Jump to content

Мнения и препоръки за фланци?


Recommended Posts

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

ET30 е изнесено по-навън ,отколкото например 45...Колкото повече намалява ЕТ-то ,толкова джантата е по-изнесена...Тия BROCK -овете ,дето са с огромния борд ,те са с ЕТ 13 примерно.... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ET30 е изнесено по-навън ,отколкото например 45...Колкото повече намалява ЕТ-то ,толкова джантата е по-изнесена...Тия BROCK -овете ,дето са с огромния борд ,те са с ЕТ 13 примерно.... :hilezh:

Е мен Ронала е ЕТ 42, на старата Антерата беше ЕТ35 и беше бая изнесена, ся Борбета е ЕТ30, начи ше е добре, че се бех спекъл не събере на вътре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони дай снимчици и кажи от каде,колко парички и намираш ли разлика в поведението на колата?

Все още не съм я снимал. От "Автоексперт" ги взех за 71 лв. фланците и още 50 лв. за болтове и труд. В поведението има доста разлики, но не знам дали има връзка с фланците или с 17-ките. В стойката обаче определено има разлика. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледам че при мойте 16``с фланци търкат по ръба на калника при по-голям вираж

Трудно ми е да си го представя, но пък щом казваш...от снимките не може добре да се прецени.

Иначе аз днес пляснах едни 10 мм. фланци и отпред и вече може да се каже, че радва очото стойката. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

10ки отпред нали? и аз така ще направа, че вече половин година карам само с 15мм FK алуминиеви отзад(взех ги от ХЕЕД за 120 + 25лв за болтове от М комплект). колко пари ти излезоха и от къде ги взе? а със секретните болтове какво го измисли? имат ли ръба защото ако го няма може да тресе попринцип. а тия на FK нямат с ръб по малки от 12мм и затова не си взех. видяха ми се много 12мм. при вас как е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10ки отпред нали? и аз така ще направа, че вече половин година карам само с 15мм FK алуминиеви отзад(взех ги от ХЕЕД за 120 + 25лв за болтове от М комплект). колко пари ти излезоха и от къде ги взе? а със секретните болтове какво го измисли? имат ли ръба защото ако го няма може да тресе попринцип. а тия на FK нямат с ръб по малки от 12мм и затова не си взех. видяха ми се много 12мм. при вас как е?

10-ките ги взех от приятел за 60 лв. двата (някаква немска марка са), болтове си купих за още 25 лв. от "Автослик" на Пушкин, а секрети (някакви много редки и специални) за още 30 лв. от "Мотоексперт" на Драгалевско шосе. Не знам за "ръб", но перфектно пасна всичко и нищо не тресе. Никакви негативни ефекти не забелязвам засега, а аз както е известно съм авто-педант и ако има нещо веднага ще изрева. :lol: Ако не са ти много изнесени джантите, слагай 10-ки отпред, няма да сбъркаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Утре мисля да сложа на А3ката отзат фланци и съм се насочил да са 8 или 10 или 12 мм,зависи каква е стойкта.Последно какви са минусите и ще има ли отрицателно влияние върху стабилността ? По пътя на логиката по-голямо разстояние между гумите-повече стабилност,но при положение че инжинерите на Ауди са го направили толкова,а аз го променям,дали няма да е лошо ? Смятам да сложа FK.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше си направил труда да прочетеш темата предполагам дори нямаше да има нужда дори да попиташ.

Има негативни последици, защото практически увеличаваш рамото, което държи гумата и от там по-лесно разхлопваш окачването. Друг е въпроса това дали въобще те касае или е процес, който е толкова дълъг във времето, че на практика е без значение. Няма закономерност, всичко е прекалено индивидуално. Плюс това ти ще слагаш така или иначе малки спейсъри (или както е модерно да им викаме фланци) та не е нужно да се притесняваш, още повече ако ще слагаш само отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора,но ми е интересно как реши че не съм прочел темата.Прочетох я и то 2 пъти и смятам че въпросите са ми конкретни и в случея не търпя критика . :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам. Стори ми се, че точно тези неща ги обсъждахме някъде по-назад в темата :bia:

Да имало е обсъждане на тези неща,но на мен ми трябваше повече конкретика и обобщаване. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 8 ,10 или 12мм няма да имаш никакви проблеми,стига да са балансирани фланците,иначе и 2мм да са ше играеш като желе в паница по пътищата.Това е....

Вече над 20мм тогава става по-сложно и по-опасно за колата=теб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф, и аз много искам да бодна (отзад) едни фланци, ама няма да ме остави намира усещането, че съм плещест просто що'т съм облякъл риза с подплънки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 8 ,10 или 12мм няма да имаш никакви проблеми,стига да са балансирани фланците,иначе и 2мм да са ше играеш като желе в паница по пътищата.Това е....

Искаш да кажеш че колата става по-нестабилна ли ? Благодаря за отговорите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...