Jump to content

МУЛТИТРОНИК-проблем


Recommended Posts

Здрасти,

филтъра е евтин в сравнение с маслото, не е стотици левове..

Проблема е как да се стигне до него, а това става само с разглабянка на кутията. Не че не може да ти сменят само маслото, то може да се източи без да се разглабя кутията.

Та идеята ми беше, че една истинска инспекция на кутията задължително става със сваляне и разглабяне - освен филтъра, вътре е добре да се сменят и едни семеринги и разни пластмасови маслоотвеждащи пътеки и прочие. Всички те като части не са скъпи (маслата струват повече от всичко останало), но са заврени на п.... им лелина.

Това е ... но почти никой не се навива да ги отваря, защото като ги разчарковат, няма обратно събиране :flipoff:

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско, благодаря за подробната информация.

По думите ти разбирам, че си минавал по тази трънлива пътека.

С една дума, независимо какво правят тези майстори за нас е важно като се качим в колата да стигнем до так кадето сме се запътили без проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и да не са ни заклали с цифри и да са ни набили 7 ламели на 6-ламелна скоростна кутия.

може и да са ни съдрали дупарата с 4к левчета щото трябва да се подмени и компютърчето

а може и да не са сменили компютърчето и директно 7-та ламела да са влезли там дето не им е мястото

а може и хич да не са сменяли нищо а просто да са отворили ЕЛЗА-та и да са прочели 2-3 странички че да значт как да те повозят компетентно на шейната ... :steinigung:

хайде сега жената ще чете форума ... :rolleyes:

прати ми на лични колко ти излезе ремонта ако е такава тайна а аз няма да казвам на никой - най-вече на жена ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и да са ни съдрали дупарата с 4к левчета щото трябва да се подмени и компютърчето

а може и да не са сменили компютърчето и директно 7-та ламела да са влезли там дето не им е мястото

а може и хич да не са сменяли нищо а просто да са отворили ЕЛЗА-та и да са прочели 2-3 странички че да значт как да те повозят компетентно на шейната ... <_<

Мда, а за да решат проблема са извикали циганка от Столипиново да му бае на Мултитроника и да му лее куршум. Или не, просто са надрусали колегата, та той сега не усеща сецането на автомобила.

Много черногледи сме май - вече чухме, че Мишо прави кутиите - евалла на пича за времето което е отделил, за нервите които е похабил и за рисковете, които е поел, за да се САМОусъвършенства!

Защо трябва да се гледа на другите извършващи тази дейност, като на мошенници? Все пак в случая сервизът извършил ремонта, е доста по-близо до сервизната информация на производителя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега chaos не се възпалявай толкова...

Този форум аз го възприемам като място да си помагат хората със сходни проблеми, освен за чесане на езици.

Така че бравос на колегата че си е оправил проблема само дето нищо не разбрах от това дето го е писал.

Поправката е някаква супер-хипер-свръх секретна тайна.

Цената още повече...

И никой никога не е казвал че другите сервизи са мошеници.

Това впечатление остава от получената информация - няма цена, няма обяснение какво стои зад тази цена, няма краен резултат..

Общо взето чесане на езици

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок излезе ми 4400 със смяната на всички консумативи, без масло на двигател и филтрите(горивен маслен въздушен), но за техническата информация нищо не мога да кажа, започнаха да ми обясняват нещо,но така или иначе нищо не разбирам(а и не ми е работа)така че нищо не мога да кажа. просто колата върви добре, а и разхода падна с около литър.А сега помогнете при избора на летни гуми

Редактирано от momchil cecov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е това вече е малко по смислено обяснение макар че пак 4400 лева си е множко за смяна на плейтовете само.

и за да не съм голословен само малко информация и от нашата страна какво представлява тоя ремонт

за 3500 бате Мишо сменя

плейтове,

лагери,

филтри (външен и вътрешен )

семенинги, та включително и тоя на диференциала

гумички, уплътнения, гарнитури

чистак нова верига

масла, на кутията и диференциално

и т.н. ......

само корубата и 2-те тенджери притискателните вътре остават реално от старата кутия :hilezh: другото всичкото е ново

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А, последното - "корубата и 2-те тенджери притискателните вътре", звучи адски технически и терминологично(кулинарно) издържано ;)

Бих се доверил на вашия професионализъм !

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пропускай факта че професионалното ми амплоа е на прост педераст ( програмист ) :hilezh:

така че ако искаш точно техническо обяснение с цитати на номера от ЕТКА трябва да се обърнеш към Мишо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

ZDRAVEITE.NOV SAM VAV FOROMA.IMAM PROBLEMI S MULTITRONIKA NA A6.GLEDAM 4E DOSTA OTDAVNA STE RAZISKVALI TEMATA....PROBLEMA E 4E PRI VKLIU4VANE NA SKOROST NE VINAGI TRAGVA VEDNAGA,A PONQKOGA NE TRAGVA VAOB6TE.SLED NQKOLKO VLIU4VANIQ I IZKLU4VANIQ TRAGVA NO SAS LEKO ZABAVQNE.I NA POSLEDAK PO4NA DA MI PREMIGVA MARKERA NA SKOROSTITE NA TABLOTO.NEKAKVI IDEI??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, първо добре дошъл и второ тук пишем на кирилица.

Ако прочетеш темата отначало ще добиеш информация за проблема си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извиняваите за латинеца.в момента колата ми е в сержиз.гледаха правиха по4истваха и накрая ми казаха в управлениети ми е проблема и таи като това ми е втората такава кутия им дадох парвата да пробват с неиното управление,ама не сам оптимист.проблема е 4е и при парвата бе6е така.по4наха вариянта проба-гре6ка.парво ван6ния филтар смяна(630лв),масло-смяна(240лв),дат4ици за ниски и високи обороти-смяна(90лв),проба с друго управление,проба с друга помпа и накрая казаха "не става" :eusa_dance:.или вариянта вра6тане за рециклирана(тогава бе6е 16 000) или втора употреба.и като си платих и малко за пробите си намерух друга втора употрба ама..... та и с парвата по4нахме с управлението та си еба......та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не зная от кой град си но в София има човек който ще ти реши проблема

Мишо от Горубляне - 0887/787949

прави мултитроници единствен в БГ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От по горе коментираното разбирам 4е този Мишо може евентуално да ми реши проблема.В момента колата е в Хасковски сервиз. Ще ги из4акам да видя какво 6те направят и ако се наложи след това ще ви питам по подробно за Мишо.

Редактирано от ivan__ianev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...