daks Публикувано 9 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2008 Днес боднах едни 20 мм. фланчета на МОМО отзад и мога да кажа, че стана изумително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Днес боднах едни 20 мм. фланчета на МОМО отзад и мога да кажа, че стана изумително. Дай да видим де!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 крие нарочнода се кефи сам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sashocos Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Само отзад ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 ЕТ 30 как е, като изнесеност? Че с тия оптик тунЕци не съм мноо на ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 ET30 е изнесено по-навън ,отколкото например 45...Колкото повече намалява ЕТ-то ,толкова джантата е по-изнесена...Тия BROCK -овете ,дето са с огромния борд ,те са с ЕТ 13 примерно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
АЗИС Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 ET30 е изнесено по-навън ,отколкото например 45...Колкото повече намалява ЕТ-то ,толкова джантата е по-изнесена...Тия BROCK -овете ,дето са с огромния борд ,те са с ЕТ 13 примерно.... Е мен Ронала е ЕТ 42, на старата Антерата беше ЕТ35 и беше бая изнесена, ся Борбета е ЕТ30, начи ше е добре, че се бех спекъл не събере на вътре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 10 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2008 Тони дай снимчици и кажи от каде,колко парички и намираш ли разлика в поведението на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 11 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2008 Тони дай снимчици и кажи от каде,колко парички и намираш ли разлика в поведението на колата?Все още не съм я снимал. От "Автоексперт" ги взех за 71 лв. фланците и още 50 лв. за болтове и труд. В поведението има доста разлики, но не знам дали има връзка с фланците или с 17-ките. В стойката обаче определено има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 15 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Ето и едни леко позабавени снимчици показващи промяната в стъпката: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch technik Публикувано 15 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2008 Много добре е станало.Очакваме и на предните ти гуми.Много секси дупе имаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 16 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 Много добре е станало.Очакваме и на предните ти гуми.Много секси дупе имаш Ах ти малък перверзник! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalcho Публикувано 16 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2008 гледам че при мойте 16``с фланци търкат по ръба на калника при по-голям вираж, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 18 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2008 гледам че при мойте 16``с фланци търкат по ръба на калника при по-голям виражТрудно ми е да си го представя, но пък щом казваш...от снимките не може добре да се прецени.Иначе аз днес пляснах едни 10 мм. фланци и отпред и вече може да се каже, че радва очото стойката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_sf Публикувано 27 Юни 2008 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 10ки отпред нали? и аз така ще направа, че вече половин година карам само с 15мм FK алуминиеви отзад(взех ги от ХЕЕД за 120 + 25лв за болтове от М комплект). колко пари ти излезоха и от къде ги взе? а със секретните болтове какво го измисли? имат ли ръба защото ако го няма може да тресе попринцип. а тия на FK нямат с ръб по малки от 12мм и затова не си взех. видяха ми се много 12мм. при вас как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 27 Юни 2008 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2008 10ки отпред нали? и аз така ще направа, че вече половин година карам само с 15мм FK алуминиеви отзад(взех ги от ХЕЕД за 120 + 25лв за болтове от М комплект). колко пари ти излезоха и от къде ги взе? а със секретните болтове какво го измисли? имат ли ръба защото ако го няма може да тресе попринцип. а тия на FK нямат с ръб по малки от 12мм и затова не си взех. видяха ми се много 12мм. при вас как е?10-ките ги взех от приятел за 60 лв. двата (някаква немска марка са), болтове си купих за още 25 лв. от "Автослик" на Пушкин, а секрети (някакви много редки и специални) за още 30 лв. от "Мотоексперт" на Драгалевско шосе. Не знам за "ръб", но перфектно пасна всичко и нищо не тресе. Никакви негативни ефекти не забелязвам засега, а аз както е известно съм авто-педант и ако има нещо веднага ще изрева. Ако не са ти много изнесени джантите, слагай 10-ки отпред, няма да сбъркаш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 3 Август 2008 Доклад Share Публикувано 3 Август 2008 Утре мисля да сложа на А3ката отзат фланци и съм се насочил да са 8 или 10 или 12 мм,зависи каква е стойкта.Последно какви са минусите и ще има ли отрицателно влияние върху стабилността ? По пътя на логиката по-голямо разстояние между гумите-повече стабилност,но при положение че инжинерите на Ауди са го направили толкова,а аз го променям,дали няма да е лошо ? Смятам да сложа FK. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 4 Август 2008 Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 Ако беше си направил труда да прочетеш темата предполагам дори нямаше да има нужда дори да попиташ.Има негативни последици, защото практически увеличаваш рамото, което държи гумата и от там по-лесно разхлопваш окачването. Друг е въпроса това дали въобще те касае или е процес, който е толкова дълъг във времето, че на практика е без значение. Няма закономерност, всичко е прекалено индивидуално. Плюс това ти ще слагаш така или иначе малки спейсъри (или както е модерно да им викаме фланци) та не е нужно да се притесняваш, още повече ако ще слагаш само отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Август 2008 Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 Благодаря ти за отговора,но ми е интересно как реши че не съм прочел темата.Прочетох я и то 2 пъти и смятам че въпросите са ми конкретни и в случея не търпя критика . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 4 Август 2008 Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 Съжалявам. Стори ми се, че точно тези неща ги обсъждахме някъде по-назад в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Август 2008 Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 Съжалявам. Стори ми се, че точно тези неща ги обсъждахме някъде по-назад в темата Да имало е обсъждане на тези неща,но на мен ми трябваше повече конкретика и обобщаване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 4 Август 2008 Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 С 8 ,10 или 12мм няма да имаш никакви проблеми,стига да са балансирани фланците,иначе и 2мм да са ше играеш като желе в паница по пътищата.Това е....Вече над 20мм тогава става по-сложно и по-опасно за колата=теб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 4 Август 2008 Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 Уф, и аз много искам да бодна (отзад) едни фланци, ама няма да ме остави намира усещането, че съм плещест просто що'т съм облякъл риза с подплънки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 4 Август 2008 Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 Е виж на снимката как стоят 25мм фланци....Всичко в тоя живот е изскуствено бе човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 4 Август 2008 Доклад Share Публикувано 4 Август 2008 С 8 ,10 или 12мм няма да имаш никакви проблеми,стига да са балансирани фланците,иначе и 2мм да са ше играеш като желе в паница по пътищата.Това е....Искаш да кажеш че колата става по-нестабилна ли ? Благодаря за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване