joro09 Публикувано 21 Март 2008 Доклад Share Публикувано 21 Март 2008 (Редактирано) Здравейте колеги,прави ми впечатление когато колата е запалена и на място ,мирише много кофти,лютиво,и миризмата е задушлива.Слагал съм два пъти на два резервоара добавка за почистване на дюзи,няма резултат.На какво може да се дължи проблема?Колата е А3 1.9ТДИ,110к.с. Редактирано 21 Март 2008 от joro09 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gesev Публикувано 21 Март 2008 Доклад Share Публикувано 21 Март 2008 Здравейте колеги,прави ми впечатление когато колата е запалена и на място ,мирише много кофти,лютиво,и миризмата е задушлива.Слагал съм два пъти на два резервоара добавка за почистване на дюзи,няма резултат.На какво може да се дължи проблема?Колата е А3 1.9ТДИ,110к.с.сурова нафта е отговора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 22 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 сурова нафта е отговораА каква е причината?Как може да се оправи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 И около моята намирисва неприятно, задушливо, така е откакто я взех.Все пак е дизел ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 22 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 И около моята намирисва неприятно, задушливо, така е откакто я взех.Все пак е дизел ...Да ама не е нормално,нещо не е наред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 22 Март 2008 Доклад Share Публикувано 22 Март 2008 сурова нафта е отговораТова е отговора, не изгоряла нафта, а може да се оправи и да изгаря пълноценно и от там идва доста икономия... а колата става по чувствителна и бяга повече, а гори по малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 24 Март 2008 Доклад Share Публикувано 24 Март 2008 (Редактирано) Здравейте колеги,прави ми впечатление когато колата е запалена и на място ,мирише много кофти,лютиво,и миризмата е задушлива.Слагал съм два пъти на два резервоара добавка за почистване на дюзи,няма резултат.На какво може да се дължи проблема?Колата е А3 1.9ТДИ,110к.с.Откакто я имаш ли е така? Колегата Дани няма да напише половин страница инструкции така, че ще трябва да се разходиш до Монтана и после пиши какво е станало. Като беше студено като запалиш имаше ли неустойчива работа няколко секунди и като я настъпиш какъв пушек изпушва? Редактирано 24 Март 2008 от Zinoto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 24 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2008 Откакто я имаш ли е така? Колегата Дани няма да напише половин страница инструкции така, че ще трябва да се разходиш до Монтана и после пиши какво е станало. Като беше студено като запалиш имаше ли неустойчива работа няколко секунди и като я настъпиш какъв пушек изпушва?Колегата Дани каза какво трябва да се направи,при първа възможност ще пробвам!Ми да,като е студено има малко неустойчива работа,няколко секунди.А за пушека мисля че е сив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 25 Март 2008 Доклад Share Публикувано 25 Март 2008 (Редактирано) А бе на мен досега не ми се е случвало дизелова кола да мирише добре отвън, докато работи, а съм имал няколко и много хора около мен карат дизели и то доста нови. И ако някой ми каже, че след някаква намеса дизела става ароматен и спира да люти-добре, значи е открил нещо ново, евала. Колега, ако наистина само миризмата ти е проблема, моето мнение е, че нямаш проблем. А иначе вътре в купето ли го усещаш или като излезеш отвън? Защото аз имах подобен проблем като я купих (миришеше в купето) и накрая открих липсата на една обратна клапа под задната броня. А ако е само отвън- значи това ти е първия дизел, но ще свикнеш . Като излизаш до багажника, изгасваш колата и готово . Редактирано 25 Март 2008 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 25 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2008 (Редактирано) ........Е вътре не мирише,и аз имам доста дизелови коли около мен,и не ми е правило впечатление да имат тая миризма,а на мен няколко човека ми го казаха и аз го усещам! Редактирано 26 Март 2008 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Olek Публикувано 27 Март 2008 Доклад Share Публикувано 27 Март 2008 Е вътре не мирише,и аз имам доста дизелови коли около мен,и не ми е правило впечатление да имат тая миризма,а на мен няколко човека ми го казаха и аз го усещам!Здравей,колата харчи ли масло(сиво е знак за наличието на изгоряло масло)?Гледей да ли имаш катализатор или не! колата ми от както съм махнал катализатора също смърди поздрови Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 27 Март 2008 Доклад Share Публикувано 27 Март 2008 Това е отговора, не изгоряла нафта, а може да се оправи и да изгаря пълноценно и от там идва доста икономия... а колата става по чувствителна и бяга повече, а гори по малко Дани, колата си върви добре, не е мудна, почти не пуши, и не гори много.Според мен дизела си мирише, плюс саждите.Само че всеки има различни разбирания за много и гадна миризма.Все пак -- винаги съм отворен някой да я погледне и да каже :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 27 Март 2008 Доклад Share Публикувано 27 Март 2008 Дани, колата си върви добре, не е мудна, почти не пуши, и не гори много.Според мен дизела си мирише, плюс саждите.Само че всеки има различни разбирания за много и гадна миризма.Все пак -- винаги съм отворен някой да я погледне и да каже :-)Да, тук си много прав, че всеки си има различно мнение за миризма, но тези настройки са когато колата е била нова, а сега е на няколко хиляди км. и тези настройки не са най-актуалните... Един добър дизелджия, който разбира от функцийте на програмата Ваг-Ком, може да оптимизира колата, и да останеш очарован от динамиката и разхода след това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 27 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2008 Здравей,колата харчи ли масло(сиво е знак за наличието на изгоряло масло)?Гледей да ли имаш катализатор или не! колата ми от както съм махнал катализатора също смърди поздровиЗа около 3 хил км. маслото не ми прави впечатление да е мръднало,а катализатора съм го махнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 27 Март 2008 Доклад Share Публикувано 27 Март 2008 а катализатора съм го махнал. мисля, че много помага за миризмата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 28 Март 2008 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2008 мисля, че много помага за миризматаКато се замисля май преди да го махна го нямаше проблема,или небеше така осезаемо.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 28 Март 2008 Доклад Share Публикувано 28 Март 2008 Е ми, значи с общи усилия установихме причината. Карай си спокойно колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 29 Март 2008 Доклад Share Публикувано 29 Март 2008 Е ми, значи с общи усилия установихме причината. Карай си спокойно колата.Само, че не е нормално от това, че го няма катализатора да люти и да мирише и да се усеща без да си пъхнеш носа в ауспуха. Освен това катализатора няма връзка с паленето студена и да дава колебание на обороти няколко секунди след старта. Както колегата ми сподели на лично. Не е нормално също да пуши сиво като подадеш газ. Моята вече не пуши абсолютно нищо независимо топла или студена е. Абсолютно безцветни газове във всеки режим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 29 Март 2008 Доклад Share Публикувано 29 Март 2008 Само, че не е нормално от това, че го няма катализатора да люти и да мирише и да се усеща без да си пъхнеш носа в ауспуха. Освен това катализатора няма връзка с паленето студена и да дава колебание на обороти няколко секунди след старта. Както колегата ми сподели на лично. Не е нормално също да пуши сиво като подадеш газ. Моята вече не пуши абсолютно нищо независимо топла или студена е. Абсолютно безцветни газове във всеки режим.Браво, колега...А аз си мислех че ти помагам на лични... а то как са стояли нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 29 Март 2008 Доклад Share Публикувано 29 Март 2008 Браво, колега...А аз си мислех че ти помагам на лични... а то как са стояли нещата Е вече ще се съветваме заедно, неволята учи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 30 Март 2008 Доклад Share Публикувано 30 Март 2008 Колата е закачана на вагком при Жоро, Стефан и Мишо. Никой не е споменал да вижда проблеми с настройката.Единствения ми проблем е че вече ми се вижда мудна, което се случва като свикне човек с една кола.Или може би променливата геометрия се е напълнила със сажди и не е толкова подвижна ... Знам ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EMcHoOoO Публикувано 30 Март 2008 Доклад Share Публикувано 30 Март 2008 колега а мерише ли на нафта като я запалиш??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joro09 Публикувано 2 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2008 колега а мерише ли на нафта като я запалиш???Като е студена май да.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ssson Публикувано 13 Април 2008 Доклад Share Публикувано 13 Април 2008 и мота мирише да се похваля.на много гадно до преди да махна катализатора сега по малко,но някога като я вкарам в високи обороти замирисва и в купето малко,не сам сменял филтъра на купето,обаче има и друго което не е за тази тема ама малко не ми е в час турбинката и по точно управлението,като си набирам спокойно набира си ам не както требе, като върна газта на 2500 об. и подам пак става самолет,при ускорение не плавно пак си бега,назнам смених всички вехти маркучета по оправлението на клапаните,преди забиваше на 3500 а сега е добре в това отношение.нямям времве ама сам планувал едно посещение при колегата дани от монтана да я види тая ваг история, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radich Публикувано 31 Май 2009 Доклад Share Публикувано 31 Май 2009 Това е отговора, не изгоряла нафта, а може да се оправи и да изгаря пълноценно и от там идва доста икономия... а колата става по чувствителна и бяга повече, а гори по малко Колега дали може да споделиш как се оправя това че и аз имам същия проблем Благодарско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване