Milen Mitev Публикувано 12 Март 2008 Доклад Share Публикувано 12 Март 2008 Имам следното питане ако някой може да каже:Когато оставя колата на обороти да работи климатроника спира да духа студено и когато потегли колата в движение почва отново.А също така при първоначално включване ако е по топло в купето и компресора се натовари ремъка пресвирва .Възможно ли е да се дължи на недостиг на фреон или по скоро е хлабав ремъка ?Колата е А4 Б6 двузонов климатроник. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 12 Март 2008 Доклад Share Публикувано 12 Март 2008 Мисля, че не ти работят вентилаторите - нямаш охлаждане на радиаторите и сработва пресостата за високо налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Mitev Публикувано 12 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2008 Да колега има го и тоз момент днес след като написах темата изучих нещата малко по подробно следих стоиностите на налягането и когато е между 24 26 бара налягането работи перфектно но качи ли се до 30 бара и спира компресора.Не забелязвам да се включва допълнителния вентилатор на охлаждането незнам дали това е нормално незнам.По късно нещата се стабилизираха и дори на оборот вътре в колата стана като хладилник но налягането не се качи повече над 26 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен П Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 (Редактирано) При мен като има снежинка на дисплея на климатроника и 2-та вентилатора отпред на радиатора въртят. Като изключа снежинката(компресора) и 2-та спират да се въртят. Редактирано 13 Март 2008 от Пламен П Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Mitev Публикувано 13 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 Колегата дани---д беше прав днес се заиграх и изследвах проблема да някъде оказа се че 2 рия вентилатор който е електрически не върти изобщо със ваг ком му пуснах изходящ тест и пак не завъртя проблема е явно в това но в момента изучавам за какво става вапрос и как се контролира ако някой има опит може да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 Ремъка присвирва защото е хлабав.Едната перка(малката) ти е за климатроника и работи само, когато компресора е включен.Голямата е на виско съединител и върти само, когато е необходимо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liyan Публикувано 13 Март 2008 Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 Имам следното питане ако някой може да каже:Когато оставя колата на обороти да работи климатроника спира да духа студено и когато потегли колата в движение почва отново.А също така при първоначално включване ако е по топло в купето и компресора се натовари ремъка пресвирва .Възможно ли е да се дължи на недостиг на фреон или по скоро е хлабав ремъка ?Колата е А4 Б6 двузонов климатроник.и аз имам съшия случай, но още не са почнали горещите дни за да ме тормози този проблем и не съм го оправил. Иначе също, като се движа духа яко студено, но ако постоя на сфетофар половин минута(при горещ ден) и все едно няма климатик..... Отидох да ми го напълнят и ми казаха че освен че имал нужда от фреон, вентилатора не се включвал. Резултата от пълненето беше, че държеше мало по дълго време на сфетофар да духа студено.Сигурно и при теб е вентилатора, ако го оправиш пиши каде и за колко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Mitev Публикувано 13 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2008 Така проблема го реших оказа се електронниа блок които управлява скороста на допълнителния вентилатор.По точно от метереологичните условия температура влага и тнт основната захранваща верига се беше прекъснала точно там където влиза в блока.Свалих блока за управление отворих го и го огледах за други проблеми, изчистих остатъка от клемата която излиза напластих иа с поялника почистих и захранващия кабил и него напластих с поялника и ги запоих. След това всичко си дойде по местата. Климатроника тръгна нормално вентилатора си включва изключва и регулира скороста налягането падна до 10 11 бара в системата.Правих си го аз и не ми струваше нищо ако изключим загубенто време около един ден . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts