно ли е да се дължи на недостиг на фреон или по скоро е хлабав ремъка ?

Колата е А4 Б6 двузонов климатроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега има го и тоз момент днес след като написах темата изучих нещата малко по подробно следих стоиностите на налягането и когато е между 24 26 бара налягането работи перфектно но качи ли се до 30 бара и спира компресора.

Не забелязвам да се включва допълнителния вентилатор на охлаждането незнам дали това е нормално незнам.

По късно нещата се стабилизираха и дори на оборот вътре в колата стана като хладилник но налягането не се качи повече над 26 бара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен като има снежинка на дисплея на климатроника и 2-та вентилатора отпред на радиатора въртят. Като изключа снежинката(компресора) и 2-та спират да се въртят.

Редактирано от Пламен П
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата дани---д беше прав днес се заиграх и изследвах проблема да някъде оказа се че 2 рия вентилатор който е електрически не върти изобщо със ваг ком му пуснах изходящ тест и пак не завъртя проблема е явно в това но в момента изучавам за какво става вапрос и как се контролира ако някой има опит може да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка присвирва защото е хлабав.Едната перка(малката) ти е за климатроника и работи само, когато компресора е включен.Голямата е на виско съединител и върти само, когато е необходимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам следното питане ако някой може да каже:

Когато оставя колата на обороти да работи климатроника спира да духа студено и когато потегли колата в движение почва отново.

А също така при първоначално включване ако е по топло в купето и компресора се натовари ремъка пресвирва .

Възможно ли е да се дължи на недостиг на фреон или по скоро е хлабав ремъка ?

Колата е А4 Б6 двузонов климатроник.

и аз имам съшия случай, но още не са почнали горещите дни за да ме тормози този проблем и не съм го оправил. Иначе също, като се движа духа яко студено, но ако постоя на сфетофар половин минута(при горещ ден) и все едно няма климатик..... Отидох да ми го напълнят и ми казаха че освен че имал нужда от фреон, вентилатора не се включвал. Резултата от пълненето беше, че държеше мало по дълго време на сфетофар да духа студено.

Сигурно и при теб е вентилатора, ако го оправиш пиши каде и за колко :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така проблема го реших оказа се електронниа блок които управлява скороста на допълнителния вентилатор.

По точно от метереологичните условия температура влага и тнт основната захранваща верига се беше прекъснала точно там където влиза в блока.

Свалих блока за управление отворих го и го огледах за други проблеми, изчистих остатъка от клемата която излиза напластих иа с поялника почистих и захранващия кабил и него напластих с поялника и ги запоих.

След това всичко си дойде по местата.

Климатроника тръгна нормално вентилатора си включва изключва и регулира скороста налягането падна до 10 11 бара в системата.

Правих си го аз и не ми струваше нищо ако изключим загубенто време около един ден .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...