Jump to content

какво "и" направих? :(


D_I_V_A_K_A

Recommended Posts

Колеги,днес си сменях филтъра(въздушния),за профилактика отворих и дебитомера та понагласих малко клапичката.. сглабям всичко... и паля.. хоп оборотите падат. Помислих,че е защото бях прочиствал клапата за празен ход(стъпковия мотор). Запалвам пак.. същата работа :bia: Трети опит,нема палене върта-върта не ще. Пробвам след 2 мин. пак запалва изфорсирва се,как си требва самичка без да пипам нищо и веднага щом настъпи момент да захапе 800-1000 оборота,хоп и угасва. реших да я тествам на ГАЗ,паля и същата работа,сичко на 6 до момента в който трябва да задържи обороти,то не е да тресе или нещо от сорта,дето може да се регулира или да се обвини стъпковия мотор(клапата при мен). Интересното е обаче че на ГАЗ,мога да я задържа механично(демек де с педала) и работи няма ядове,ако го пусна гасне,докато на бензин изобщо не ще да помисли да седи,кат натисна газта,забива още по бързо стрелката на 0-оборота.

Нямам идея кво може да съм направил.. първото което направих беше да проверя всички датчици куплунзите да не би да съм забравил да сложа някой,сички си беха на местото,после прегледах да не е скъсан някой,намерих два който не ми изглеждаха перфектни-0оправих ги.

Спомням си преди време имах подобен проблем,но тогава се оказа че компа за запалването се беше удавил с вода,в случая не е така,а ако беше той нямаше и да пали,но тя си пали...

МОЛЯ ВИ колеги,дайте акъл,останах без кола,точно когато ми предстой доооста дълго пътуване и направо съм в драма :love: баси каръщината-за кво ми беше да и сменям филтъра,толко па загубено да са го измислили,да разглобиш полвината кола да смениш един от най-сменяемите консумативи на една кола... :D

Колата: Ауди90 2.3 NG

Редактирано от D_I_V_A_K_A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, провери дали си закачил обратно всички маркучи за въздух при почистване на стъпковия мотор

или не си затворил добре кутията на въздушния филтър. Може и някой маркуч да се е пукнал докато си сменял филтъра...

Мисля, че дърпа въздух от някъде :love:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време,като сменявах филтъра бях забравил да сложа куплунга на това дет седи отгоре,мисля че е за вакума нещо,и се държеше точно по същия начин..

А иначе,маркучите ги прегледах,видимо няма скъсани.

А за вадене аз не съм свалял маркучи за въздух,само един дет е за отработените газове май,но съм сигурен че го сложих после,защото го погледнах.

и аз Също мисля,че може да е от въздух,кутията на филтъра е затворена добре,макар че ако не е затворен,то не би трябвало да влияе до такава степен,все пак съм карал и без филтър и не е имало проблем...

Ами историйте с вакумите,регулаторите и тия некви неща,аз изобщо не им отбирам,там може също да е проблем,но как да го установя?!

Ако примерно са спрели да работят,как да ги разбера че са те,демек как да проверя дали бачка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен трябва да отвориш пак дебитомера само от него ще е ако нещо си направил трябва да си го отвориш и да нагласиш тая клапичка само тва е айде упитай и късмет :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мене ми врътна същия номер,на газ държи с педала на бенц не,беше от маркуча под инжекциона (много кофти място)влиза точно до отдушника от долу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е да,тоя маркуч и аз го бех заподозрял,ама уж здрав изглежда,но не е оргинален и е пречупен,затова утре ще се чуя с Емси,и ше го зема и ше го смена,тамън ше вида със сигурност дали не е скъсан,щот там дет е под тва отдолу,нема как да се види ако е леко цепнато,само кат се свали... но все пак си спомням,преди време се беше скъсал същия този маркуч,и дори скъсан само ми дигна много оборотите,а не правеше така колата..

А дебитомера да и него утре ше отворя пак,но принципно него съм го рпавил вече 4-ри пъти,нямаше нещо което да не направих по същия начин както преди и сега... все пак ще го погледна!

Благодаря колеги,за вниманието и съветите! :(:flipoff:

Все още събирам мнения,та утре като прегледам всичко и пак нищо не стане,да имам и други опции! :wub:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А закачи ли жиците на дебитомера? Ако не си- точно това прави. А след това отиваш да ти изчистят грешките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А закачи ли жиците на дебитомера? Ако не си- точно това прави. А след това отиваш да ти изчистят грешките.

Кои са тия жици?! Не съм откачал жици на дебитомера.. то май нямам такова нещо. Можеш ли да ми обясниш малко по подробно кое имаш впредвид,колега?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Куплунга, който свързва дебитомера с ЕКУ-то. Поне при АВК-то има такъв, а при теб не знам, но би трябвало да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,няма аз нямам ЕКУ :(

:flipoff:

Иначе бях склонен да си мисля,че съм забравил нещо.. но прегледах всичко,ред пшо ред :hilezh: Са с това се изненадах,но ясно.. нямам такова нещо.

Благодаря за дообясняването :wub: Иначе утре щех да търся жици из дебитомера :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега трябва ти настройка на изпарителя за работа на газ, щом си сменял въздушният филтър - все пак вече влиза доста повече въдух :hilezh: В нета има вече доста добри описания как сам да си настройш газовата така, че може да не плащаш на газаджии, а за бензина - не си настройл дебитомера както трябва според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така,след всичко събрано като информация днес,утре ме чака:

1:Проверка на всички видове маркучи

2:Повторн проверка на всички куплунзи дали са си на мястото

3:Разглабяне на дебитомера и повторна настройка

4:Отново опит,и ако не стане...

5: Ще чакам нови преложения! :hilezh:

5:(ако 1,2,3 доведат до успешно стартиране) Никва смяна на филтър-въздух в близко време :hilezh:

Като гледам,предложения за темата "вакууми" нема,значи мога да съм спокоен, че не е там проблема! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз пък направо ти се чудя как си се юрнал да сменяш въздушен филтър,такава шибания е...последния път ми идеше да смеля кутията с двукилограмов байтач и после да продължа към инжекциона.

няма толкова шибано сменяне на филтър,заклевам се.

та по темата - при мен от мотора на празния ход излиза от долната страна едно маркучле,дето прави две чупки и влиза от лява долна страна в колектора,ако си се заигравал повечко с набутването на останалите маркучляци в моторя на празния ход,въпросния маркуч като нищо може да се е скъсал точно там,където влиза в колектора.

друг е въпроса,че моя двигател и твоя нямат нищо общо,но все пак огледай за коварни маркучи,щото ти казвам от опит - има и то бая,навряни на майната си.

иначе като нищо може да се е разбъзикал я самия дебитомер нещо(клапата да е задрала) или моторчето на празния ход.

за временно решаване - отвърташ кранчето на гаста барабар с кранчето за празния ход на испарителя,на място ще ти държи височки обороти,ама е по-добре от колкото да с два крака да натискаш три педала едновременно(тва пак от опит ти го казвам :hilezh: )

успех колега и ако го оправиш да пишеш непременно от какво е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стъпково моторче - залагам на него

Ся кат се замислих май си прав, и даже се сещам кой маркуч е измъкнал без да го види.

Калояне баце виж отзад под всмукателните колектори трее имаш един пластмасов тройник, там има едно много малко и ГАДНО маркуче дет влиза в една метална тръбичка забодена в самия колектор, тва като си ровил най-вероятно си го измъкнал и не си го видял. Ако е тва дет го мисля, ся като я оправиш си купи свински опашки и потегни абсолютно всички вакуми, аз така направих, точно заради такива случайни изваждания при ровене по колата.

986726_orig.jpg

Ети ориентир къде да видиш, тва е стотица неква ма то същото.

Редактирано от АЗИС
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Боби,видех това дет си ми казал,при мене това е двойник,не е тройник,може би някога е било,но третото демек малката тесна тръбичка,е забита в колектора отделно и е запушена.нямам идея защо кога и как...

Иначе некъв напредък се появи,СЕГА РАБОТИМЕ НА ГАЗ,много добре,даже бих казал,че явно съм се престарал сега с второто гласене на дебитомера,защото е много мазничка на газ..

Обаче,на бенДзин.. неще и неще... кат я запаля на ГАЗ,заработва сичко и е супер,държи си обороти,върви си прилично,кат я префърля на бензин... веднага угасва.. с разликата че сега вече,на бензин мога да я държа в обороти,което преди не ставаше,обаче ако я сваля под 2000об. започва да се тресе кат че е на три-4 цилиндъра,и заглъхва.. пусна ли газта,угасва моменталически.. плавно си сваля оборотите,и как стигне под 1000 забива до 0 :P

Айде са.. ново 20-есе.. :flipoff:

Поне добре че на газ върви,после ше се чуя с Емси,да ида да зема тоя маркуч дет Боби вика че е тройник,а при мене не е,да го смена че моя е некво рпаво маркуче и е прегънат и отдавна ме дразни.

Аааа,за да стигна до вървене на ГАЗ,НЕ ОПРАВИХ абсолютно нищо... разглобих всичко наново,нагласих пак дебитомера,изчистих сичко,че се беше омазало в бензин мисля,сглобих,извадих секи един маркуч за въздух поотделно,продухвах разглеждах няма скъсано,не издишат,сложих обратно сичко и тествах и воала,проработи на газ... нямаше скъсан маркуч,нямаше не сложен куплунг,нямаше нищо,което да беше различно от това което е сега и беше и вчера :hilezh:

Колеги,продъжаваме мисията по откриването на повредата :blink:

Ааа,стъпковия мотор(демек клапата) ми работи,в смисъл реагира,кат врътна с еврейската звезда съответно и дига и сваля оборотите...

Редактирано от D_I_V_A_K_A
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, открих проблема:bia:

1. изпразних всички кондензатори,за да се рестартират правилно сички системи-компа за запалване(защото в един момент, от ръчкането спря и да пали) и компа на двигателя за всеки случай.

2.разбих от бой стъпковия мотор,докат не се сетих,че той може да се тества елементарно,подадох му ток от акумулатора директно,за да чуя дали се отваря-затваря клапанчето вътре-работеше! :D

3. Усъмних се в потенциометъра-отворих го,зачистих скаличката-за мое учудване изобщо не е износен,не очаквах и сглабянето му да е толкова лесно-сглобих го

4. Вече отегчен,че няма да си направя колата.. реших все пак да поровя още нещо... свалих тва дет е отгоре върху гофрирания маркуч,едната част от него отива към въгленния филтър,мисля че е нещо за вакуум,изпробвах да запаля без него,не ставаше,съответно реших че си работи :D

5. Загледах се в другата джаджа дет е на инжекциона,не потенциометъра а другото... тамън когато мислех вече да разглабям ид а гледам и там кво става.. реших, че не играе толко важна роля и продължих безотказно да умувам ли умувам...

6.Пластината на дебитомера беше пропаднала много надолу,вследствие на което нямаше хубав контакт с иглата на инДжекциона-оправих я

7. Пилих цялата клапа на дебитомера-оправих и нея

8. След вече направо изтрещяваща от нерви,яд и кво ли още не в главата.. се престраших,взех една отверка 15-тина см дълга,тип шестограмна.. и бръкнах... в онази дупчица дет един майстор преди време ми беше казвал,ПО НИКЪВ ПОВОД НЕ БЪРКАЙ ТАМ,е да ама аз съм тъпо копеле и бръкнах! Много трудно стигнах до момента "усещане на напрежение",демек завъртнае,явно главата на това дет е там в дупката беше силно износена.. както и да е,навъртях един пълен оборот.. беха ми се разтреперили ръцете... но влязох в колата,запазих спокойствие.. завъртях и Е БАСИ<ЗАПАЛИ И ЗАДЪРЖА ОКОЛООО 600-500 оборота.. веднага изфорсирах.. загасих,опитах пак.. пак така.. бях на 86-тото небе от кеф,полудяхххх-колата ми се оказа че все пак е ЖИВА! :) Изпълних се с гордост,и смело навих още около четвърт оборот.. явно беше много,защото дигнах оборотите бая.. но нямах време за повече,затова просто направих едно кръгче,и на газ и на бенЦ.. и си вървеше,е не много добре де,НО това ми остава за утре,ще си вържа измервателните уредчета,и ще правя настройките както си ги пише в книгите :))) После ще споделя крайният резултат какъв е бил :)

За днес съм пределно доволен и от себе си,и от това че за пореден път,се убедих,че тва ауди е е баси кокала,и че не ще и неще да се предаде! :)

БЛАГОДАРЯ ВИ МНОГО КОЛЕГИ!!! Без вас,и вашата помощ,надали щях да се справя! :rolleyes::2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...