Jump to content

шум в мотора ауди а6 2,5тди 98г


bifo

Recommended Posts

зравейте на всички.иаз дави споделя един проблем.колата е типтроник както си вървеше днес в дъжда изапочна да сечува стържене ито доста силно като лагер но колата сивървеше инея спрях защото подчти се прибрах и докато я прибирах си стържи здраво ислед катоя загасих и дотам .вече няма палене стартера не врътва аи нищто не изписва на борд коп. за проблем чуваше се от предницата до ремъците.акакво общо има с паленето незнам.

Редактирано от bifo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да ти се е проявил дефекта на тоя мотор.Да ти се е счупила кобилица и да е паднала.Другото,за което подсказва стърженето е,някоя прецакана ролка.Възможностите са да си скъсал ангренажния ремък или алтернаторния.От алтернаторния като се скъса спира да ти работи динамото и като си покарал са изчезнали токовете :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или като си запалил да е залепнал шалтера на стартера и да не се е върнал бендикса. Може би си карал през цялото време на стартер и затова се е чувал този стържещ звук. След това се прецаква стартера и няма палене :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кобилица с сигурност не ако падне

наи вероятно ще из4езне цилиндар и ще прекасва

някоя ролка -от там и ремак

аз скасах то4но така пистов ремак то4но на калотина

между бг и сарбия,блокира ми една ролка нищоп 4е беше

на 20к км

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кобилица с сигурност не ако падне

наи вероятно ще из4езне цилиндар и ще прекасва

някоя ролка -от там и ремак

аз скасах то4но така пистов ремак то4но на калотина

между бг и сарбия,блокира ми една ролка нищоп 4е беше

на 20к км

възможное иаз мисля чее ролка но защо не пали това немога даси обясня ток има но неврътва въобще

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стартера е по вероятно, както VBI каза. Ако е било ролка си щял да усетиш да мирише на изгоряла гума (от ремъка).

Това за кобилица не ми се вярва. Трябва да се свалят капаците на ремъците и да се види , то ще си проличи. Но щом като завъртиш на стартер и нищо не става ,значи е там проблема. Някой път контактният ключ (от износване) произволно залепва вътре на стартер както си караш и почва едно стържене , от там ако не спреш веднага се преебава и стартера. На мен навремето ми се случи , че и на един мой приятел.

Редактирано от LiuboG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мъчи колата повече да я палиш а я закарай веднага в сервиз да си кажат мнението.Може да е превъртял рекъма или да е загубила центровка от помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здравейте отново относно проблема.оказасе стартера катого свалихме икво давидим само кутията му е здрава всичко друго излезна на парчета направо съмго запалил пълниятму ремонт излезна 300 лева исега пали на четвърт.апрети въртеше по 3 4 секунди което мислех чее от ГНПто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...