Jump to content

AUDI NEWS


Fory

Recommended Posts

Идва най-луксозното Audi

22 Октомври, 2011 11:07

На този етап най-голямата цифра в моделната гама на Audi е 8. Флагманът на марката е А8, а спортният автомобил от клас суперкари е обозначен с индекс R8. По всичко личи обаче, че компанията възнамерява да пусне в серия модел с индекс 9.

По данни на френското автомобилно издание L'Automobile Magazine от Audi вече са започнали работа по модела А9. Автомобилът ще представлява ултралуксозно купе с дължина над пет метра. Главен негов съперник ще е Mercedes-Benz CL.

В основата на новото купе ще бъда заложена изцяло нова платформа, която в момента се разработва в пълна секретност. По непотвърдена информация именно на тази база ще бъдат изградени впоследствие и новите модели на Bentley, както и Porsche Panamera и Lamborghini Estoque.

По предварителни данни това ще бъде най-шикозният модел с марка Audi и ще разполага с двигатели, чиято мощност ще започва от 400 к.с. В това число ще бъде включена и хибридна версия с мощност 500 к.с.

Каросерията на А9 ще бъде изработена от алуминий, а автомобилът ще разполага с фирмената система за предаване на въртящия момент и към четирите колела.. Очакваната премиера на новото Audi A9 ще се състои не по-рано от 2014 година.

Взето на заем от ТУК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любимата марка, отброи 10 милиона бройки "средноразмерни" автомобила. Което ще рече "B" серията, която започва началото си през 1972-ра с Audi 80 B1 и така до съвременното Audi A4 B9.

webten-millionth-a4.jpg

За повече информация - ТУК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди R4 пристига след 3 години

Кабриолета е много красив :rolleyes::respekt:

Редактирано от Sklepi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Transporter: The series Аз чак сега разбирам, че ще правят сериал. Не е точно информация за марката, но все пак новата A8 ще е в "главната роля". :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясни са цените на новото Audi A5

Компанията Audi стартира продажбите на обновеното A5 в Европа. По думи на представители на марката в момента именно този модел се явява един от главните претенденти за бъдещ лидер в сегмента и поради тази причина над обновяването му са били впрегнати всички сили.

Цените на модернизирания инголщатски спортбек стартират от 34 200 евро. Топ версията на модела, обозначена с традиционния за марката индекс S5, се предлага за 58 500 евро.

Иначе обновената версия разполага с нова предна броня, характеризираща се с увеличени въздухозаборници, както и с изменена радиаторна решетка. Фаровете също са различни и са изпълнени в стила на моделите A1, A6 и A8.

Въпреки всички изброени екстериорни изменения външните габарити на автомобила остават непроменени. Новата двигателна гама на А5 включва три бензинови и четири дизелови мотора с мощност от 170 до 272 к.с.

Тези агрегати ще се предлагат и за трите типа каросерии - купе, спортбек и роудстър. Най-наточеното S5 изпълнение ще се оборудва с трилитров шестцилиндров двигател с мощност 333 к.с.

4007746i.jpg

Източник

Редактирано от Sergeio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Volkswagen Group готви нова суперкола

Шасито ще бъде на Audi R8, за двигателя ще помага и Bentley. audito.jpg

Volkswagen Group си е поставила за цел да направи нов суперавтомобил, изграден изцяло от въглеродни влакна, който да бъде конкурент на Ferrari 458.

Разработката на машината е в заключителната си фаза. Тя ще бъде на платформата на концепта Audi R8 E-tron, който бе показан на Автосалона във Франкфурт през септември. Същата платформа ще бъде използвана за следващото поколение на Audi R8 и Lamborghini Gallardo.

В компанията искат да направят автомобил, който да заеме достойно място между Porsche 911 и Porsche 918 Spyder. Идеята той да бъде на платформата на R8 е най-вече, за да може да се икономисат средства за други нови разработки. Една от тях ще бъде направата на напълно нова платформа на Porsche, която трябва да бъде готова през 2020 г. На нея освен Porsche ще бъдат качени третото поколение на R8, както и Lamborghini Gallardo.

Моторът за бъдещия суперавтомобил ще бъде съвместна разработка между Audi и Bentley - V8, би-турбо, който вече се поставя на новото Audi S8. В момента той е с мощност 520 к.с., но не е изключено те да бъдат увеличени.

http://www.automedia.bg/news/article_14684.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно "новина", но за мен е :gruebel:

http://fakti.bg/avto/22395-zabravenoto-audi-a8-coupe#/

Забравеното Audi A8 Coupe

5cc8c7b4b545407553f80858dfe8d39d_big.jpg

В началото на 1997 г. малка мюнхенска компания получава поръчка от Audi за изработката на прототип, с който да бъде опипана почвата за нов престижен модел от Инголщад. Фирмата е IVM Automotive, а автомобилът - версия на флагмана A8 с две врати.

Поръчката е изпълнена навреме и концептът е показан още през пролетта в Женева. От Audi планират да атакуват най-големите купета на Mercedes-Benz и BMW, но маркетолозите на компанията преценяват, че би било по-удачно да възложат изработката на автомобила на подизпълнител преди да се пристъпи към евентуално серийно производство.

На пръв поглед премахването на чифт врати от инголщадската лимузина не изглежда особено трудно. В процеса на работа обаче от IVM Automotive откриват, че задачата е много по-сложна.

Налага се много дълбока модификация на алуминиевата пространствена рама на A8 и изменения по почти всички панели на каросерията. От Audi настояват купето да бъде по-късо от лимузината и да няма средна колонка на покрива по подобие на Mercedes-Benz CL.

Седалките с интегриран механизъм на предпазните колани са пригодени от Audi Cabriolet, а готовият автомобил е боядисан в тъмно синя перла. Реакциите на публиката в Женева са положителни, но в Инголщад така и не дават зелена светлина на проекта.

cb69043d74c9af01f7c4a27289394968.jpg

На заден ход дават все същите маркетолози, които се позовават на изключително резкия спад в продажбите на иначе утвърдените "юберкупета" BMW 8er и Mercedes-Benz CL-Klasse. Единственото Audi A8 Coupe остава собственост на IVM Automotive и за последен път е показано пред публика през 2002-ра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плюс 2 врати за А1

След като изтекоха снимки на 5-вратото А1, Audi разпространи официалната информация на новото попълнение. Според нея 5-вратият Sportback е станал по-практичен с двете си допълнителни врати. Освен това са добавени 6 мм в широчината и височината, целящи увеличаване на вътрешното пространство. Дължината от 3,95 м и колесната база от 2,47 м, са идентични с модификацията с 3 врати. Дали „практичността“ ще спомогне за увеличаване на продажбите предстои да разберем скоро.

4053568a.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допълнение към горната новина:

Audi изпълни обещанието си

54f12ca3c91af538ac47c59f54173e3a_AudiA1-320.jpeg

Audi е готов с обещаното супермини A1 във версия с пет врати. Наречен A1 Sportback, той е идентичен по размери и стил с варианта с три врати. Дизайнерите са увеличили височината и широчината с 6 мм, за да осигурят повече място за задните места. Със стартирането на A1 в края на миналата година бе последван с моментален успех. Планираните годишни продажби бяха надвишени и достигнаха общо 18 000 единици. Audi вярва, че с въвеждането на A1 Sportback продажбите на моделната гама ще продължат да се увеличават.

A1 Sportback ще се предлага със същите четири двигателя – три бензинови, вариращи от 1,2-литров агрегат (85 к.с.) и два 1,6-литрови с турбо и механичен компресор, генериращи 185 к.с. Всичките са куплирани стандартно със 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител. Дизеловият вариант е 1,6-литров 4-цилиндров с мощност 105 к.с., който отделя само 99 г/км CO2.

Следващото лято Sportback ще получи 2,0-литров дизелов агрегат със 140 к.с., който ускорява версията с 3 врати от 0 до 100 км/ч за 8,5 сек при впечатляващ комбиниран разход на гориво от 4,1 л/100 км.

Източник: cars.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi RS5 vs BMW M3 - интересно сравнение... "Топ Гиър"

http://www.vbox7.com/play:9607072a02

П.П. Ако модераторите преценят, че не е за тук, моля да преместят поста в правилния раздел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mansory unveils an amazing Audi R8 V10 Spyder :lol:

2011-11_bFd4JicqsqdIO4gucwds.jpg

Mansory е студио с огромен опит в света на автотунинга. За всичките години на съществуване фирмата е работила над много модели на марки като Ferrari, Porsche, Mercedes и дори Hyundai, но никога с Audi.

Този пропуск вече е запълнен, тъй като немската тунинг компания е готова с първата си програма за доработка на Audi. По-точно пакета е за R8 V10 Spyder.

В ръцете на тунерите кабриолетът е претърпял козметични и аеродинамични ъпгрейди, сред които нов преден капак, радиаторна решетка, странични раздувки и задна броня. Има и нов преден спойлер, осигуряващ по-добро притискане, задна престилка с интегриран в нея дифузьор и комплект олекотени 20-инчови джанти на Mansory.

По поръчка на клиентите, тунерите предлагат и различни интериорни решения. В зависимост от вкусовете си те могат да тапицират техния R8 V10 Spyder с кожена тапицерия, ушита в тон с разбиранията на Mansory и гарнирана с карбонови детайли.

Разбира се, когато ще се прави нещо, нека да е както трябва. 5.2-литровият V10 FSI двигател също няма да „остане на сухо“.

Производителността му е подобрена, благодарение на новия спортен въздушен филтър и новата спортна изпускателна система. В резултат на модификациите мощността на R8 V10 Spyder е нараснала от 525 до 552 к.с. Максималният въртящ момент е увеличен с 20 Нм, до 550 Нм.

mansory-audi-r8-v10-spyder-03.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Audi подготвя заместник на суперкара R8

Най-наточената машина в моделната гама на Audi може да се сдобие със заместник. Суперкарът R8 се произвежда от 2006 година и според специалистите на фона на доста по-свежите си конкуренти настойчиво се нуждае от наследник. През следващата година Audi възнамерява да подложи R8 на незначителен рестайлиг, а през 2014-а да бъде снет от конвейера. Той ще бъде заменен от съвършено ново поколение, чийто дизайн ще представлява радикална еволюция на сегашния. Британското сп. Car вече публикува първото компютърно генерирано изображение, който показва приблизително как ще изглежда новата генерация на R8. От Инголщад са решили още да се откажат от част от алуминиевите детайли за сметка на въглеродни сплави с цел олекотяване на купето. От Audi казват, че от карбон ще бъде изработен и т.нар. трансмисионен тунел, което не оставя съмнения, че новото поколение също ще разполага с фирмената quattro система за предаване на въртящия момент и към четирите колела. Самата каросерия ще олекне с 24 килограма и ще стане с 13% по-яка. Като цяло новото поколение ще е по-леко от предшественика си с цели 100 килограма. Базов двигател ще си остане V-образният осемцилиндров агрегат с мощност 450 к.с. Топ модификацията ще се оборудва с десетцилиндров V-образен мотор, но мощността му ще нарасне от 525 до 550 к.с. Впоследствие е възможна замяната на този мотор с V-осмака от новото S8 и Bentley Continental GT. Когато това стане, новият V-образен турбоосмак ще бъде форсиран до около 600 к.с. Следващата стъпка, която от Audi планират за новото R8, е напълно да се откажат от ръчната скоростна кутия в полза на роботизирана трансмисия с два съединителя. Известно е още, че бъдещото поколение на инголщатския суперкар ще е снабдено с нови предни светлини с диоди, както и с мултимедийната система MMI. Веднага след купето през 2015 година се очаква появата и на открит вариант R8.

Линк към статията. http://fakti.bg/avto/25817-audi-podgotva-zamestnik-na-superkara-r8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

phahaa много се дразня като чета измислиците на някъв си журнлиС, то бива съчинения на свободна тема ама.... 1-во щели да сложат атмосферен V8 па после да го сменят с турбо V8, нема такава логика, щело да е с нови диодни фарове а сегашния модел го има с опция за диодни фарове и т.н. блаа.... съжалявам че пиша в темата за новините ама ми омръзна да чета измишльотини от хора, които явно не са много наясно с АУДИ....

П.С. Не визирам nedko555, a aвтора на "новината"

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi A1 Quattro: 256 к.с. и 333 бройки

Тази година Коледа идва няколко дни по-рано за почитателите на четирите кръга. Audi обяви, че пуска ограничена серия на най-малкия си модел за ценители. Както подсказва името, A1 Quattro е снабден със система за двойно задвижване, комбинирана с 2.0-литровия четирицилиндров мотор на S3.

3c94771d5822dda54b4fcedc280f583d.jpg

Модифицираният двигател развива 256 к.с. при 6 000 об/мин и 350 Нм в диапазона от 2 500 до 4 500 об/мин. От Audi не съобщават какво е теглото на наточената "единица", но ако се съди по динамичните характеристики, субкомпактният хечбек няма да отстъпва на батко си S3. Ускорението до 100 км/ч отнема 5.7 сек., а максималната скорост достига 245 км/ч.

A1 Quattro се екипира с шестстепенна ръчна скоростна кутия, която предава въртящия момент към диференциал вискомуфа Haldex, а от нея към четирите 18-цолови колела. Гумите са с размер 225/35 R18. Задните седалки са запазени, но заради компонентите на двойното предаване обемът на багажника е свит до 210 литра - с 59 по-малко от стандартните модификации с предно предаване.

Външността на наточения хечбек черпи вдъхновение от скорошните прототипи на марката и най-вече от модификациите S и RS. В интериора се набиват на очи различното табло, алуминиевите педали, спортните седалки и черната кожена тапицерия с контрастиращи червени шевове.

1bb702aca6dd2654b3509d0bdce105df.jpg

Продажбите на A1 Quattro започват догодина. Серията ще бъде ограничена до 333 екземпляра, които няма да бъдат изнасяни извън Европа. Засега цената остава неизвестна.

Източник: fakti.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

00341449.jpg Ауди ще бъдат представлявани от Team WRT в първенството на FIA GT1 през 2012 г. Винсент Вос, който е шеф на тима и който е печелил легендарната надпревара "24-те часа на Спа-Франкоршамп", ще има на разположение два R8 LMS.

"Подкрепяме решенията на Световния съвет по автомобилни спортове за това да ориентира шампионата повече към частните отбори. Ще представляваме Ауди в сериите и нямаме търпение да започне новият сезон", коментира шефът на тима.

Ауди е вторият производител, който подаде заявка за участие, след Макларън. Те ще бъдат представлявани от Team Hexis.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Evoque и A7 са най-добрите за 2011-та

357906_595_.jpg

Време беше. Най-накрая от Autoweek показаха своята класация 2011 Best of the Best. Трябва да подчертаем, че класацията е абсолютно независима, като нито един автопроизводител не е участвал по никакъв начин и не е повлиял на резултатите. Никой освен редакторите не са знаели дори участниците в подреждането, затова можем изцяло да се доверим на тяхната преценка.

Колегите от Autoweek са подбирали автомобилите в класацията си и са ги оценявали по задвижването, удобството на возия, екстериор, интериорен дизайн, както и фактора "забавно". Всяко едно возило получава точки по тези критерии и автомобилът или камионът с най-голям актив печели класацията.

Колите били сортирани спрямо типа си – седани, купета, хечбеци и товарни, а камионите били разделени на пикапи, кросоувъри, минивани и SUV-та. Сред финалистите попаднаха Ford Focus, Mercedes-Benz CLS, Mercedes-Benz ML350 и BMW X3. Сред тази невероятна комкуренция за призовите места се пребориха Audi A7 и Land Rover Evoque.

353909_500_282.jpg

Само преди няколко месеца ние имахме съвсем лично изживяване с Evoque, затова за него няма какво повече да разказваме. Със сигурност обаче ще драснем няколко кратки реда, за да ви запознаем по-отблизо и с другия шампион - Audi A7.

Като за начало – базовата цена на 2012 Audi A7 3.0 TFSI е 59 250 долара. Обаче, ако желаете боя Moonlight Blue Metallic Prestige пакет, както и екстрите Audi Side Assist and Destination, то сумата скача на 67 430 долара.

А7 пристига с 3-литров V6 TFSI двигател, какъвто имат и S4, A6, A8 и Q7. Конете, които развива са 310, а въртящият момент е 440 Nm. Скоростната кутия е Tiptronic с 8 предавки пълен автоматик и мокър съединител. Това оборудване също е стандартно за всички Audi-та със задвижване и на четирите колела. Това е така, защото тази трансмисия разделя съотношението предни-задни на 40:60, като при нужда блокира диферинциалите, за да може останалите колела да наваксат.

Според производителите автомобила ще достига 0-100 км/ч за 5,4 секунди, като е електронно ограничен на 209 км/ч. Разбира се европейската конфигурация е малко по-облагодтетелсвана, като колите за нашия континет ще са ограничени до 250 км/ч.

Според Audi средният разход на гориво на автомобила е е градски – 13,07 л/100 км , а извънградски – 8,4 л/100 км. Смесено А7 гори 10,7 л/100 км.

Окачването на новата "седмица" е просто уникално. Поведението на пътя е просто чудесно, но както знаем винаги може повече. Точно затова и се предлага подобрено окачване с 19-20-инчови джанти. За съжаление Audi Servotronic, сиреч управлението на волана, е някак по-леко, отколкото би ви се искало и не допринася особено за чувството за скоростен лукс. Спирачките също реагират доста грубичко, но с това определено се свиква, особено зад волана на такава кола.

Интериорът е убийствен. Multi-Media Interface (MMI), подсилено с 6,5 инчов екран, както и малък 5 инчов екран между тахометъра и скоростомера. Сателитно радиор SIRIUS, CD, предлагащо връзка с iPod, USB, AUX. Аудиото е на Bose, предлагащо мощен съраунд и HD звук. Във версията Prestige, е включен Audi Connect, Wi-Fi, който може да захранва 8 устройства, както и достъп до Google Maps.

Отново сме на челна позиция. flehan.gif

Гледах Evoque в един от епизодите на Top Gear, преди няколко дни го видях и по-улиците. Доста добро изпълнение, определено ми допадна.

Редактирано от Nikkie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...