Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Audi разкри Q3 Vail

audi_q3_vail_1-600x350.jpg

Audi свали покривалото на концепцията Q3 Vail в Детройт. Проектиран за зимните спортове, моделът е с 44 мм по-широк и с 30мм по-висок от производствената версия.

Концепцията се задвижва от познатия 2,5-литров 5-цилиндров турбо бензинов агрегат, комбиниран със 7-степенна S-троник трансмисия, задвижваща четирите колела. Vail генерира максимална мощност от 310 к.с., а въртяшият момент достига 400 Нм, ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 5,5 сек., а максималната скорост е точно 265 км/ч.

Екстериорът предлага раздути калници, релси с интегрирани LED светлини на покрива и 20-цолови джанти. Отвътре новите екстри включват подгряващи седалки, черни оребрени постелки за пода, специална кожена тапицерия от тънки кожени ленти, преплитащи се в прежда и панел от Nappa с алуминиеви инкрустации.

Източник - cars.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов тунинг пакет за Audi A7 от B&B

3a_xi52lt.jpg

По отношение на стайлинга, хечбекът може да бъде оборудван с вентилационни отвори на калниците отпред, ниско окачване (което снижава автомобила с около 30мм) и 19- до 21-цолови алуминиеви джанти.

3.0-литровият V6 TFSI бензинов двигател може да бъде настроен да произвежда 385 к.с. и въртящ момент от 490 Нм - увеличение от 85 к.с. и 50 Нм. Има също така и втори етап на пакета - той добавя спортен въздушен филтър и оптимизиран интеркулер, които позволяват на двигателя да произвежда 408 к.с. и въртящ момент от 520 Нм.

Третият етап на пакета включва посоченото по-горе оборудване, както и спортна изпускателна система, която допринася за 425 к.с. и 540 Нм въртящ момент. 3.0-литровият дизел (TDI) може да бъде обновен, за да произвежда до 325 к.с. и 640 Нм въртящ момент.

Източник: auto.dir.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тестват Audi RS6 Avant в Швеция

3a_hj8o8l.jpg

В интернет се появиха снимки на прототип Audi RS6 Avant, заснети в Швеция по време на тестове в зимни условия.

Предишното поколение на спортния модел се задвижваше от 5-литров битурбо V10 агрегат, генериращ максималните 580 к.с. и въртящ момент от 650 Нм. С въвеждането на ново поколение Audi A6 Avant през миналата година, компанията подсказа, че ни очаква възраждане на мощния RS6.

Какво ни кара да вярваме, че това наистина е RS6? Първо, Audi вече представи всички версии на A6 Avant, включително и версията S6 с 8-цилиндров V-образен агрегат. Второ, този прототип има всички отличителни черти на RS – вежди на калниците, променена предна броня, огромни спирачни дискове, различни лети джанти и предна RS решетка.

Според неофициална информация новото RS6 ще използва оптимизиран вариант на наскоро стартиралия 4-литров TSI агрегат на VW Group, който задвижва моделите S6, S7 (420 к.с.) и S8 (520 к.с.), както и Bentley Continental (500 к.с.). Ако това се окаже истина, този агрегат със сигурност ще бъде подсилен до 600 к.с. за да отговори подобаващо на инициалите RS.

Въпреки тази информация, не отхвърляме възможността немската фирма да заложи на V10 двигател, чиято мощност да се прехвърля на четирите колела посредством познатата система Quattro. Каквото и да решат инженерите на Audi, ще трябва да изчакаме до края на 2013 г., когато така очакваният RS6 Avant ще направи своя дебют.

Източник: Auto.dir.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов битурбодизел за Audi A7

1f263cd62251328f156e27b9e6498863_big.jpg

Гамата от двигатели за големия хечбек Audi A7 Sportback и седана A6 ще се разшири с още един агрегат. С новия шестцилиндров дизелов мотор ще се оборудва и модификацията с повишена проходимост Allroad.

Обемът на битурбодизела е три литра, а мощността му е 313 к.с. Максималният въртящ момент е 650 Нм и е достъпен в диапазона от 1 450 до 2 800 оборота в минута. Двигателят може да работи и със систамата start/stop.

Той е съвместим и с модерната осемстепенна автоматична скоростна кутия на ZF. По данни на производителя този агрегат ще позволява на A7 Sportback да достига 100 км/ч за 5.1 секунди. Седанът А6 ще ускорява за същото време.

Максиманата скорост на автомобилите, оборудвани с новия битурбодизел ще е електронно ограничена на 250 км/ч. Въпреки впечатляващите динамични характеристики средният му разход на гориво ще е само 6.4 литра на 100 километра пробег.

Специалистите отбелязват и още едно достойнство на новия двигател. Трилитровият битурбодизел на Audi ще изхвърля в атмосферата само 169 г/км CO2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi пуска хибриди за "24-те часа Льо Ман"

Преди това болидите ще дебютират в 6-часовото състезание на "Спа Франкоршан"

Два от болидите на "Ауди" в състезанието миналата година

"Ауди" се включва за първи път с хибрид в 80-ото издание на състезанието "24-те часа на Льо Ман", което ще се проведе на 16 и 17 юни.

От четирите фирмени автомобила два ще бъдат хибридни.

След първата победа на двигателите TFSI 2001 т. и първият триумф на кола с дизелов мотор през 2006 г., марката с четирите пръстена поставя ново технологично начало в легендарната надпревара за издръжливост.

Според компанията първите резултати от тестовете са повече от обещаващи.

Стартовите номера на хибридите са "1" и "2". Пилоти са Андре Лотре, Алън Макниш, Тимо Бернар и Оливър Джарис.

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4539371

Редактирано от nmm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

audi_quattro_action_team.jpg

Всички сме малко уморени от рекламите, в които автомобилните компании инвестират огромни суми за да ни покажат колко способни са техните различни системи. Ето на какво попаднахме, обаче, виждайки забавния клип на българската рекламна агенция Noble Graphics Creative Studio, която определено е заложила на иновацията.

Клипчето рекламира системата 4х4 Audi quattro, без за целта да е налят огромен бюджет. Възможностите на quattro са ни обяснени по забавен начин от действията на четирима души, които формират екипа Audi quattro Action team, за да помагат на закъсалите шофьори при изключително тежките зимни условия в България. И това ако не е интелигентна система 4х4…

Още информация:

Audi Quattro eкип в България помага на закъсали шофьори

Audi quattro Action Team: хуманоидна 4х4 система вади шофьори от снега (видео)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С рекордна печалба от 5.35 млрд. евро за миналата година Audi измести Mercedes-Benz от второто място по продажби в луксозния сегмент след BMW в световен мащаб. Основна роля за постижението на инголщадската марка са изиграли пазарните успехи в САЩ и Китай, където компанията се радва на ръст от 15% и 37% съответно.

Най-впечатляващ скок в продажбите отбелязва Audi A6. През 2011 г. в Америка са продадени цели 77% повече коли от модела. Търсенето на спортното купе TT е нараснало с 47 на сто.

Анализирайки резултатите, от Audi прогнозират, че ще изместят BMW от лидерската позиция сред производителите на луксозни автомобили през 2015 г. За целта компанията смята да инвестира 13 млрд. евро в строителството на заводи в най-перспективните райони - Китай и Мексико.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

19-2012-sebring-12-hours-of-sebring.jpg

Алън Макниш, Том Кристенсен и Риналдо Капело спечелиха десета победа за Audi в състезанието "12 часа на Себринг", с което бе открит новият сезон на Световния шампионат по издръжливост на FIA (WEC).

Тримата записаха третия си триумф в САЩ, след като бяха безупречни зад волана на своето Audi R18. Те водеха в по-голяма част от времето и в крайна сметка успяха да изпреварят с 4 обиколки съотборниците си Тимо Бернард, Ромен Дюма и Лоа Дювал. Бернард и компания се простиха с шансовете си за успех, след като имаха технически проблеми в края на надпреварата.

Другото Audi, управлявано от Лотерер, Трелю и Фаслер закъса в шестия час заради трудности с включването на скоростите. Те се прибраха в бокса за ремонт и останаха 16-ти.

Проблеми имаха повечето от участниците в клас LMP1. Така победителите от клас LMP2, водени от ветерана Стефан Саразен успяха да намерят място на стълбичката, с трето място в генералното класиране.

В клас GT победата бе спечелена от Rahal Racing BMW, с пилоти Джой Хенд, Дарк Мюлер и Джонатан Съмъртън. През последния час Хенд водеше ожесточена битка с Оливие Берета, който бе зад волана на AF Corse Ferrari 458 Italia. Двете коли попаднаха в карамбол и излязоха от пистата. BMW-то спечели, а Ferrari-то бе изпреварено от Ян Магнусен с Chevrolet Corvette.

Класиране в “12 часа на Себринг”

1. P1 Макниш/Кристенсен/Капело - Audi (325)

2. P1 Бернард/Дюма/Дювал - Audi (321)

3. P2 Потоликио/Далциел/Саразен - Starworks HPD (319)

4. P2 Тъкър/Бушу/Барбоса - Level 5 HPD (319)

5. P2 Николет/Лайе/Пла - OAK Morgan-Judd (318)

6. P1 Колард/Булион/Жус - Pescarolo-Judd (318)

Източник: Automedia

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая година в тия серии, както и 24-часа на Льо Ман ще е безинтересно :hilezh:

Лично аз очаквам да има интрига в ДТМ тази година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Изкараха Audi RS Q3 с надеждата да го видим в сериен вид

Концептуалното Audi се задвижва от 2,5-литров бензинов TFSI агрегат, който е куплиран със 7-степенния S-tronic автоматик. Принудителното пълнене и директното впръскване играят важна роля в оптимизацията на двигателя, предоставящ 360 к.с. (265 кВт) и позволяващ на малкото Q3 да извърши класическия спринт до 100 км/ч за 5,3 секунди преди да развие максималните си 265 км/ч.

За разлика от предлаганите за момента модификации от семейството на Q3-ката, концептуалното RS ни посреща с повече раздувки и остри линии. Както е изчистен, толкова е агресивен дизайнът, допълнен от огромните въздуховоди на предната броня и ревизираната решетка на радиатора. Задницата на спортното Q3 е екипирана с нова броня, съчетана с дифузьор и характерните за RS моделите изходящи тръби на ауспуха.

Стилния интериор се допълва от панорамния покрив и комбинацията от черно и синьо, което е пълен аналог на лака на каросерията.

Засега липсва информация относно бъдещето на това уникално концептуално Audi RS Q3. Силно се надяваме да има серийна версия и то колкото се може по-скоро да види бял свят.

1496037131651010360.jpg

1615588340399848539.jpg

2552014102144057743.jpg

6625046071184561450.jpg

16474229271444116771.jpg

1512488496856502179.jpg

1835077402050502940.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi разкри концепцията Q3 Red Track

Audi обяви плановете си да представи концепцията Q3 Red Track по време на "W?rthersee Tour 2012" в Австрия.

Q3 Red Track е леко ревизирана версия на концепцията Q3 Vail, която първоначално дебютира на Северноамериканския международен автомобилен салон 2012. Сред отличителните черти на кросоувъра са двойна система за отработените газове, 20-инчови алуминиеви джанти и багажник за покрив с интегрирани LED светлини.

Q3 Red Track разчита на 2,5-литров турбо двигател, който е с леко повишена мощност от 340 к.с. и 450 Нм въртящ момент - допълнителни 26 к.с. и 50 Нм. Той е свързан със 7-степенна трансмисия S-Tronic и система за задвижване на всички колела Quattro. Кросоувърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,4 секунди и достига максимална скорост от 263 км/ч.

3a_z3n6li.jpg

3a_1chwkp.jpg3a_tmyet5.jpg

3a_3tsvxp.jpg3a_t2350o.jpg

Редактирано от ИСО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ауди регистрира тройна победа на Льо Ман

4904872a.jpg

Турбодизеловият хибрид на Audi за Льо Ман

R18 e-tron quattro има KERS, електромотори, маховик, 510 к.с. и 4х4

Автомобилът е претъпкан с нови технологии на задвижване. Audi е-Tron R18 Quattro е пионер в света на състезателните прототипи, защото е първия дизелов хибрид с Quattro система за задвижване на всички колела. С него марката възражда наименованието “quattro” към спортните си автомобили. Така Audi продължава славните традиции, поставени от рали колата Audi Quattro, която бе непобедима през 80-те години.

:dance:

конкуренцията отнеси як пердах от Audi :box:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...