Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Audi се отказва от "Льо Ман"

69b61e68d738ed074284f43f162e68d6_big.jpg

Сезон 2013 ще бъде последният за "Четирите кръга" в състезанията за издръжливост, съобщава Autoblog.es. Испанците се позовават на собствени източници от компанията, според които мястото на Audi във висшата категория на сериите "Льо Ман" ще бъде заето от Porsche. Решението било продиктувано от босовете на VAG, които не искали да се пилеят средства в противопоставянето на две марки под шапката на концерна в една и съща дисциплина.

Вместо в "Льо Ман" от 2014-а от Audi смятали да съсредоточат усилията си в друг шампионат. Сред разглежданите възможности била и Формула 1, тъй като марката вече участва в DTM, а от догодина във WRC се пуска Volkswagen. Неотдавна шефът на състезателното подразделение на концерна Йост Капито също спомена за плановете на VAG да се пробва във Формулата.

Link

Тия дни се очаква VAG да закупи останалите 50,1% от Порше, та за това явно ще промотира марката, която има най-много победи на ЛьоМан. Ауди остават в ДТМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Електрическото Audi с рекорд на Нюрбургринг

4d1c831917c1214f1431c42dddcc5eff_big.jpg

Суперкарът R8 e-tron постави нов рекорд за електромобил на Северната дъга на пистата "Нюрбургринг". Пилотът Маркус Винкелхок измина дистанцията от 20.8 км за 8 минути и 9.099 секунди, което е върхово постижение за кола, задвижвана с ток.

2659004b33e4940b5ce8a202cd44979d.jpg

Audi R8 e-tron разполага с два електромотора със сумарна мощност 308 к.с. и въртящ момент 820 Нм. Захранва ги комплект йон-литиеви батерии с капацитет 49 кВтч. Купето е изработено от алуминий и въглеродни нишки, благодарение на които автомобилът тежи само 1 780 кг въпреки тежките акумулатори, разположени на мястото на трансмисионния тунел.

4c1591736a356a678d028a4230d5f029.jpg

Серийната версия на електрическия суперкар ускорява от място до 100 км/ч за 4.6 секунди. Максималната скорост е ограничена на 200 км/ч, а зарядът на батериите стига за пробег от 215 км. За установяването на рекорда ограничителят на скоростта е бил пренастроен до 250 км/ч. Продажбите на R8 e-tron стартират през есента.

ceae037a4d252a402a93f9c9d4865727.jpg

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Известно е, че амбициите на Audi са да се превърне в световен лидер в производството на луксозни автомобили.

За целта моделите на фирмата трябва да достигнат 42 до 2015 година. Най-новите модели на марката, които видяхме съвсем скоро са A7 и A1, с премиери през миналата година.

Сега на различни фази на своята разработка се подготвят за поява още модели на фирмата. По-късно през тази година ще видим Q3, компактен SUV, както и новото поколение на Audi A6.

audi-a2-rendering_100233946_l.jpg

По-нататък вероятно ще дойде възстановеното A2 (на компютърния образ горе), както и серийна версия на показаната през миналата година спортна концепция Quattro Concept (на снимките долу).

audi_100323949_m.jpg

Шефът на дизайнерите в Audi, Волфганг Егер (Wolfgang Egger) заяви пред изданието InsideLine, че дизайнерската работа по новия A2 е завършена, но липсата на подходяща платформа във Volkswagen Group задържа крайното реализиране на модела.

audi_100323946_m(1).jpg

Очаква се новият A2 да бъде стилен и практичен хечбек, позициониран над A1 и под A3 в моделния ред на Audi. Имаше спекулации, че този автомобил ще бъде задвижван изцяло от електроенергия, на базата на технологията показана при e-tron. Сега обаче, по-правдоподобно изглежда автомобилът да бъде с икономични и много ефективни двигатели.

audi_100323950_m.jpg

В същото интервю Егер заявява, че скоро може да се появи и серийна версия на Quattro Concept. Той обяви също така, че в моделния ред на Audi има място и за конкурент на BMW X6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Audi пуска нова 4x4 система

6572268728f9852ad6a109321aa8495f_big.jpg

Новата фирмена система на Audi за предаване на въртящия момент към четирите колела ще дебютира със следващата генерация (B9) на седана Audi A4 (на снимката). Очаква се това да стане след две години, а през 2015-а на бял свят ще се появи и комби версията на модела.

Освен че колата с вътрешнозаводски индекс B9 ще е първата с новата система, към нейните версии ще бъдат прибавени и две хибридни. Следващата "четворка" ще бъде построена на новата платформа MLBevo, благодарение на която теглото на автомобила ще бъде снижено със 100 килограма.

Така очакваната маса ма новото Audi A4 ще е от порядъка на 1 330 килограма. Най-интересното, което засяга прословутата система за перманентно предаване, е, че от компанията не планират използването на механични диференциали и карданен вал - вместо тях задните колела ще се задвижват от електромотори.

Най-вероятно електрическите двигатели ще са два със сумарна мощност 138 к.с. По този начин всички автомобили Audi A4 със система 4х4 ще са хибриди. От модела ще се появи и още една хибридна модификация, която ще разполага с бензинов двигател и с електромотор Неговите батерии ще могат да се зареждат и от битовата ел. мрежа.

Всички дизелови и бензинови четирицилиндрови двигатели ще отговарят на нормата Euro 6, а скоростната кутия Multitronic повече няма да се предлага за A4. Впоследствие аналогични двигатели и системи ще получи и новото A5, а след него през 2016-а същото ще бъде сторено и с компактния ван, който Audi подготвя.

Източник: fakti.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Audi разработва синтетично гориво 20 Септември, 2012 11:10

Електрическите и хибридните автомобили явно не са единственият начин да се намалят вредните емисии и енергийната независимост. Audi обяви, че смята да съсредоточи усилията на инженерите си в програма за производство на синтетичен бензин и дизел от въглеродния двуокис, който иначе попада в атмосферата.

Процесът протича в гигантски прозрачни тръби с дължина до 100 метра, пълни с генетично модифицирана цианобактерия. Когато бъде изложена на пряка слънчева светлина, тя преработва въглеродния двуокис в горива, които от Audi наричат е-етанол и е-дизел.

Немците вече строят първата фабрика за синтетичен бензин и дизел. В нея процесът ще бъде изпробван в индустриален мащаб. Първият функциониращ завод обаче ще започне да доставя горива през 2014-а.

Специалисти изчисляват, че ако иска да произвежда бензин и дизел за около 50 млн. автомобила, Audi ще се нуждае от мощности с площта на Сицилия и съответния климат. Най-подходящ кандидат за целта са пустините в Северна Африка.

http://fakti.bg/technozone/48586-audi-razrabotva-sintetichno-gorivo

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi също залага на електрическо турбо

a6c63f96da53d88dc331839229c5150f_big.jpg

Нагнетателите, задвижвани с ток, навлизат все по-уверено в двигателостроенето. Поредният голям производител, който разработва електрическо принудително пълнене, стана Audi. От компанията съобщават, че инженерите й вече изпробват прототип на трилитров шестцилиндров дизел, чийто традиционен турбокомпресор е подпомаган от нагнетател на ток.

Задачата на обичайното турбо е да осигурява бърза реакция на двигателя при ниски обороти, а електрическият компресор се грижи за средните и високи оборотни режими. Съвместната работа на двата агрегата трябва да елиминира турбо дупките и да позволява на мотора да развърта по-бързо. От Audi все още не съобщават точни характеристики на високотехнологичния двигател, нито кога ще стигне до серийно производство. В момента повечето модификации на трилитровия V6 TDi са снабдени с по една турбина, а на най-мощната версия с 313 к.с. и 650 Нм са монтирани два нагнетателя.

Неотдавна BMW патентова собствена разработка на електрически компресор. Баварският вариант на системата позволява на нагнетателя да работи както с отработените газове, така и на ток. Очаква се подобна турбина да се появи първо на шестцилиндров бензинов двигател. Subaru също подготвя подобна система.

Видео: Youtube

Източник: http://fakti.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A3 Sportback влиза в шоурумовете от февруари

Компактният хечбек дебютира в Париж, а базовите му цени стартират от 22 500 евро

a103s.jpg

Audi побърза да разбули повечето тайни около новия A3 Sportback, който официално ще дебютира на автомобилния салон в Париж в края на другата седмица.

Леко пораснал и олекнал

А3 Sportback съвсем леко е пораснал във всички размери спрямо предишния модел (4310 х 1780 х 1425 мм), колесната му база се е увеличила с цели 58 мм (2636 мм). Багажникът е 380 л, но със сгънат втори ред седалки достига до 1220 л.

Цифрите не са за пренебрегване, но външната обвивка на A3 Sportback е не по-малко ценна от душата. Пет врати, много поолекнало със средно 90 кг „тяло“, дизайн като обикновения A3. Линията на каросерията е такава, че автомобилът постига коефициент на въздушно съпротивление 0,30. За по-спортните натури окачването предлага 15 мм или 25 мм понижение.

Двигателите

Първоначално компактният хечбек с пет врати излиза на пазара с един дизелов и два бензинови TFSI двигателя. Така че за Европа възможностите за двигатели ще са 1,2-литров TFSI, 1,4-литров TFSI и 1,6-литров TDI. По-късно в гамата ще влязат и новият 2,0-литров TDI (с две версии на мощността). Топ версията е с 1,8-литров TFSI. Най-големият от дизелите генерира мощност от 184 к.с. и макс. въртящ момент от 380 Нм. С него от място до 100 км/ч за 7,4 сек и развива макс. скорост от 232 км/ч. При тези силни показатели средният разход е едва 4,6 л/100 км.

От своя страна версията с 1.8 TFSI ще разчита на 180 „коня“ и 250 Нм. С предавателна кутия S tronic и предно предаване от 0 до 100 км/ч автомобилът ускорява за 7,3 сек, а макс. му скорост е 232 км/ч, разходът съответно е 5,6 л/100 км.

Интериорът като на голям

Интериорът също е не по-малко вълнуващ от извивките на каросерията – спортни седалки, централна конзола, която леко обгръща шофьора, висококачествени материали, въздуховоди в стила на авиацията, навигация с процесор Nvidia Tegra 2-series T-20, 5,8-инчов или 7,0-инчов тъч-скрийн. Топ-версията разполага с 60 GB памет за музика, DVD и въобще всичко. 705-ватовата аудиосистема Bang & Olufsen с 14 говорителя е опция, от която могат да се възползват аудиофилите. В средното ниво на обзавеждане седалките са тапицирани в кожа и плат, а версиите с S се радват на изцяло кожен салон.

Продажбите

Продажбите на новото Audi започват от февруари следващата година. Обявената от производителя базова цена е 22 500 евро. Въпреки че в повечето случаи точно този модел играе ролята на втора кола в семейството, немалка част от купувачите му от фамилии с по един автомобил са жени на възраст до 39 години.

Източник: autobild.bg

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi S3 се завръща

2,0-литровият TFSI е напълно нов, автомобилът е олекнал със 17 кг

a235b.jpg

a236g.jpg

Наред с новия A3 Sportbac на салона в Париж Audi ще покаже и най-горещата версия на модела – S3. Тя вече е с новия 2,0-литров TFSI.

Силовият агрегат с турбопълнене и директно впръскване е с мощност 300 к.с. при 5500 об/мин вместо досегашната 265 к.с. и въртящ момент от 380 Нм при 1800 и 5500 об/мин. Ускоряването от място до 100 км/ч вече става за 5,1 сек с автоматична трансмисия и 5,4 сек с механична. Максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч.

Въпреки порасналите технически възможности, разходът на автомобила вече е 6,9 л/100 км с S tronic и 7,0 л/100 км с механична предавателна кутия. Това е подобрение с 1,5 л/100 км спрямо предишното поколение. Вредните емисии съответно са 159 г/км и 162 г/км.

Новостите в двигателя

Единствените общи черти, които новият мотор има с предшественика си, станал двигател на годината в категорията си пет пъти в периода от 2005 до 2009, са работният обем от 1984 куб. см, както и диаметърът и ходът - 82,5 мм и 92,8 мм съотв. Буталата му са с усилени болтове, подсилени са и мотовилките, нови компоненти предават мощността към коляновия вал. Цилиндровата глава е изработена от нова олекотена алуминиево-силициева сплав, която е по-устойчива и на високи температури. В крайна сметка моторът е олекнал с близо 5 кг.

Предавките

Стандартно Audi S3 идва с 6-степенна механична трансмисия с олекотена магнезиева кутия. 6-степенният S tronic е опция и е изключително икономичен благодарение на високата си шеста предавка. По-ниските предавки са къси в името на по-добрата динамика. Така е и при механичната предавателна кутия.

Олекнал със 17 кг

Горещият „хеч“ идва с динамично спортно окачване и е олекнал с цели 17 кг. Подрамата, основните лагери в предния мост, който е McPherson, предните калници и капакът на мотора са изработени от лекия алуминий.

LED-светлини и възможност за двуцветен интериор

Audi S3 е първият компактен автомобил от луксозния клас, за който като опция купувачите ще могат да поръчват предни LED-светлини. Индексът S краси задната част на автомобила и радиаторната решетка. Моделът ще се предлага в 14 цвята.

Интериорът е решен в черно с контрастни акценти, има възможност и за салон в черно и червено. Багажникът е с 365-литров обем, който може да порасне до 1100 л със сгънати седалки.

При дилърите Audi S3 пристига в началото на 2013 г. Базовата цена в Германия ще е 38 900 евро.

Източник: autobild.bg

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi показа RS5 кабриолет

2013audirs5cabrio3.jpg

Моделът дебютира в Париж, а продажбите стартират следващата година.

Audi представи новия си карбиолет RS5. Моделът ще дебютира по време на автомобилното изложение в Париж.

Кабриолетът се задвижва от 4,2-литров V-образен FSI агрегат с мощност 450 к.с. и максимален въртящ момент от 430 Нм, който се комбинира със 7-степенна роботизирана S-Tronic трансмисия с два съединителя и лостчета на волана.

Въртящият момент се предава към четирите колела посредством системата Quattro, Активни централен и заден диференциал разпределят съотношението на въртящия момент на 40:60 отпред/отзад. В зависимост от условията 70% от мощността може да бъде предавана към предните колела или 85% към задните, когато се налага.

Кабриото е малко по-тежко от версията купе, което се отразява на ускорението от 0 до 100 км/ч, където са необходими 4,9 сек (+0,3 сек.). Маскималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, но от Audi разкриха, че при желание на клиента, тя може да бъде увеличена до 280 км/ч.

Покривът се разгъва за 15 сек и се прибира за 17 сек при скорост до 50 км/ч.

Продажбите на Audi RS5 Cabriolet стартират в началото на следващата година на базова цена от 88 500 евро.

източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi crosslane coupe – още един парижки хибрид

236519.jpg

Новостите от бъдещата Q гама са събрани в една концепция.

Освен целия дъжд от премиери (особено A3 Sportback и S3), Audi се отсрами и с прототипа crosslane coupe на салона в Париж. Той е истинска витрина на инженерния дизайн и показва облика на бъдещите Q модели на марката.

С пространствена рама, изработена от алуминий, подсилен полимер на въглеродните влакна и подсилен полимер на фибростъклото, масата му е едва 1390 кг заедно с батериите.

Парижкият прототип е плъгин хибрид, съчетаващ 1,5-литров 3-цилиндров с два електромотора. Цялата система е с разход от едва 1,1 л/100 км и вредни емисии от СО2 само 26 г/км. Трансмисията е едностепенна.

Сумарната мощност на силовата система осигурява 177 к.с. С нея спринтът от място до 100 км/ч става за 8,6 сек, а в чист електрически режим това се случва за 9,8 сек. Макс. скорост е 182 км/ч. Батериите са литиевойонни 17,4-киловатчасови.

Максималната мощност на този новоразработен силов агрегат е 130 к.с., а макс. въртящ момент – 200 Нм. Двигателят с вътрешно горене е съчетан с електромотор EM 1 съответно с данни 68 к.с. и 210 Нм. Електрическото задвижване обаче се осигурява от втория двигател EM 2, зареден със 116 к.с. и 250 Нм. Този режим позволява скорост между 55 км/ч от 130 км/ч. Над 130 км/ч основен става 3-цилиндровият мотор, подпомаган при нужда от ЕМ1.

Конфигурацията на местата е 2+2. Дължината е 4,21 м, широчината е 1,88 м.

С crosslane coup? Audi въвежда нова онлайн услуга и пътниците в автомобила остват свързани с Twitter и Facebook или могат да си изпращат снимки и видеа, направени по пътя. Интересен е т. нар. Escape Manager, програма, с чиято помощ те обменят информация за пътната обстановка с приятелите си.

източник: Speed-press

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Концепцията на Audi Q2 в Париж ?

236453.jpg

Производствена версия на кросоувъра ще видим през 2013 г.

В интернет се появи нова инфомрация за концепция на Audi Q2, според която има вероятност да я видим на автомобилното изложение в Париж.

Моделът ще се базира на A1 и ще наподобява VW Cross Polo. Дизайнът му ще бъде вдъхновен от А1 и Q3.

Производствено Audi Q2 ще се появи през 2013 г. и ще предлага 1,4- и 1,6-литрови бензинови агергати и 1,6-литров дизел. Предното предаване ще бъде стандартно, а система Quattro ще се предлага опционално.

източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има серийно Audi Quattro

236756.jpg

На мястото на спортния автомобил компанията ще предложи Q-Coupe, което ще се конкурира с Range Rover Evoque.

Audi обяви, че няма да има производствена версия на концепцията Quattro. Според компанията причината е, че няма достатъчно интерес към спортната кола. Вместо нея Audi ще предложи конурент на Range Rover Evoque, който ще носи името Q-Coupe.

Засега няма достатъчно информация за бъдещия модел. Знае се, че ще има спортен дизайн и екстравагантна линитя на покрива. Моделът най-вероятно ще се базира на Q2 и ще разполага с 5-цилиндров турбо агрегат, който ще се комбинира със 7-степенна S-Tronic трансмисия и Quattro система, задвижваща всички колела.

236757.jpg

236758.jpg

236759.jpg

236760.jpg

източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Audi партнира на Световното по ски до 2017-а

237195.jpg

Марката е активен участник в зимния спорт повече от три десетилетия.

Малко преди началото на новия сезон на Световното първенство по ски стана ясно, че Алпийските световни първенства през 2015 и 2017 г. ще бъдат под патронажа на Audi.

В продължение на две седмици 130 000 фенове и близо 500 спортисти в Гармиш- Партенкирхен станаха свидетели на разнообразно спортно събитие под знака на автомобилната марка.

„С атлети от повече от 60 страни и световен интерес, Алпийските ски първенства са едно от най-големите спортни събития през зимата”, каза Лука де Мео, директор маркетинг и продажби на AUDI AG.

източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.dnes.bg/cars/2012/10/31/pyrviiat-s-dizel-na-audi-izliza-na-pazara.171913

Източник: Dnes.bg

Редактирано от edger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi обяви A6 и A7 Black Edittion във Великобритания

Специалното издание ще се предлага за A6, A6 Avant и A7 Sportback.

237333.jpg

Audi представи специални Black Edition издания за моделите А6, А6 Avant и A7 Sportback. Първите два варианта се возят на 20-цолови лети джанти, решени в тъмен титан, докато А7 Sportback ще използва 21-цолови. Отвън моделите ще предлагат черна радиаторна решетка, черни рамки на прозорците, които ще са затъмени и релси за покрива.

Отвътре в кабината, моделите ще бъдат оборудвани с черни кожени спортни седалки, S-Line оборудване, DAB цифрово радио, вход за iPod, музикална система BOSE.

Специалното Black Edition издание ще е достъпно за всички модели с изключение на S6 и S7. Продажбите стартират този месец във Великобритания, а първите доставки започват в началото на следващата година.

237334.jpg

237336.jpg

237335.jpg

237337.jpg

източник: Speed-press

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Култово... Дал си линк към статията и си написал отдолу източника :steinigung: Толкова ли ви мързи и теб и колегата над теб да пейстнете новината и отдолу да сложите линк с източник? Съжалявам че пиша оффтопик в темата, но не се сдържах. Иначе SQ5-цата има жесток мотор, 3.0TDI 313hp 650NM, толкова въртящ момент има и актуалната RS6-ца с V10 biturbo бензин :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi обеща по-голяма диференциация в бъдещите си модели

Новата стратегия ще увеличи различията в дизайна между А, R и Q моделите.

237370.jpg

Audi обяви, че ще приложи нова стратегия, фокусираща се върху различен дизайн, която няма да наруши традициите на марката. Ръководителят на Audi Design, Волфган Егер, сподели, че връзката между технология и дизайн ще е по-силна отвсякога. Концепцията Crosslane Coupe със своята многокомпонентна тръбна конструкция е първият автомобил от този вид и може да представлява стайлингът на предстоящ Q2.

Автомобилната компания от Инголщат обещава по-голяма диференциация между А, R и Q моделите. Първоначално работата ще се концентрира върху моделната гама Q, всеки бъдещ модел ще получи триизмерна, еднокомпонентна радиаторна решетка.

Итериорът и екстериорът на предстоящите модели ще бъде по-тясно свързан. Също така Audi обещава, че бъдещите модели ще могат ясно да се различат по дизайна на интериора.

237367.jpg

237368.jpg

237369.jpg

източник: Speed-press

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седем автомобила позлатиха воланите си

Снощи в Берлин раздадоха автомобилните „Оскари“

237408.jpg

Снощи в Берлин се състоя официалната церемония по награждаването в трийсет и седмото издание на европейския конкурс „Златен волан на AUTO BILD”. Читатели и главни редактори на списанието от 25 държави, автомобилни състезатели, технически специалисти и международни знаменитости дадоха своя глас (в това число и Ралф Петров, гл. редактор на българското издание) за най-добрите модели, появили се на пазара през тази година.

Седем автомобила от различни категории бяха отличени в един от най-престижните европейски конкурси - „Златен волан“. Специална награда получи и Фердинанд Пийх, председател на надзорния съвет на VW. Мениджърът бе отличен за изключителния си принос към автомобилната индустрия в продължение на последните десетилетия.

Малки автомобили

Четвъртото поколение на Renault Clio се наложи при малките автомобили с 1456 точки. Негов подгласник е Opel Adam с 1432 точки, следван от Seat Mii.

Компактни

Новото Audi A3 събра най-много гласове (1772) в компактния клас, а веднага след него се наредиха Mercedes A-Класа с 1631 точки и Volvo V40 (1427).

Среден и луксозен клас

Шестото поколение на BMW Серия 3 получи приза в средния и луксозния клас с 1663 точки. Втори в тази категория е Lexus GS с оценка 1537. Skoda Rapid с резултат 1351 е трета.

SUV

Mercedes GL-Класа се наложи с 1576 точки, следван от Honda CR-V с резултат 1406 и Hyundai Santa Fe с 1360.

Ванове

Opel Zafira Tourer се наложи сред вановете, а веднага след него се класираха Ford B-Max и Toyota Prius+.

Купета и кабриолети

Ferrari 12 Berlinetta бе избраникът на международното жури в клас Coupe/кабриолети, следван от Porsche Boxster и BMW 6 Gran Coupе съотв. на второ и трето място.

Зеленият волан

„Зеленият“ волан отиде при Toyota Yaris Hybrid, а Volvo V60 Plug-in-Hybrid и 1,0-литровият двигател Ecoboost на Ford са подгласниците на японския модел.

В България

Тази година за първи път в България конкурсът се провежда по европейски образец и освен читателски гласове събра мнението и на пилоти и местни знаменитости. Нашите победители ще бъдат обявени скоро.

източник: Speed-press

Редактирано от GENIUS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Произвеждат Audi Q7 и в Индия

Около 1000 бройки годишно от модела ще излизат от поточната линия в Аурангабад

237451.jpg

Audi стартира производството на луксозния си SUV Q7 в индийския си завод в Аурангабад. До 1000 бройки годишно ще излизат оттам за местния пазар. Това е четвъртият модел на марката след A4, A6 и Q5, който ще се прави в завода. Освен в Индия, конструират модела Q7 и в Братислава, Словакия.

С 55% до 7273 бройки са нараснали продажбите на компанията през октомври в Индия. Заводът, в който ще произвеждат Q7, принадлежи на ?koda, която е част от VW Group, където влиза и Audi.

източник: Speed-press

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...