Jump to content

Смяна гарнитура на горивна помпа


Cocteau

Recommended Posts

Днес ходих в BOCH за смяна гарнитурите на горивната момпа, че ми писна да я гледам мазна, а и за да не пиша тема "Изгоря ми колата".

След подмяната трябва да се нашправи и центровка на помпата и момчетата ми казаха, че била извън нормите. Гледах, че следят един параметър "Fuel injection", който трябвало да бъде между 3 и 9 mg/s (предполагам, че S=stroke) а при мен е 2,6. Направиха, го 4,6 и взех да пробвам колата. Двигателят беше много по-тих, но половината коне ги нямаше. Върнах я и те ми обясниха, че индикацията е обратна, при 9 имам бедна смес, а при 3 е богата. Върнаха ми настрйката и динамиката се оправи, но след като усетих, че може да е по-тиха, дяволчето започна да ми бърка в мозъка.

Много ми е чудно, че дори и с леко обогатена смес, колата не пуши, изобщо.

Средният ми разход е 6,7 при 50% градско и умерено агресивно каране. От сервизът ми казаха, че е с около 1л повече от нормалното за този двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм на 1.8-2мг. и колата върви много и харчи малко, така че колкото по надолу от 3мг. успееш да слезеш без да ти играят оборотите, толкова е по пъргава и по икономична...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм на 1.8-2мг. и колата върви много и харчи малко, така че колкото по надолу от 3мг. успееш да слезеш без да ти играят оборотите, толкова е по пъргава и по икономична...

Не е точно така, в смисъл, че това 1.8 - 2 мг. не е достатъчен критерии за това, че ще върви много и че ще гори малко във всички режими.

Мойта например сега е на 2.2 - 2.4 и гори с поне 2 литра надолу на 100 от преди като беше на 1.8 и е доста по-тиха и понъврвява доста без да се налага да натискам газта повече от 1/2 от хода на педала. За да стане това доста опити направих и доста порових вътре в електронния блок. И мойта не мога да я накарам да изпуши черно, но това е нормално при по-новите мотори иначе при AFN може и да изпуши малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

дани ,зиното не го ли учи ти на занаят,че сега все е срещу тебе и науката.1,8-2,0 е златната среда ако двигателя е в добро здраве.под 1,8 има рязко сяцане при отпускане на газта и намалява максималната скорост.имам изработка голф ахф за гонки ,настроен е на 0,6

Редактирано от ifidik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дани ,зиното не го ли учи ти на занаят,че сега все е срещу тебе и науката.1,8-2,0 е златната среда ако двигателя е в добро здраве.под 1,8 има рязко сяцане при отпускане на газта и намалява максималната скорост.имам изработка голф ахф за гонки ,настроен е на 0,6

Точно така колега, аз му помагах със съвети на лично и в форумите, като си мислех че си поправя неговата кола, а той взе че се оказа майстор след това... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така колега, аз му помагах със съвети на лично и в форумите, като си мислех че си поправя неговата кола, а той взе че се оказа майстор след това... :flehan:

И двамата сте с грешка, да наистина поправях моята кола и преди нея предишната и по-предишната и всичките са били в много по-добро състояние от това в което съм ги купил. Дани ми помогна толкова колкото да си счупя колата ако не отида при него, така е със всички които вика, като казва че уж им помага. Е не само, че не я счупих ами стана наистина супер икономична и без проблеми откъм горивна апаратура. Мойта също съм я правил на 0.6 за проба, сега обаче на 2.6 върви още по-добре и най-вече по тихо и икономично, защото знам тънкости по електронния блок, които и двамата съм сигурен, че даже и да ги знаете не ги правите. Майстор в смисъла в който сте вие "помощници" никога няма да бъда, защото и образованието ми и кариерата ми са доста в страни от този занаят и печеля повече от всеки монтьор, но това не ми пречи да помагам в истинския смисъл на колеги, някои от които вече са ви посещавали и им вземам пари само при направени разходи от моя страна и за изгубено време евентуално. Преди няколко месеца имаше дебат за това кой от къде се е учил, повечето колеги видяха откъде е тръгнал дани и как е регулирал с чука неговата помпа, а случайно попаднах на нещо от форума на Фолксваген от където е видно, че и ифидик се учи още на Ваг-кома от колегите във форума. В крайна сметка за това е форума според мен, а не за привличане на клиенти, но вие от намеци не разбирате и дани няма основание да се сърди за щяло и нещяло. Ако наистина си имат клиенти нямаше да виждат в мен конкурент и заплаха.

Редактирано от Zinoto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двамата сте с грешка, да наистина поправях моята кола и преди нея предишната и по-предишната и всичките са били в много по-добро състояние от това в което съм ги купил. Дани ми помогна толкова колкото да си счупя колата ако не отида при него, така е със всички които вика, като казва че уж им помага. Е не само, че не я счупих ами стана наистина супер икономична и без проблеми откъм горивна апаратура. Мойта също съм я правил на 0.6 за проба, сега обаче на 2.6 върви още по-добре и най-вече по тихо и икономично, защото знам тънкости по електронния блок, които и двамата съм сигурен, че даже и да ги знаете не ги правите. Майстор в смисъла в който сте вие "помощници" никога няма да бъда, защото и образованието ми и кариерата ми са доста в страни от този занаят и печеля повече от всеки монтьор, но това не ми пречи да помагам в истинския смисъл на колеги, някои от които вече са ви посещавали и им вземам пари само при направени разходи от моя страна и за изгубено време евентуално. Преди няколко месеца имаше дебат за това кой от къде се е учил, повечето колеги видяха откъде е тръгнал дани и как е регулирал с чука неговата помпа, а случайно попаднах на нещо от форума на Фолксваген от където е видно, че и ифидик се учи още на Ваг-кома от колегите във форума. В крайна сметка за това е форума според мен, а не за привличане на клиенти, но вие от намеци не разбирате и дани няма основание да се сърди за щяло и нещяло. Ако наистина си имат клиенти нямаше да виждат в мен конкурент и заплаха.

Колега, изобщо не виждаме в теб конкуренция, и ще те помоля да престанеш да плюеш тоя и оня колега по форумите, а и най-вече за мен да ме оставиш намира, защото аз съм ти помагал, а ти на мен не си, нито си правил кола след мен за да знаеш в какво състояние излизат от при мен... Има доста колеги от форума, които вече идваха и могат да изкажат мнение, а не ти...

За сетен път те моля да не се изказваш по мой адрес, ГРОЗНО е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми обясни, каква е разликата между физическото настройване на помпата и използването на "Adaptation" през VagCom?

Двигателят ми работи идеално, но ми стана любопитно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ми обясни, каква е разликата между физическото настройване на помпата и използването на "Adaptation" през VagCom?

Двигателят ми работи идеално, но ми стана любопитно.

Физическото е механично, а през адаптация е софтуерно в смисъл, че има диапазон в който може да се променя управляващата програма на компютъра на автомобила и после може да се върне на първоначалното положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...