levis Публикувано 7 Април 2008 Доклад Share Публикувано 7 Април 2008 Решил съм,да купувам в близките дни Б4-авант.спрял съм се на 2.0 Е.макар че много ме изкушава и 1.9 ТДИ.Питането ми е следното :имали Б4 с двигател моно-инжекцион ,и ако има кое е по добре като мотор пълна инжекция или моно-инжекция.предполагам че на моно-инжекцията по леко и поняса газова уредба...и техническо обслужване.Понеже сам млад неразбирач, всеки един ваш съвет ще ми е от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 8 Април 2008 Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 Има Б4 моноинжекция-2.0 Е 90 к.с..За останалото си си отговорил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Април 2008 Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 Здравей колега, аз съм с този мотор (2.0 моноинжекцион АБТ) и карам на газ, много е лесен за поддръжка, като цяло съм доволен, но е малко тромав, с други думи като реша да изпреварвам си е цял "ритуал"! Аз на твое място бих вземал пълната инжекция, жалко че като си купувах колата намах представа за съществуването на форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moniglow Публикувано 8 Април 2008 Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 И моят глас за 2.0 пълна инжекция АВК с електрически инжектори 115к.с. /доскоро карах такъв/ по-еластичен от моноинж. и елементарен за газифициране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plambata Публикувано 8 Април 2008 Доклад Share Публикувано 8 Април 2008 И аз съм с 2.0 пълна инджекция,много добре си върви и на газ и на бензин,почти няма разлика м/у две,+ това става обикновена газ.уредба(не инжекцион),ко ти трябва повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
levis Публикувано 9 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2008 Мерси колеги,за съветите.това ще е 2.0 пълна инжекция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 ако беше преди една година, щях да ти кажа земи си дизел, щот ще спестиш пари, пък ся стана така, че е все едно дали ще караш дизел или газ, дори на газ е по-евтино макар че аз съм си ЗА дизела, щот мразя коли на газ и съм казал, че никога няма да си взема бензинка и да я осера с газово ПОВЕЧЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 (Редактирано) ако беше преди една година, щях да ти кажа земи си дизел, щот ще спестиш пари, пък ся стана така, че е все едно дали ще караш дизел или газ, дори на газ е по-евтино макар че аз съм си ЗА дизела, щот мразя коли на газ и съм казал, че никога няма да си взема бензинка и да я осера с газово ПОВЕЧЕ Тоа па Решил съм,да купувам в близките дни Б4-авант.спрял съм се на 2.0 Е.макар че много ме изкушава и 1.9 ТДИ.Питането ми е следното :имали Б4 с двигател моно-инжекцион ,и ако има кое е по добре като мотор пълна инжекция или моно-инжекция.предполагам че на моно-инжекцията по леко и поняса газова уредба...и техническо обслужване.Понеже сам млад неразбирач, всеки един ваш съвет ще ми е от полза. И 115 коня (ABK) и 90 коня (ABT) 2.0 се правят с обикновена газова Редактирано 10 Април 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack1 Публикувано 10 Април 2008 Доклад Share Публикувано 10 Април 2008 Пък на моята В4-ка/освен бензин и газ/,отпред й сложих и две куки,да имам къде да връзвам магарето отпред! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
levis Публикувано 12 Април 2008 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2008 Купих си 1.9 TDI .мерси на всички за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 12 Април 2008 Доклад Share Публикувано 12 Април 2008 Купих си 1.9 TDI .мерси на всички за съветитеЕ това беше избора Добре дошъл в клуба на печките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване